Ga naar inhoud

Cursus Driften....


Sjonnie Kroket

Iemand belang?  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Even polsen of er interesse is

    • Ja, voortaan lekker driftend door de bocht
      20
    • Nee, geld verkwisting en dat mag niet van het thuisfront
      5
    • wel belang/geen belang ik twijfel
      2


Aanbevolen berichten

Het lijkt mij wel leuk om van het voorjaar een cursus driften/power sliden te gaan doen. Ik heb maar bewust gekozen voor het voorjaar zodat de roadsterboy's and girls eventueel het dak naar beneden kunnen doen :hypocritesmiley:

De cursus duurt een dag en de kosten zijn 295 euri PP exclusief een extra setje banden :rolleyes: Niet goedkoop maar wel leuk (in mijn ogen) De cursus wordt in Lelystad gehouden door een (voor sommigen) bekende waarvan een deel de slipcursus heeft gevolgd.

Eerst maar eens polsen of er belangstelling is, zo ja dan zal ik contact opnemen met Prodrive en een aantal data in een nieuw topic voorstellen

Voor meer informatie check hun website

Inspiratiebron :punk:

Note, wat mij betreft ben je ook met een niet Z welkom

Ter info, vandaag 16-01-2012 ontvangen als reactie

Geachte heer Schuth,

Heel hartelijk dank voor jullie aanvraag en jullie interesse in onze Drift & Powerslide training. Leuk dat jullie overwegen hier ana mee te doen. Ik kan jullie hier 2 mogelijkheden in aanbieden:

1: met een leuke korting van 10% inschrijven op de reguliere Drift & Powerslide data zoals vermeld op www.driften.nl

2: een eigen (halve) op een datum on overleg.

De kosten van het organiseren van een eigen dag berekenen we als volgt:

Baanhuur á € 385,-- Excl. BTW p/u

Inzet 1 drift trainer per 6 auto’s, kosten in trainer € 80,-- Excl. BTW p/u

Catering arrangement ontvangst, lunch aflsuiting € 27,50 Excl. BTW p.p.

Variant 1 gehele dag, driften van 10.00 – 12.00 en van 13.00 – 16.00 uur, met 18 autos’:

3 trainers, 6 werkuren € 1.440,-- Excl. BTW

Baanhuur 5 uren € 1.925,-- Excl. BTW

Catering voor 18 personen € 495,-- Excl. BTW

Totaal eigen groep met 18 deelnemende auto’s € 3.860,-- Excl. BTW / 18 auto’s = € 214,-- +6% (sportactiviteit) BTW = € 225,-- per auto.

Variant 2 middag, driften van 13.00 – 16.00 uur, met 18 auto’s ontvangst met lunch

3 trainers, 4 werkuren € 960,-- Excl. BTW

Baanhuur 3 uren € 1.155,-- Excl. BTW

Catering voor 18 personen € 495,-- Excl. BTW

Totaal eigen groep met 18 deelnemende auto’s € 2.610,-- Excl. BTW / 18 auto’s = € 145,-- +6% (sportactiviteit) BTW = € 150,-- per auto.

Omschrijving van de dag of middag:

Voor de lunch rijden we het parcours met de klok mee en na de korte lunch rijden we de andere kant op. Het parcours in zo'n 850 meter lang. Wij garanderen u een maximum aan rijtijd, wachttijden zijn praktisch nihil. U rijdt zelfs zoveel dat wij u aanraden een extra set (achter)banden mee te nemen.

Er zijn constant 3 instructeurs aanwezig om u te begeleiden. Deze training is geschikt voor onervaren en redelijk ervaren drifters.

Veiligheid

Bij de Prodrive Race & Rally School draait alles in de eerste plaats om veiligheid. Deelname aan de training kan slechts met voertuigen die in een veilige staat verkeren. Tijdens de training wordt de veiligheid streng in de gaten gehouden. U wordt verzocht zich aan de geldende veiligheidsregels te confirmeren en met respect voor elkaars veiligheid en materiaal om te gaan.

Ik hoop jullie een passend voorstel te hebben gedaan en kijk met belangstelling uit naar jullie reactie.

Link naar reactie

Count me in....

Ik heb nog een setje runflats liggen op oude velgen die nog grondig opgerookt moeten worden :petje:

Ik was sowieso al een keer van plan zoiets te gaan doen, maar in z groepverband is het natuurlijk nog veel leuker :thumbup:

Link naar reactie

Fun! Maar heb net een set nieuwe Michelins achterop liggen... Desalniettemin wil ik wel aanwezig zijn. Houd me op de hoogte!

Link naar reactie

Count me in.....velgen moeten toch opgeknapt worden, kan een setje met oude banden lenen, lijkt me gaafffffff

Link naar reactie

Kijken wat een rondje over de kombaan aan fungehalte heeft......

Al eens gedaan. Erg vreemde ervaring als je in de bocht stilstaat. Mocht toen onder begeleiding wel rond maar niet zo hard als je misschien zou willen proberen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.