Ga naar inhoud

Knalrit zondag 4 maart definitief....


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

doe je wel af en toe wachten op mij. :lol: Anders heb jij al een pizza op en ben ik nog aan't rijden :rant:

Dus Ivo jij gaat ook mee :thumbup:

Dit was de originele tekst, weggehaald als full Quote Lezen, en dan pas aktie ondernemen Prutsers. heerlijk z'n machtpositie,non.

Als je gaat lopen klooien in mijn post, haal dan niet de helft weg maar wees dan een vent een haal dan alles weg GVD.

Een geintje kan tegenwoordig ook al niet meer, nog ff.

edit Sjonnie:

zeg van Vuuren, loop niet zo te janken en te dreigen man. Er is naar mijn idee alleen een quote door iemand weggehaald en verder niets <_<

2e edit sjonnie

GVD Ruud, moet ik jouw nog gaan uitleggen dat je een post boven je niet hoeft te quoten. Wie is hier nou de prutser....

Edit Roodkapje > Nou nog maar een edit dan:

Die prutser ben jij dus duidelijk, vergelijk die 2 teksten dan eens, ik gaf nog aan lezen en dan pas een actie, er wordt dus duidelijk niet gelezen

3e edit sjonnie jij denkt dat wij niets anders te doen hebben dan iedere quote te lezen om te kijken of er een woordje is veranderd> Hou eens op!

Laatste edit van roodkapje>

Ik maak er verder geen worden meer over vuil en ik hoef ook niet het laatste woord te hebben.

Als er een quote weggehaald wordt is het juist een taak om die te lezen, als je andere dingen belangrijker vindt om iets anders te doen zit je niet op de juiste stoel.

En reden van bewerking 3x geschreeuw om niks, als het niks was reageerde ik er niet eens op.

Het is voor mij zeker een punt en laat me ook niet zomaar in een hoekje duwen, door jou niet en door niemand niet.

aangepast door Roodkapje
3x Geschreeuw om niets
  • Like 1
Link naar reactie

^^Yeah right, 11.15 komt de laatste binnen en dan na 17 koffie om 12.30 vertrek en om 15u zitten we aan de pizza...

Hoe dan ook, 9.30 mac Houten is voor ons goed.

Ed heeft al getankt en de voorruit gepoetst (je zag echt geen hand voor ogen!), net ook nog gepind dus we zijn er helemaal klaar voor!!!

Als het nou nog een beetje droog blijft zou het wel fijn zijn!!

@ Maarten: dat zullen we nog wel eens zien!

Link naar reactie

De Alpina zal wel de knaller zijn toch??

Ja waarschijnlijk wel (500+pk), maar er gaat ook een corvette (c5) mee, die doorgaans ook een serieuze topspeed hebben (lage luchtweerstand), en nu lees ik dat er ook al een e92 m3 meegaat...; die wil natuurlijk ook wel met 400+pk. Er zal dus wel serieus geknald gaan worden met al dat geweld :punk:

Link naar reactie

uiteindelijk is het de persoon achter het stuur die bepaalt hoe snel je bent. De baron kwam in Berlijn destijds ook 4 uur achter de rest bij het hotel aan..... :lol:

Link naar reactie

sjonie wat is je adres ook alweer waar iedereen verzamelt om rondom 11.00

geef even door in een pm aub alleen dedemsvaart is zo een beetje ruimtelijk

echter wellicht een van de 3 misschien :clapping:

Link naar reactie

9.3 wegrijden zal goed lukken als dat niet gaat rij maar vast dan kom ik vanzelf

en met het juiste adres kom ik altijd wel aan :guitar: overlegd en okay maar ik heb effe meer lucht nodig morgen ochtend

het is 1.3 uur rijden dus moet goed lukken de tank zit al vol

Link naar reactie

:huh: welke alpina....

:huh: welke corvette...die is onverwacht op wintersport

Oh Arno komt ook niet? Jammer ik had dat ding graag ff gezien.

Nou dat scheelt in totaal dus alweer 850 pk oid :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.