Ga naar inhoud

Concert topic


D@ve

Aanbevolen berichten

Het Prinsengracht concert zit er weer op, Het was dit keer niet zo bijzonder , de aankondiging van de franse pianist die opende met twee van Chopins beroemste stukken beloofde heel wat maar dat viel toch een beetje tegen.

In de Nocturne liet hij toch wel een paar nootjes liggen,Maar de entourage en de sfeer maakten veel goed, lekker flesje en lekker eten en goed gezelschap maken veel goed.

Volgend jaar weer. :rolleyes:

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Aanrader voor wie van stevige gitaarrock houdt : Triggerfinger...

http://www.triggerfinger.net/

Belgisch en Luid :blink:

Hun 3 concerten in Brussel waren uitverkocht, net als de 2 avonden in Paradiso (eind december).

De kritieken waren alvast lovend : concertverslag

Maar op 11 december spelen ze op Speedfest in Eindhoven, samen met een aantal andere bands.

Video : Triggerfinger @ Lowlands

Link naar reactie
@ Floor

Ben je ook 6 jaar geleden op het Prinsengracht concert geweest? Wat vond je toen van dat kleine jongetje dat de Fantaisie Impromptu op.66 van Chopin speelde?

:thumbup: dat was ik

Heey!! Ik lees dit nu pas, En nee, ben er toen niet geweest.Heb ik toch wat gemist :harhar:

Maar was jij 6jaar geleden nog klein dan ? :blink:

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 9 maanden later...

Gisteravond naar Anouk in het gelredrome.

In 2 avonden toch 75.000 mensen weten te trekken.

En terecht!! Ze kan gemakkelijke met haar eigen repertoire de avond vullen (heeft geen gastoptredens nodig).

Geen super minirokje met hoge hakken (als al die aankomende zangersejes in die talenten jachten) of exotische uitdossing , maar gewoon in jeans met een colbertjasje.

Sensueel is ze toch wel door haar uitstraling. En verder is het een heerlijke Rockchick met de soms rauwe stem.

Verder een fantastische lichtshow van internationaal allure. Kortom een Topconcert!!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik val hier bijna van mijn stoel... Henk, laat ik nou gedacht hebben dat jij meer het type zou zijn wat met een Amaretto en een goeie sigaar naar Classic FM zou luisteren :lol:. Je blijft me verbazen :thumbup:

Link naar reactie

Alles op zn tijd.

Gisteravond zaten we aan het bier.

Maar als je kijkt wat ik gepost heb in het muziek jaren 70-90 topic, kom je toch vnl rockchicks of minstens pittige zangeresen tegen.

Tina turner

janis joplin

Ellen Foley

deborah harry

pointersisters

suzi quatro

Mn voorlaatste concert was Bruce Springsteen in Ahoy met The Pete Seeger session tour (traditionele amerikaanse folkrock)

Nina hagen etc.....

Zou best wel meer naar concerten willen,(met name in Paradiso) maar kom er meestal pas achter dat ze geweest zijn als ik de recensies lees :muur: :muur: :rant:

Link naar reactie
  • Administrator

Idd Henk was een geweldig concert, zijn gisteren ook geweest.

Geen super minirokje met hoge hakken (als al die aankomende zangersejes in die talenten jachten) of exotische uitdossing , maar gewoon in jeans met een colbertjasje.

Behalve dan dat t-shirt met al die gaten :P en dan die gek die op het einde in zijn blote piel :sSic_sick: gitaar aan het spelen was

Link naar reactie

T shirt met gaten wel, maar plote piemel gelukkig niet gezien (als die maar schoon was?)

Maar jij durft, Anouk in dat rijtje te plaatsen :lol:

.

T. Turner staat er natuurlijk verboven

Debbie Haryy was geen echte rockchick

Ellen Foley is de beste in dat rijtje, (kon een aardig keeltje openzetten), maar heeft maar weinig hits gehad.

Anouk zou zeker een internationale carriere kunnen maken als iemand haar songteksten zou verbeteren (vindt ze soms wat te simpel en te letterlijk uit het Nederlands vertaald).

Denk niet dat ze minder is als nina hagen en suzy quatro

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Goede smaak Henk!

Ben ook naar Anouk geweest. En nog niet zo gek lang geleden naar Blondie in Paradiso. Dit jaar ook al Walter Trout, Customs, Golden Earing, Black Keys gezien. Lou Reed staat nog op het programma. Zit er wat voor je bij?

Link naar reactie

Walter Trout, Customs, Earing, Black Keys ken ik niet

Golden Earing is wat overjarig (spelen al 30 jaar dezelfde nummers)

Lou Reed natuurlijk weer wel!!!!

ivm mijn lastminute vakantieplannen/boekingen/wijzigigen houd ik er niet van om me in de zomermaanden ergens voor vast te leggen

Link naar reactie
  • 1 maand later...

En nou later niet zeggen dat je niet wist dat ze zouden gaan optreden in amsterdammed

http://www.livenatio...CFc2JDgodnHeooQ

sfeer impressie : (De eerste 4 minuten klinken bekend, daarna wordt het improvisrenen en smullen!)

http://www.youtube.com/watch?v=aosIejO98xc&feature=fvsr

  • Like 2
Link naar reactie

Black Keys in Antwerpen ...

Waarschijnlijk het beste wat ik dit jaar zal gezien hebben (en het is nog niet eens half)...

Nog te doen: Eric Sardinas, Henk Theesink, Jim Suhler, The Scabs, Daan, Triggerfinger... (laatste 3 zijn belgisch waarbij Triggerfinger ook in Nl toert)

Link naar reactie

^Triggerfinger....met recht een band waar België trots op kan zijn !! Overigens staan ze hier in NL momenteel op nr1 in de nederlandse top 40

Ze waren laatst in een intervieuw met Edwin Evers. Met de leuke zelfspot zei de zanger dat ze momenteel populairder zijn K3.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.