Ga naar inhoud

Knalrit zondag 4 maart definitief....


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Je moet je nu idd wel een beetje afvragen waarom je een :m: hebt ;)

Die schuiver waar je over vertelde betekent toch dat je niet vies bent van een beetje scheuren :clapping:

Link naar reactie

Je moet je wel realiseren dat er niet zo heel veel van deze ritten zijn (veeeeel te weinig vind ik :lol: ).

Ik vind het misschien wel de leukste ritten van het forum, maar heel veel mensen hier vinden het helemaal niets (ik denk het leeuwendeel). Niets mis mee natuurlijk (ieder z'n meug), maar afgelopen 2 jaar zijn er 3 knalritten ofzo geweest. (tov misschien wel 20 oid toerritten). Dus zoveel kansen krijg je niet (in groepsverband)

Maar Sjonnie K :m: heeft -nu hij het virus weer te pakken heeft- een heel klein beetje door laten schemeren dat hij misschien wel vaker zo'n ritje gaat organiseren :clapping:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Dat laatste filmpje stopt precies op het verkeerde moment..

Zag er wel gaaf uit allemaal, jullie hebben zeker veul plezier gehad!

Hoeveel tanks zijn er doorheen gegaan?

Link naar reactie

Dat laatste filmpje stopt precies op het verkeerde moment..

Zag er wel gaaf uit allemaal, jullie hebben zeker veul plezier gehad!

Hoeveel tanks zijn er doorheen gegaan?

Totaal value ongeveer € 130,-

Totaal volgens mij circa 700 km gereden ongeveer en moet nu eigenlijk nog € 25,- erinhoesten om weer vol te komen.

Km vanaf roodkapje tot de start bij kroket was al circa 350 km heen en terug. :clapping:

Dan weet je het voor de volgende keer en kun je vast gaan sparen :blink:<_< piza was € 10,- ongeveer dan zijn we compleet

circa 85 liter mileu belastend zinloos maar met plezier opgebrand. :punk:

Link naar reactie

Even een lijstje gemaakt van afgelopen zondag. Volgens mij zijn dit de juiste waarden.

Roger Z4M Coupe 343 PK

Arno 1M Coupe 340 PK

Paul M3 Coupe 420 PK

Guido Z4 R Compressor 350 PK

Ron M Roadster 321 PK

Erwin M Roadster 321 PK

Frank M Roadster 321 PK

Ruud Z4 R 2.5 Si 218 PK

Edwin en Nadia M Roadster 325 PK

Totaal 2959 PK

Gemiddeld 329 PK

Link naar reactie

alle badkuipen, roodsters, QP's, sjipszetjes, luchtblazers uit de Z Reihe ten spijt, kiest deze admin toch voor ander spul uit de BMW stal... :wub:

Arno 1M Coupe 340 PK

Paul M3 Coupe 420 PK

Link naar reactie

Je moet je wel realiseren dat er niet zo heel veel van deze ritten zijn (veeeeel te weinig vind ik :lol: ).

Ik vind het misschien wel de leukste ritten van het forum, maar heel veel mensen hier vinden het helemaal niets (ik denk het leeuwendeel). Niets mis mee natuurlijk (ieder z'n meug), maar afgelopen 2 jaar zijn er 3 knalritten ofzo geweest. (tov misschien wel 20 oid toerritten). Dus zoveel kansen krijg je niet (in groepsverband)

Maar Sjonnie K :m: heeft -nu hij het virus weer te pakken heeft- een heel klein beetje door laten schemeren dat hij misschien wel vaker zo'n ritje gaat organiseren :clapping:

Helemaal mee eens,mijn vorige 2e auto was een Z4 roadster,ik weet dus wat open rijden is,maar door de 250 heen knallen heeft iets magisch,vooral met een groep en dan gaat het er niet om wie het hardst gaat want dat is een never ending story,maar zo`n M of 10 achter elkaar lijkt wel een missie GEWELDIG

Link naar reactie

Ik denk dat als jij je limiter de volgende keer eraf hebt, dat je met 2 vingers in je neus de 300km/u barriere kan doorbreken ;)

Dat is natuurlijk ècht hard.

Het gaat er niet om wie het hardst gaat, maar je wilt toch zo hard mogelijk op 1 of andere manier :lol:

Knalritje in de zomer is ook leuk.... 250km/u barriere met open dakkie :party:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.