Ga naar inhoud

Knalrit zondag 4 maart definitief....


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Veel plezier mannen en Nadia (volgens mij ben je de enige vrouw tussen de mannen vandaag?) en hou het spul heel :)

Link naar reactie

Zijn onderweg naar d-city met mooi rijtje knalgeweld. Volgens ruud mooi weer in westerstede, als we een beetje doorrijden dan want schijnt einde middag te gaan regenen.

Edit: @rob: ja klopt.

Link naar reactie
  • Administrator

Benieuwd naar de sterke verhalen....

Die verhalen interesseren me niet zo, die zijn toch altijd hetzelfde :rolleyes:

Waar de Baron mee aan komt rijden vandaag, daar ben ik benieuwd naar... :m: ?

Link naar reactie

Net weer over de grens in NL. record aantal pk's vandaag volgens EDwin. Veel bruut brulgeweld, heerlijk! Iedereen met grote grijns. Het merendeel van de autos is nog heel (niks ergs hoor, er zat ergens wat los, dat ligt nu op een P. ). Het is droog gebleven en pizzaman was blij ons weer te zien. De z4 van roger is een superding om in te rijden (alleen voor intimi uiteraard), bedankt Roger! Nu op naar de volgende pizzeria, zzijn nog nooi t zo vroeg terug gewesst)

Edit: die van arno rijdt ook fantastisch!! (Ik zie geen smilies dus dan maar zo: big smile + thumbs up!)

Link naar reactie

Heb heerlijk zelf geknald en naast Edwin gezeten toen hij knalde. De auto van roger daar heb ik in bebouwde kom 1 km mee gereden en die van arno op de parkeerplaats bij de benzinepomp haha. Maar ach het gaat om het idee!!!

Link naar reactie

Zo het was weer fantastisch! :thumbup:

Ook een hele leuke en gevarieerde verzameling aan auto's ^_^ , waarbij so :m: :m: igen hoognodig de begrenzer moeten laten verwijderen :P , maar al met al was het veld behoorlijk gewaagd aan elkaar moet ik zeggen :punk: (ik had grotere onderlinge verschillen tussen het spul verwacht, maar ja, die alpina is al weg...)

Mijn tellertje blijkt iets boven de 260 te stoppen omdat het wijzertje dan vastloopt.. (hij wil niet doordraaien tot over het display)

Gelukkig heb ik een gps muisje met racechrono ^_^...nauwkeurig en zonder tellereinde :lol:

Roger, bedankt voor de gastvrijheid :clapping: voor de volgende knalrit geef ik me uiteraard weer op.

Verreweg de leukste manier van rap benzine verstoken ;)

Link naar reactie

Klein sprintje tussen mijn z4 en de coupé van SjonnieK als we een oprit opdraaien....

Expres niet geslipstreamed :)

Ziet hij ook eens die dikke reet waar wij de hele tijd tegenaan moesten kijken :petje:

Link naar reactie

Zo, dat was een ouderwets lekker dagje :thumbup: Nog niet eerder zoveel :m: geweld bij elkaar gezien en noem in 1 adem die van Guido ook maar even mee die niet onder deed voor het :m: geweld. Ook Ruud kon best redelijk meekomen nadat alle onderdelen weer op zijn plaats lagen (lees overbodige ballast in de kofferbak). Het weer werkte vandaag prima mee. Zonnetje erbij redelijk rustig op de weg dus lekker doorknallen.

Nicole haar nieuwe leaser....of toch niet?

img0438q.jpg

Nestje :m: bij elkaar :clapping:

img0440aj.jpg

Wat een pauperzooi :punk:

img0444tr.jpg

Oeps hoog stoeprandje over het hoofd gezien. Zelf maar niet instappen qua gewicht....thanks Paul voor de waarschuwing :thumbup:

img0448xp.jpg

Gelukkig had ik een partime chauffeusse die wel even wou uit parkeren....

img0451qp.jpg

En er vervolgens met piepende banden vandoor ging :sFun_whistle:

img0452aw.jpg

Wel mensen het was een topdag, de volgende duurt niet zo lang meer.... :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Oh ja, voor de mensen die wel snelheden willen weten.....

Ik heb niet de hele rit gelogd, maar deze is wel lekker :lol: (met gps geklokt, dus werkelijke km)

chronotop.jpg

en dan zit er nog een heel klein beetje pit in, maar kennelijk niet genoeg vrije baan.....

Dus maar alvast op de volgende keer...Proost!

proost.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.