Ga naar inhoud

Knalrit zondag 4 maart definitief....


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

FF copy paste gedaan was nogal een lange nacht

Startplaats: Dedemsvaart

Einddoel : Westerstede

Verdere details lijken mij overbodig aangezien het editie 50 ofzo is en ik op dit moment nogal lui ben.

Er gaat i.i.g. een Corvette C5 mee...met mijn schoonvader daarin :huh: het blijft natuurlijk een kappersautootje :sHa_biggrin2:

Kom maar op met de aanmeldingen

1) Schoonpapa. toch maar met vakantie gegaan <_<

2) Sjonnie coupe of niet Kroket.

3) De Baron

4) (Z)iekloss

5) GuidoK

6) Edwin en Nadia

7) Roodkapje

8) Paul

9) Franco

0) Spookje

11) ErwinZ

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het leuke nieuws is: ik heb gedroomd over de corvette! Die op een auto ambulance langskwam.... echt waar. En Roger riep: hee, mijn vader!! Het was een bruin foeilelijk ding!!

Het minder leuke nieuws is: de weersverwachting is nog niet echt optimaal. Heel Duitsland regen.

Maar we hebben nog een paar dagen...

Ohja en er schuift 's avonds misschien nog iemand aan bij het eten.

Link naar reactie

nee we zaten op een terrasje ons weer eens af te vragen of de drankjes inclusief waren (geintje, dat weet ik niet waar we het over hadden) of niet en Roger zat met stinksigaar vooraan. De auto stond achterstevoren op de ambulance (is dat normaal?) en kwam zo'n 30 meter verderop langsrijden van rechts naar links, waarop Roger ging staan en de ambulance nawees.

Link naar reactie

3 wkn... dat is toch ongeveer net zo lang als dat jij die Porsche op het pad hebt staan?

Niet ontsmet zeker? Vorige eigenaar waarschijnlijk louche volk... normaal gooien ze het lijk in de achterbak, maar aangezien dat bij een 911 lastig is heeft hij/zij misschien op de passagiersstoel gezeten/ gelegen?

Daar loop je wel wat van op. :o

Link naar reactie

Ik weet dat er door sommige lieden wel eens over 'porsche virus' wordt gesproken, maar ik had nooit door dat dat een echt virus is waar je wekenlang ziek van bent en medicijnen voor moet slikken..... :blink:

Link naar reactie

Ik ben al drie weken :sSic_sick: a.g.v. een luchtweginfectie en heb mijn tweede antibiotica kuur net afgerond dus ik sla zondag ff over :sSig_ImSorry:

Wat een zeikwijf ben jij zeg. Ik loop al een maand met bronchitus en heb niet anders dan antibiotica...jankerd. Wellicht dat het :m: geweld je teveel is :petje:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.