Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Begint lekker te lopen mensen! Wat is jouw 'voorbehoud' Yellowrider? Is voor ons goed om even te weten ... (mag je me ook per PM laten weten hoor ...)

@David: het is wat mij betreft niet Z-exclusief, maar de pimp mobiel van dhr Kroket is dan in ieder geval niet in Nederland ...

Link naar reactie

Zo. Vanochtend moest ik sowieso achterlijk vroeg (kwart over vijf! :muur: ) m'n bed uit voor m'n werk, maar aansluitend kon ik mooi nog een stukje verkennen. :horse:

Geconstateerd dat ook dit deel van de route erg mooi is. Vooral onder de indruk van een oude laan, met grote bomen aan weerskanten, waarbij je recht op een wit kasteel afrijdt. Heel sfeervol.

Tevens gemerkt dat twee wegen, die volgens Google Maps zouden moeten kunnen, in werkelijkheid toch echt niet begaanbaar zijn. Geen probleem, de route kan heel eenvoudig ietsje anders. :)

Link naar reactie

Geconstateerd dat ook dit deel van de route erg mooi is. Vooral onder de indruk van een oude laan, met grote bomen aan weerskanten, waarbij je recht op een wit kasteel afrijdt. Heel sfeervol.

Slot Zeist, ja heel mooi.

Geef nou niks prijs..... is zonde!

Link naar reactie

Dan hebben ze het onlangs geschilderd :lachen:

In mijn herinnering was het echt wit.... gek hè. Nou gelukkig dan heb ik geen idee en ik wil het ook niet weten (voordat er een slimmerik net zo lang gaat zoeken totdat ie wat vindt...)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ja, in grote lijnen ligt de route vast, maar ik hou m'n ogen wel steeds open voor een verfraaiing hier of daar. Nu bijv nog aan het puzzelen om een bepaalde bijzondere molen op te nemen in de route, maar dat wordt lastig. De keuze lijkt te bestaan uit óf niet, óf werkelijk elke straat in het durp door moeten vanwege eenrichtingsverkeer. Hmppff.

Hoe dan ook; ik beloof dat het een hele mooie route wordt. :)

Link naar reactie

Hmm. Een mooie, smalle bosweg op de route blijkt onlangs aangepast te zijn. Het is nu een kaarsrechte weg met gescheiden rijbanen. Dat is dan de 'vooruitgang'. :angry:

Ahhh ja die weg was al enige tijd gesloten hoor ( aantal maanden). Tenminste ik neem aan dat je weg bedoelt die uitkomt op de doorlopende weg naar Austerlitz en Doorn...

Ah ja die molen....dat is idd een mooie :lol: .Wij rijden die route zéér regelmatig dus mocht je nog wat tips nodig hebben...

Link naar reactie

De verwachtingen worden op deze manier (de belofte dat het een erg mooie route wordt) wel erg hooggespannen.... Straks vinden we er geen zak aan... :lol:

Link naar reactie

Hallo, ik heb mij gisteren (6 mei) aangemeld op dit Forum, en weet dus nog niet hoe eea werkt. Ik wil mij bv graag aanmelden om deze Ronde van Utrecht mee te rijden ( 2 personen). Is dat bij deze dan gebeurt of moet dan op een andere manier ??

Link naar reactie

Ja hoor, dat is bij deze gebeurd. Hou wel dit topic een beetje in de gaten, want er zal nog informatie volgen over kosten, verzamelplaats, vertrektijd, etc.

Welkom op het forum trouwens. Het wordt altijd gewaardeerd als nieuwkomers zich even kort voorstellen in de 'members gallery'. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.