Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2012


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

:clapping: Super, absoluut een top dag gehad; goed georganiseerd, zowel lunch als diner. Fantastische route en natuurlijk een geweldig gezelschap :gathering:

Een betere opening van het seizoen hadden we niet kunnen wensen,

Organisatie bedankt weer :clapping: :clapping:

GreetZZZ/ZZZ

Link naar reactie

Het was een top dag! Een mooie route, heerlijk weer en ondertussen een mooie mix tussen ordnung en chaos. Ook erg leuk om een weer eens een aantal forum members in real life te ontmoeten. Dan blijken het af en toe best aardige mensen.

Heren van de organisatie, bedankt! :thumbup:

Bijgaand een korte sfeer impressie.

De startlocatie rond een uurtje of 10.00

foto8xz.jpg

Bij de eerste pits stop

foto4nhx.jpg

Lunch locatie

foto3fsk.jpg

foto7au.jpg

Ergens in the middele of nowhere. Ik begrijp nog steeds niet waarom we hier stil stonden :blink:

fotozo.jpg

Overigens is de dag niet voor iedereen zo voorspoedig verlopen. Ik heb een Duitse kat gezien die rollend onder een zes serie cabrio (in volle vaart) vandaan kwam :ph34r: Ik kon er vervolgens nog net zelf om heen sturen.

Link naar reactie

Weer thuis en zeker voldaan, moeten nog even het (geweldige) eten laten zaken, wat was dat goed verzorgd en dan de dag, alles was aanwezig incl. de chaos (met dank aan Roger :clapping:) mensen het was beeeeeere gezellig, een heerlijke dag gehad, organisatie bedankt en dat is natuurlijk incl. Arno, nog beterschap jullie beiden, op naar de volgende rit. :drank:

Foto's volgen nog wel

Link naar reactie
  • Administrator
Ergens in the middele of nowhere. Ik begrijp nog steeds niet waarom we hier stil stonden :blink:

We moesten wachten op een zekere persoon in een ZZZZZZ met volgelingen ;)

Overigens is de dag niet voor iedereen zo voorspoedig verlopen. Ik heb een Duitse kat gezien die rollend onder een zes serie cabrio (in volle vaart) vandaan kwam :ph34r: Ik kon er vervolgens nog net zelf om heen sturen.

Het schijnt, althans... volgens zeggen, dat de kat 2 van zijn levens heeft verspeeld vandaag. (Kan ook zijn dat Roger het verhaal een andere draai gaf om Nadia gerust te stellen)

Alle deelnemers bedankt voor deze onwijs gave dag! Het weer kon, na al de beroerde verwachtingen, absoluut niet beter (kop weer verbrand). Met de chaos viel het deze keer enorm mee, maar dat komt dan geheel op conto van Nicole :lol:.

Arno & Chris jammer dat jullie er niet bij konden zijn, maar we hebben van de weerbijdrage genoten!

En tot slot in het bijzonder Lotte bedankt voor je gezelschap vandaag!

Link naar reactie

Het schijnt, althans... volgens zeggen, dat de kat 2 van zijn levens heeft verspeeld vandaag. (Kan ook zijn dat Roger het verhaal een andere draai gaf om Nadia gerust te stellen)

Alle katten liefhebbers kunnen gerust zijn. De Duitse kat in kwestie leeft nog. Ik heb een foto kunnen maken en zoals je ziet is hij in blakende gezondheid.

afbeelding23x.png

Link naar reactie

Zonder twijfel een Duitse kat. Naam? Adolf :unsure:

Alle katten liefhebbers kunnen gerust zijn. De Duitse kat in kwestie leeft nog. Ik heb een foto kunnen maken en zoals je ziet is hij in blakende gezondheid.

afbeelding23x.png

Link naar reactie
  • Administrator

Het was een geweldige dag, super mooi weer gehad en weer een aantal members leren kennen.

Alle lof voor de organisatie en daar hoort Arno ook bij ondaks hij niet heeft meegereden

(Arno en Chris beterschap en tot een volgende rit)

img1557d.jpg

img1563hh.jpg

img1560w.jpg

img1595d.jpg

img1618tl.jpg

Link naar reactie

Erg leuke dag zeg. Ook leuk om weer met een aantal mensen irl gesproken te hebben. (en nieuwe ontmoet te hebben uiteraard)

Ook allemaal erg goed geregeld. het zou wat vaker pasen moeten zijn :lol:

Ook een mooie rit met heel wat leuke bochtjes die er gewoon om smeekten om er wat rubber in te leggen..... :petje:

BTW Rob: welk tuincentrum bedoelde je nou? (kan je dat denk je vinden met een google maps/streetview linkje?)

Link naar reactie

Als "afvallige" (was gelukkig niet de enige) hebben wij genoten van deze dag. Dank voor de wildcard.....

Rit liep op een paar "gemaakte" misverstandjes perfect.

Leuke wegen waar je met lekker tempo overheen kon gaan zeker als je achteraan reed. :petje:

Mooie lunch en diner locatie.

Heren organisatie : BEDANKT !!! (er is door jullie veel tijd besteed tot dit resultaat. Ik denk dat menigeen niet beseft hoeveel vrije uurtjes in zo'n rit organiseren zit.) :clapping: :clapping: :clapping:

Ik heb een aantal filmpjes gemaakt onboard.Zal deze z.s,m. bewerken en via YT plaatsen.

Link naar reactie

Arno had zo hard gedanst voor mooi weer dat hij er zelf ziek van is geworden.

Maar het resultaat was dan ook geweldig.

Mooie dag met prima gezelschap.

Jammer dat er af en toe een zwarte Z3Mcoupe doorheen liep te snerpen :nasty: .

Voor de organisatie: Als dit chaos is....GIVE ME MORE!

Link naar reactie

Mensen wat was het gisteren fantastisch weer zeker gezien de verwachtingen vooraf en het vergelijk met vandaag.

Dit nemen ze ons niet meer af, het was echt tof.

En dan de lunch en diner lokaties ook helemaal toppie en het eten was super en goed verzorgd.

Alleen de chaos die heb ik bijna niet gezien, maar ja je kunt niet alles hebben toch? ;-)

De organisatie heeft zeer zeker een groote pluim verdient, wat een top team, alles tot in de puntjes was geroggeld.

Ik zeg moeten ze vaker doen ;-)

We hebben een geweldigde dag gehad en kijken alweer uit naar de volgende tourrit.

Link naar reactie

vanuit ons Duitse hotelletje ook ónze conplimenten!

Strak georganiseerd, prima catering én net die portie chaos die de pret alleen maar verhoogt...

Een dorpje net na de lunchstop waar je de Z's letterlijk door iedere zijstraat en parallelweg zag crossen. :clown:

Heren: dank voor de organisatie, en beterschap voor het Hoofd Meteorologie!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.