Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2012


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

De eerste bewegende beelden voor een impressie.

Organisatie: bedankt! Klasse!

Marco & Monique

  • Like 1
Link naar reactie

Bij de lunch heb ik trouwens nog aardig wat foto's gemaakt van auto's bij aankomst, link naar ALBUM

PS. Nadia, heb je die foto's ook in groot formaat? Imageshack vergroot ze ook niet namelijk en Richelle wilde er een paar hebben van je.

:sFun_whistle:

Link naar reactie

Tjonge wat een werk als je er niet bekend mee bent. Na 6 uur is het gelukt om iets in elkaar te zetten. Allerlei hindernissen moeten nemen. Denk dat ik het nu weet hoe het moet. Zal deze week proberen nog een stuk van de 2 uur film in elkaar te zetten.

hier het eerste probeersel.

Link naar reactie
  • Administrator

Ivo, waar in hemelsnaam gaat het fout op 8m33 en het stuk daarvoor? Kan me niet herinneren dat ik dat stuk in de route had opgenomen, aan de handen van Roger te zien kwam ook hij tot die conclusie :lachen:

Link naar reactie

@Edwin: noem je dat groot? Bril nodig, dat zijn nog geen 1MP foto's :P

welke dan? zijn tussen de 2 en 5 MB per stuk als je ze download.

Link naar reactie

Super rit Super gedaan mannen voor eerste keer mee ,vraag me alleen af hoe krijgen jullie het voor elkaar om juist deze dag de zon te laten schijnen ,zal wel de ervaring zijn ,kan ik nog een hoop van leren ,dank zij Roger kan ik er volgende

keer sneller bij zijn bedankt allen. Bert 1.9

Link naar reactie

Rob/Richelle en anderen, als je bepaalde foto's hires wilt, pm me dan je mailadres waar je ze wilt ontvangen en welke foto's je wilt, dan stuur ik ze hires via wetransfer.com.

Link naar reactie

ORGANSATIE EN MEDE Z-RIJDERS

TOP-TOP-TOP FOTO'S

OP WWW.FRAGMEDIA.EU

KLIK OP FOTOGALERIJ EN BEWONDER!!!

NATUURLIJK GEMAAKT DOOR DE FOTOGRAAF VAN FRAGMEDIA DIE TOEVALLIG OOK MEEREED

GEZELLIGE DAG, MOOIE RIT, GOEDE ORGANISATIE, MOOI WEER

WAT WILDEN WE NOG MEER!!!

TOT DE VOLGENDE RIT MAAR WEER

Link naar reactie

Jammer dat de foto galerij niet werkt op een Ipad en ik ben te lui om naar mijn laptop te lopen. Overigens leuke verhalen en baal nog steeds dat ik niet kon.....

Link naar reactie
  • Administrator
in deze film opletten aan het begin wie er rechts voorbij komt en voordringt.

Wat een :petje: ...

Link naar reactie

in deze film opletten aan het begin wie er rechts voorbij komt en voordringt. Zou ie nou weer verkeerd gereden zijn?

Ja maar, ja maar...je hebt natuurlijk een bepaalde reputatie hoog te houden met zo'n 6 :blush: Heerlijke laatste minuut van het 2e filmpje, en wat een kont :wub:

Link naar reactie
  • Administrator

Mooie beelden Ivo!

Ps: Sander, doet jouw derde remlicht nou iets anders dan de twee buitenste remlichten?! :blink:

Link naar reactie

en nog 2 filmpjes.

Leuk Ivo. Leuk om onze :m: minutenlang in beeld te hebben. Een politiefilmpje is nooit zo lang, en die krijg je ook niet mee :sHa_biggrin2:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.