Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2012


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Tja, wat moet je nog aan alle reacties toevoegen :newblush:

Dat ook wij een TOP(down) dag hebben gehad dankzij Arno die ondanks de koorts en verzorging van vrouw lief echt zijn best heeft gedaan.

Dat het een succes is geworden dankzij ons allen

Dat Rob de ritten perfect heeft uitgezet (op wat bugjes in mijn TT na) maar ook dat had zijn charme

Dat Yangkie het vervolgens als een waar crisismanager heeft opgepakt

Dat de start/lunch en diner locatie het allemaal prima voor elkaar hadden. Chapeau voor het personeel

Dat een kat echt 9 levens schijnt te hebben en Nicole ook want die kreeg een hartverzakking

Dat wij een forum record hebben gebroken....sorry Joost

Dat er voor volgend jaar een uitdaging ligt

Dat ik voor de terugrit weer gebruik heb gemaakt van de BMW navi. wat een uitkomst

Dat ik nog meer van de zes ben gaan houden

Dat sommige vreemde merken niet misstaan tussen het Z geweld en wat mij betreft altijd welkom zijn

Dat last minute aanmeldingen ook niet zo'n probleem hoeven te zijn

Dat zo'n dag 1 van de vele redenen is wat het forum zo leuk maakt

Mensen bedankt allen voor een zeer geslaagde dag. Wij hebben ons prima vermaakt, heerlijk gereden en gegeten. Veel gelachen en gespeeld (junior) nieuwe mensen ontmoet "oude" members gesproken het was TOP :thumbup:

@Arno, wij vonden het jammer dat jullie er niet bij waren. Maar ik weet zeker dat jezelf nog veel meer baalde...

Link naar reactie
  • Administrator

Beetje afgezaagd maar ook van ons een bedankje naar het organiserend comitee, chapeau super rit, goed geregeld.

Het weer hadden we mee, moet er niet aan denken dat we nu de rit hadden, hier regent het namelijk al de hele ochtend :(

Tot een volgende rit.

Roger en Jacqueline

Link naar reactie

Was een beetje grieperig, dus Ramin heeft hele dag gereden en genoten van de route/dag.

Bij het diner moesten we aanschuiven bij allemaal voor ons "nieuwe" mensen.

Het bleek Maik & familie te zijn, wat uitmondde in een genoeglijk avondje keuvelen over van alles en nog wat.

Het kennis maken met nieuwe mensen is toch een van de charmes van zo'n trip.

Organisatie en paashaas, hartelijk bedankt en complimenten :clapping:

Link naar reactie

Ook wij danken de organisatie bij deze!! :clapping::) .. Kijk de beste stuurlui staan altijd op een.. ??? :lol: . dsc02851q.jpg

Heerlijk genoten van deze paasverwennerijdag!! :lol:

Helaas moest ik het laatste stukje afhaken vanwege een lange grote sanitaire noodstop.. :wacko::sSic_sick:

Maar kon daarom wel weer een mooi plaatje schieten..

dsc02925n.jpg

:3:

Link naar reactie
  • Administrator

Een paar fototjes...

20120408_120724.jpg

Roodkapje en de 2 ex-en

20120408_123215.jpg

Een rode auto en 3 rode dakjes als rode lantaarn :lol:

20120408_132003.jpg

Verkeer wel, maar werken ho maar ^_^

20120408_145616.jpg

Me gras, me gras!

20120408_162320.jpg

Zou dat bruggetje al in de revisie moeten na 66x gem. 1250kg per m2 per minuut?

En voor de rest: https://picasaweb.go...feat=directlink

  • Like 2
Link naar reactie

Ik vond er nix an!!! Er was me chaos beloofd, nada......alles liep gesmeerd.

Ook lunch en diner waren op geweldige locaties en zelfs daar is er nix mis gegaan :drank:

Zelfs nog extra weggetjes gereden, omdat sommigen probeerden de route te saboteren! :sFun_whistle:

Kortom een vlekkeloze, geweldige, gezellige, mooie dag gehad, terwijl ik daar niet op had gerekend!! :sCo_chinscratch:

:groupwave: :groupwave: voor de organisatie dan maar!!

Groetjes Karin

Link naar reactie

Nog een tip van Diane: Vergeet niet voor de rit te tanken. Er is geen tijd om tijdens de rit te tanken doe het dus daarvoor

En wie stond er 's middags te tanken? :sFun_whistle:

We hebben ons weer prima vermaakt. Rob bedankt voor de routes, Arno voor het harde dansen en het weer (zo jammer dat jullie er niet waren), Roger...... ehhh bedankt (vast wel voor iets maar zou niet weten wat), en Yankie bedankt voor het bij elkaar houden van de organisatie.

De rest van de aanwezigen bedankt voor de gezelligheid. Het succes van dit soort bijeenkomsten is toch altijd afhankelijk jullie humeur.

Link naar reactie

jaja, de Z had dorst. :drank:

Rob,Roger (en Col),Yangkie en Arno,bedankt voor de geweldige dag gister.

We hebben veel gelachen en genoten.

IMAG0061.jpg

IMAG0063.jpg

IMAG0064.jpg

IMAG0078.jpg

IMAG0079.jpg

IMAG0073.jpg

IMAG0094.jpg

de rit was in een woord;

IMAG0058.jpg

Arno & Chris,jammer dat jullie er niet bij waren,beterschap. :love0038:

Link naar reactie

Organisatoren: bedankt! Het seizoen is (met deze eerste dagrit, na de avondrit) op een fantastische manier geopend. Van begin tot eind alleen maar lachende gezichten gezien. Wat hebben we ontzettend veel geluk gehad met het weer, het lijkt vandaag wel weer herfst!! Wat een leuke mensen ook onderweg, heel veel positieve reacties. Leuk om 'oude bekenden' te zien (helaas niet iedereen gesproken! Danny maar 1 seconde, Diana 2 seconden, David 3 seconden…) en leuk om 'nieuwe bekenden' te ontmoeten, al was dat ook vaak kort. Zo'n dag smaakt alleen maar naar meer!!

De start: iedereen heeft er zin in en we hebben gelijk al toeschouwers.

Harrie en Margeet

p1030176y.jpg

Zoon Ramin mag rijden van papa Henk (Mohikaan)

p1030178q.jpg

Die zijn er lekker voor gaan zitten om het rijtje z-tjes voorbij te zien komen.

p1030180w.jpg

Link naar reactie

De liefste mascotte van de heeeeeele wereld is ook aangekomen!!!

p10302331280x960.jpg

De vreemde eend in de bijt wordt uitgebreid geïnspecteerd… en mocht ook na de lunch nog mee van de keuringscommissie.

p10302781280x960.jpg

p10302791280x960.jpg

p10302811280x960.jpg

Link naar reactie

(Mede)organisator Rob was helemaal relaxed en was zo tof ex-Z-eigenaresse Lotte een dagje mee te laten rijden!

p10302841280x960.jpg

Had ik net gezegd: "wat zijn die Duitse dorpjes lelijk zeg!" Moest ik mijn woorden terugnemen….

p10302881280x961.jpg

p10302931280x887.jpg

p10302991280x960.jpg

Link naar reactie

De leuke Paashazin met minipaashaas!! Zo schattig!

Let ook op de glimlach van Rob in de spiegel. Mooi plaatje toch?

p10303161280x720.jpg

p10303201280x960nwzb.jpg

Voor sommigen was het een beetje koud…

p10303331280x960.jpg

De waterdrager helpt een handje…

p10303341280x961.jpg

Link naar reactie

Toch nog een beetje chaos... Z-tjes komen uit alle zijstraten

p10302961280x960.jpg

Nogmaals: heren en dames van de organisatie, heel erg bedankt!!

Bij de lunch heb ik trouwens nog aardig wat foto's gemaakt van auto's bij aankomst, link naar ALBUM

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Organisatie bedankt, andere deelnemers (die ik gesproken heb) bedankt! Het was een topdag, zowel qua rit, qua eten als qua weer: 's ochtends om 08.00uur met de kap open vanuit Amsterdam vertrokken en pas 's avonds rond 22.45 ter hoogte van Barneveld weer dicht omdat ik uiteindelijk toch nog werd ingehaald door de regen ...

De rit in 1 plaatje samengevat:

6914916288_240b366951_b.jpg

Link naar reactie

Het was een tijd geleden maar het was mooi om weer eens een forumrit mee te rijden. En wat voor 1! :cool: Het weer werkte buiten verwachting goed mee, een heerlijke route om te sturen, lunch en diner geweldig verzorgt op schitterende locatie en een leuk clubbie Z-fanaten bij elkaar.

het is ons (maik & family) allemaal goed bevallen, dus waarschijnlijk pakken we er dit jaar wat meer mee en zal dan speciaal voor Martin nog een keer voorbij snerpen.... :punk:

Organisatie bedankt voor alle uren die jullie hebben gestoken in het perfect organiseren van deze rit! Geweldig dat jullie hier iedere keer weer tijd voor vrij maken. :thumbup:

Het bleek Maik & familie te zijn, wat uitmondde in een genoeglijk avondje keuvelen over van alles en nog wat.

Het kennis maken met nieuwe mensen is toch een van de charmes van zo'n trip.

was gezellig Henk en Ramin! :gathering:

Link naar reactie
  • Administrator

Met TomTom bestandjes, een papieren routebeschrijving en slechts 3 organisatie-auto's 67 auto's bij elkaar houden met als enige een maximaal verschil van 10min aankomst tijdens de paaseierenstop, was niet echt wat wij bij aanvang van de rit in gedachten hadden. Chaos was de bedoeling... Mijn exclusieve TomTom file voor Roger, met een extra rondje om de kerk (letterlijk!) en het verschil in routebegeleiding van de diverse navi-systemen bij Legden, zorgden voor wat onrust, maar het mag eigenlijk geen naam hebben.

Mede-organisatoren: bedankt voor de lol & gezelligheid bij de voorbereidingen!

Alle deelnemers: nogmaals bedankt voor de geweldige dag!

Volgend jaar moeten we toch minimaal 100 auto's kunnen scoren? ^_^

PS. Nadia, heb je die foto's ook in groot formaat? Imageshack vergroot ze ook niet namelijk en Richelle wilde er een paar hebben van je.

Link naar reactie

Psssst Maik, heeft je vader je moeder wel uit de auto gehaald :sFun_whistle: :lachen:

moeder al even niet meer gezien, ik hoor wel al heel de middag een alarm.... :sCo_unsure:

edit: net even aan Pa gevraagd, hij gaat vanavond wel even in de garage kijken... :sleep:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.