Ga naar inhoud

Concert topic


D@ve

Aanbevolen berichten

  • Administrator

@ Roger:

Totdat die zoon van jou helemaal leip van GaGa wordt...

@ David:

Ik ga voor Level42 & Peter Gabriel het komende jaar ;)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

I'm not a man, I'm not a woman, .... You created me.... I'm born this way!!

Kom je nu uit de kast Henk? Volgens onderstaand filmpje........

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=R2ZlncTSbzM

Wel stoer dat zo een pensionado daar nog heengaat! Kreeg je nog korting ?

Idd stoer! helemaal wanneer je ziet hoe men er ver- (ge) kleed naar toe gaat. Hoe zag jouw out-fit eruit Henk?

Link naar reactie

Mijn dochter (25) had een speciale outfit.

Maar Nicole, ik had van jouw wel verwacht dat je naar een lady Gaga concert zou willen. Maar zo te lezen g je liever de gaten in Roger zn sokken stoppen :muur:

Link naar reactie

Ben benieuwd hoe je op de gedachte komt dat ik wel naar een lady gaga concert zou willen om maar niet verder in te gaan hoe jij kan opmaken uit mijn eerder geplaatste tekst dat ik liever de gaten in Roger z'n sokken stop! :lol: :lol: :lol: , Ik koop gewoon nieuwe sokken Henk! ik weet niet eens hoe dat moet, sokken stoppen, maar het klinkt mij als "niet interessant" in de oren! BEIDE!!

Link naar reactie

Ben benieuwd hoe je op de gedachte komt dat ik wel naar een lady gaga concert zou willen . . . . . . . .

Vrijwel alle meisjes/jonge vrouwen stonden van hun stoel op om de hele avond te swingen en gingen uit hun dakje op de (pretentieloze) maar toch vrolijke opzwepende muziek. Had jou daar ook wel bij ingeschat.
Link naar reactie

Meende ik. Denk niet dat iemand zich niet mee zou laten slepen door de muziek en de sfeer op dat moment.

Voor de GaGa sceptici. Ik heb veel gepost in het muziek jaren 78-80 topic. Heb mn LP collectie van 200 LP's jaren geleden al uitgedund naar ca. 80.

Dat zijn nu allemaal collecters items!. met een voorkeur voor amerikaanse (folk)rock. Heb Dylan gezien in de kuip, Springsteen in Ahoy en laatst nog Anouk in Gelredrome.

Als je door de Pathos, vals sentiment en disco dreun van GaGa heen prikt hou je een Andy Warhol achtig niveau over en dat voor een meisje die op haar 22e al een icoon was.

Bekijk de BORN THIS WAY Clip op deze link maar eens geheel en aandachtg en beoordeel hem op artistiek niveau (hoeveel mensen kunnen dat op dit forum?). DIEP RESPECTi

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Bekijk de BORN THIS WAY Clip op deze link maar eens geheel en aandachtg en beoordeel hem op artistiek niveau (hoeveel mensen kunnen dat op dit forum?). DIEP RESPECTi

Als ik eerlijk ben zie ik niets wat bijv. Madonna al 20 jaar geleden deed, maar dat geldt eigenlijk voor het hele lady gaga gebeuren. Zelfs de muziek ervan lijkt qua stijl en inhoud een beetje op het nummer express yourself en overige nummers uit die periode. En als dat nog niet genoeg is zijn de fans ook nog hetzelfde (vrouwen en homo's), maar dat is natuurlijk alleen maar een bevestiging van het bovenstaande.

Lady Deja Vu zou een passendere naam zijn.

Maar goed, de vergelijking tussen Madonna en Lady gaga is natuurlijk talloze malen getrokken. Ik ben benieuwd of zij ook genoeg 'artistiek niveau' zal hebben om 30 jaar lang nummer 1 hits te scoren.

Zelf vind ik het allemaal een beetje inhoudsloos. Ze zingen beide voornamelijk over zichzelf, al dan niet in metaforen.

Link naar reactie

Wat betreft vrouwelijke zangeressen staat bij mij Tina Turner en haar rauwe muziek aan de absolute top. In het muziek topic heb ik veel andere rock-chicks gepost Ellen Foley/Suzie Quatro

(Madonna heb ik niet zo veel mee)

Madonna is echter wel de trendsettende Queen of Pop. Een wereldster! Als Gaga maar 70% van haar grote voorbeeld haalt, blijft het toch een formidabele prestatie voor z''n jong meisje.

Of ze haar musicale niveau kan handhaven? Ik heb nergens gepost dat ik haar een goede zangeres vindt (wat Madonna wel is) of haar muziek mooi vindt. Wel een wervelende show gezien.

(Je moet sommige zaken wel kunnen scheiden en objectief beoordelen).

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb nergens gepost dat ik haar een goede zangeres vindt (wat Madonna wel is)

Madonna live heeft mij nooit kunnen bekoren. Op de (oude) platen klinkt het allemaal retestrak, maar live mauwt zelfs onze kat mooier...

Link naar reactie

Sommige dingen kun je beter voor je houden <_<

Er zijn concerten die je niet vergeet.

30 jaar geleden een paar weken in Zweden gewerkt (Bolidenfabriek in Skeleftea, bij de Poolcircel)

In het dorp een concert van een lokale grootheid. ULF LUNDELL.

Boerenweiland, ondergaande (middernachts)zon, pittige rock, prachtige balads. Fantastische sfeer.

Zijn LP, met deze hoes, heb ik nog.

Op Youtube zie ik dat hij nog een gevierd artiest is.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Guido... wat valt je op in dit filmpje van eergisteravond? :)

PS. heb je al een kaartje voor Hengelo gekocht? 't Is uitverkocht namelijk... <_<

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.