Ga naar inhoud

Cursus Driften....


Sjonnie Kroket

Iemand belang?  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Even polsen of er interesse is

    • Ja, voortaan lekker driftend door de bocht
      20
    • Nee, geld verkwisting en dat mag niet van het thuisfront
      5
    • wel belang/geen belang ik twijfel
      2


Aanbevolen berichten

Als dat die adviseur is die ook altijd het mooie weer regelt..... doen zou ik zeggen... en afsluiten met de barbecue :thumbup:

Het is toch beide in lelystad? (op hetzelfde circuit neem ik aan... )

Link naar reactie

Zondag middag ga ik driften bij Driftsport.nl. al vaker gedaan is een prima club.

middag voor (redelijk)ervaren drifters

- van 13.30u tot 17.00u

- natte baan

- EUR 125 per auto (nclusief BTW)

- 3 uur effectieve rijtijd!

- 4 instructeurs aanwezig

- altijd gezellig!

- (gratis) frisdrank

Voor een extra bestuurder zijn de kosten 30 euro.

Link naar reactie

Ben je een keer klaar met je gejank, je lijkt wel een wijf <_<

Vandaag reactie gehad van Driftsport..

Beste heer Schuth,

Hartelijk dank voor uw interesse in Driftsport.nl

Wij verzorgen graag voor de leden genoemd forum een driftcursus.

In onze drift trainingen/incentives staan de volgende aspecten centraal; veel rijtijd, weinig wachttijd en veel persoonlijke begeleiding.

Wij zijn pas tevreden als de deelnemers een jaar later nog over deze dag praten!

Deelnemers worden daarom intensief begeleid en rijden veel. Alles is erop gericht de deelnemer, uitgaande van het startniveau, qua rijvaardigheid een maximaal rendement te laten behalen.

Dit alles onder leiding van deskundige instructeurs. Driften is de puurste en moeilijkste vorm van wagenbeheersing en is een behoorlijk inspannende bezigheid.

De instructeurs staan de deelnemers gedurende de hele dag bij met professioneel advies. Naast de gezamenlijke theorie-instructie/veiligheidsbriefing (ongev.1 uur) krijgt iedere deelnemer zoveel als mogelijk is privébegeleiding om de drifttechniek te perfectioneren.

Het RDW testcentrum is bij uitstek de locatie voor onze activiteiten, omdat zowel de RDW als wij veiligheid hoog in het vaandel hebben.

kosten

1) bij deelname aan een "gewone" cursus (samen met andere deelnemers) met 10 auto's kan ik U dit aanbieden voor EUR 200 per auto (normale prijs is EUR 225 per auto). Voor een extra bestuurder wordt EUR 30 in rekening gebracht. Prijzen zijn inclusief BTW en een goed verzorgde lunch!

2) indien U besluit om de dag exclusief voor de forumleden te laten verzorgen (dus zonder andere deelnemers) zal voor de eerste 10 auto's EUR 375 per auto (ongeacht het aantal rijders) worden berekend. Genoemde prijs is inclusief 24 lunches! Voor iedere auto extra wordt EUR 200 in rekening gebracht. De prijs voor de extra auto(s) is inclusief BTW + 1 lunch. (eveneens EUR 30 voor een extra bestuurder).

Voordeel van een "exclusieve dag" is dat indien U dit wenst afgeweken kan worden van het standaard programma. Het minimum aantal auto's moet in dit geval dan echter wel 12 bedragen.

Huur van een speciaal voor driften geprepareerde BMW E36 325i Coupé van Driftsport.nl is ook mogelijk. De kosten hiervan bedragen EUR 450 per auto voor een hele dag.

Om de dag compleet te maken is ter afsluiting een Barbecue natuurlijk ook mogelijk!

Ik hoop U met bovenstaand een passend voorstel te hebben gedaan. Indien u vragen heeft hoor ik deze graag.

en nog 1

Beste heer Schuth,

Op uw vraag of er mogelijkheden zijn in maart/april kan ik u de volgende dagen in optie geven tot uiterlijk 1 februari:

- zaterdag 10 april

- zondag 25 maart.

en nog 1

Beste heer Schuth,

De door de RDW aan mij gegeven optie 10 april is niet juist. Dit is geen zaterdag maar een dinsdag.

Wel kan ik U in plaats hiervan zaterdag 31 maart aanbieden

Jullie mogen het zeggen

Link naar reactie

wat ik ff niet begrijp: de 'gewone cursus' en de exclusieve dag; dat is beide een hele dag?

De exclusieve dag is namelijk bijna 2x zo duur en dan moet je ook met 10 auto's komen terwijl de gewone cursus ook met ca 10 auto's is.

Niet dat geld het grote probleem is maar ik zie de meerwaarde ff niet.

Hoe dan ook ga ik mee, en het liefst zo lang mogelijk omdat het me heel leuk lijkt ;)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Het heeft even geduurd (van mijn kant uit) maar het leeft nog steeds.

zie onderstaande mail:

Roger,

Kun je me nog een reaktie geven op de bedragen die ik hieronder heb genoemd. Ik wil graag kijken hoe we voor jullie een leuke dag/middag kunnen organiseren.

Ik heb inmiddels kontakt gehad met RDW. Helaas hebben ze echter in mei geen zaterdagen meer beschikbaar. Zal ik navragen of er in juni nog wel mogelijkheden zijn ?

Ik hoor graag van je.

Groet,

Heini Withagen

Team Driftsport

On Mar 6, 2012, at 11:07 PM, Heini Withagen wrote:

Roger,

We kunnen prima uitgaan van een beginnerscursus en gedurende de dag het programma aanpassen aan de hand van de vorderingen van de hele groep.

De kosten voor het organiseren van een gehele dag bedragen Eur 3.750,- ex. BTW. Daarbij zullen we zo'n 6 uur effectieve rij-tijd op de baan hebben.

Met 10 auto's kan er dan heel veel worden gereden en zal iedereen aan het einde van de dag voldaan zijn. Wanneer je met meer auto's wil komen zal de prijs iets stijgen maar niet heel veel.

In het bedrag zijn alle kosten meegenomen die bij de dag komen kijken: baanhuur, uitgebreide lunch in nabijgelegen boerderij, verzekering, koffie/fris, instructeurs.

Tevens kunnen we een competitie-element inbouwen waarbij we aan het einde van de dag een wedstrijd houden (slalom, drift of gymkana) waarbij op tijd een parcours wordt gereden.

Tevens bieden we de mogelijkheid om speciale drift-auto's ter beschikking te stellen indien mensen niet beschikken over een eigen auto. De kosten hiervoor bedragen Eur 450,- ex. BTW per auto per dag.

Kun je me laten of ik op basis van bovenstaande prijs een reservering moet proberen te maken voor een zaterdag in mei ?

Ik hoor graag van je.

Groet,

Heini Withagen

Team Driftsport

Kom maar op met jullie reacties. Ik zal Heini de link van dit topic sturen om eventuele vragen te beantwoorden.

Link naar reactie

Beste Forum-leden,

Roger heeft al de nodige informatie op het forum gezet over een mogelijke driftdag. Wij organiseren die graag voor jullie vanuit Driftsport.nl

Jullie zullen als fanatieke achterwiel-rijders vast wel eens dwars zijn gegaan, wellicht onvrijwillg. Wij kunnen jullie de fijne kneepjes van het driften bijbrengen en minstens net zo belangrijk: een hele hoop lol met auto's !

We kunnen een geheel aparte dag voor jullie organiseren of jullie kunnen meedoen met een van de dagen waar ook andere rijders komen. Laat maar eens horen wat jullie wensen zijn.

Groet,

Heini

Team Driftsport

Link naar reactie

Ik heb zeker nog interesse. Maar ik vind een hele dag een beetje te veel van het goede. Ik wil m'n Z3 graag leren kennen qua 'driftgedrag' maar ben er anderzijds ook wel zuinig op deze prachtige kar. Ook die €375,- is een behoorlijk bedrag, moet dan nog extra (wel een oud setje) banden regelen, en we jagen er vast nog een hele tank benzine doorheen...

Mijn voorkeur:

Een dagdeel; dus 's ochtends of 's middags een aantal uur lekker gummen. Onder begeleiding is natuurlijk prima, maar alle poes pas er omheen hoeft van mij niet persé. Het gaat er mij om dat ik veilig leer driften met mijn eigen auto. Zaterdag 2, 23 of 30 juni komt mij uit.

Ik heb zo op Assen via AutoVisie een hele middag met Subaru Impreza's mogen gummen. Was prima; we waren ook met een hele club mensen, zaten met 3-en in een Sub + instructeur en om beurten een rondje driften, de hele middag lang. Was toen iets van €150,-

Link naar reactie

Ik sluit me helemaal aan bij marczzz3, ik vind 6 uur te lang, ik vind het ook een beetje zonde van de M, enne best wel prijzig. Een keertje meemaken wat de z kan en ik niet lijkt me erg leuk, maar een uurtje of twee, een bakje koffie lijkt me wel helemaal gezellig.

Kortom blijft leuk maar in het huidige voorstel iets teveel van het goede op alle fronten....

Link naar reactie

Dit moet je de hele dag (lees effectief 6uur) doen. Tenzij jullie allemaal al volleerd drifters zijn en hem meteen dwars gooien en dwars kunnen houden is alleen een ochtend of middag echt te kort. Hem dwars krijgen is niet zo moeilijk maar hem dwars kunnen houden en op het gas door een bocht sturen komt echt nog wel wat techniek en vaardigheid bij kijken wat niet iedereen in 1 à 2 uurtjes onder de knie heeft. Als dat eenmaal lukt vind je het zo leuk dat je blij bent dat je nog een middag hebt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.