Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2012


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Een politiefilmpje is nooit zo lang, en die krijg je ook niet mee :sHa_biggrin2:

Die kun je dan wel weer op zondagavond opnemen ^_^

Link naar reactie

En als je goed je best heb gedaan kom je ook nog in de krant!

Nou serieus, je had best de lokale pers uit kunnen nodigen bij het startpunt, die komen wel voor zoiets hoor, lokale sufferdjes hebben nooit zulk spannend nieuws... Volgende keer dan maar?

Link naar reactie

Ik ben voor, zou toch best fun zijn als je s' avonds dit ziet bij b.v. "Hart van Nederland".

Hebben ze inderdaad eens iets unieks, zeker als het om 67 van deze bolides gaat.

Link naar reactie

Nou, hart van NL weet ik nog zo gauw niet (ik dacht meer aan de lokale courant), hoewel je dat met zo'n aantal misschien wel moet redden. Ik zeg... wie organiseert een rit met 70 auto's?

Bitterbal wilde nog wat doen (toch Bb?), Rob met zijn zomerrit?

Link naar reactie

Jaja dat hebben we meer gehoord. Je weet hoe onbetrouwbaar die persoon is inmiddels dus ik zou er niet te hard op rekenen... (en ervoor zorgen dat Ruud goed bereikbaar is voor als die onbetrouwbare auto van die onbetrouwbare persoon het weer begeeft....) ^_^

Link naar reactie
  • Administrator

Autoweek vindt zoiets ook wel mooi. Ik ben met G&J nog in conclaaf :sAng_argue: over de exacte datum, die horen jullie zo snel mogelijk :sHa_biggrin: . Óf 8 juli óf 15 juli. Mogen voor mij part 100 auto's zijn, maar ik denk dat dat qua periode te hoog gegrepen is. Paasrit 2013 lijkt me prima plan :)

Link naar reactie

Ben bezig met de voorbereidingen voor een Molentocht.

Dat zou goed uitkomen, die wil ik sowieso nog een keer rijden.

Voorstel ergens eind juli/begin augustus graag. :clapping:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.