Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

en ook daar wordt je niet blij van.....

Ik wel hoor.... :sHa_biggrin:

Link naar reactie

Voor de pechvogels die morgen niet mee kunnen . . . . , over 14 dagen is er weer een (2 daagse) forumrit naar de Belgische Ardennen, Luxemburg en Toeristen Hotspot " Trier" (Duitsland).

https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/13109-2-daagse-najaars-ardennenrit-naar-trier-duitsland/page__st__40

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Voor de mensen die met Sygic willen rijden... hier heeft Guido een korte handleiding neergezet. De itn bestanden kunnen met itnconverter worden omgezet.

https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/12905-zomerrit-2012-editie-iii-zondag-8-juli/page__view__findpost__p__277905

Link naar reactie

Top, top, top. Beste deelnemers vanuit een zonovergoten cote à 32 graden wensen wij jullie allen een hele plezierige dag. Ik zie dat er nog een aantal deelnemers wakker zijn dus pica's van schade please als ze straks achter het stuur in slaap zijn gevallen....

Link naar reactie
  • Administrator
een zonovergoten cote à 32 graden

Bespaar ons de details... <_<

427340_10151194645215359_67318931_n.jpg

Sta hier al heel de avond met trommels, tooien en toverboeken te hannesen, maar het heeft blijkbaar geen effect, sorry! :sCo_unsure:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Ja hoor, graag! Die vieze dingen vreet je maar mooi zelf op... Bleeehhh

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Hier in Dordrecht is het al een uur lang onafgebroken regen en niet een klein beetje ook. Maar het goede nieuws is dat ik denk dat in de vroege ochtend alles van de voorspelling naar beneden valt en de rest van de dag een heel aardig weertje gaat worden. Tot straks.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.