Ga naar inhoud

Knalrit zondag 4 maart definitief....


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Je bent niet de enige die last van steenslag had ..... :mellow:

Altijd erg oppassen en afstand houden in die contreien helaas. Dat viel me de vorige keren ook al op.

Link naar reactie

Goeie filmpjes zeg das bij mij wel wat anders - had toch beter moeten plakken op de dash

beetje veel getril --- wel de 280 op de klok als bewijs ---maar moet ze wel even bewerken, knippen en plakken.

zal morgen hopelijk wat bij elkaar gesprokkeld hebben.

was leuk en spannened je rijd tenslotte niet elke dag op deze snelheden :clapping: iedereen weer veilig thuis :punk:

Link naar reactie

Het leuke nieuws is: ik heb gedroomd over de corvette! Die op een auto ambulance langskwam.... echt waar. En Roger riep: hee, mijn vader!! Het was een bruin foeilelijk ding!!

Het minder leuke nieuws is: de weersverwachting is nog niet echt optimaal. Heel Duitsland regen.

Maar we hebben nog een paar dagen...

Ohja en er schuift 's avonds misschien nog iemand aan bij het eten.

Nou, weer een bewijs dat dromen een bedrog zijn Nad.

Geen corvette of ambulance gezien, en geen bruine in het echie is hij geel.

Regen, wat een lekker weertje was het.

Hoop alleen niet dat je verder in de toekomst heb gedroomd :sCo_unsure:

Link naar reactie

effe een keer naar de top en uiteindelijk kroket, die knalhart voorbij kwam :punk: ...... achterhaald........ :clapping:

zie de lokale snelheids borden uche uche .. lastig lezen Duitse borden

Link naar reactie

Dat was hier zelfs een keer (280 +). Die met de teller is erg bewogen dus dat wordt een bewerkje als ik het juiste programma kan vinden morgen :blink:

moet wel bekennen dat toen ie over de 280 heen liep, ik niet echt meer naar mijn tellertje heb zitten kijken. :lol: (was een peukie aan het draaien moest dus even opletten dat dat goed ging uche uche )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.