Ga naar inhoud

Concert topic


D@ve

Aanbevolen berichten

Black Keys in Antwerpen ...

Waarschijnlijk het beste wat ik dit jaar zal gezien hebben (en het is nog niet eens half)...

Nog te doen: Eric Sardinas, Henk Theesink, Jim Suhler, The Scabs, Daan, Triggerfinger... (laatste 3 zijn belgisch waarbij Triggerfinger ook in Nl toert)

Black Keys in Antwerpen ...

Waarschijnlijk het beste wat ik dit jaar zal gezien hebben (en het is nog niet eens half)...

Nog te doen: Eric Sardinas, Henk Theesink, Jim Suhler, The Scabs, Daan, Triggerfinger... (laatste 3 zijn belgisch waarbij Triggerfinger ook in Nl toert)

Uit Belgie komt veel goeds. Ik ga die laatste drie dus in de gaten houden.

Link naar reactie

Morgen naar Edwin Evers in Hengeloooo :thumbup:

In september naar Lady Gaga in amsterdan :thumbup:

Overigens graag naar Evers gegaan, maar alle concerten zijn uitverkocht.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ziggo Dome is open! In de maand december kon ik kiezen tussen Black Keys, Deep Purple en Muse. Muse al uitverkocht, Deep Purple en Black Keys daags na elkaar. Uiteindelijk gekozen voor Deep Purple! BK pas nog gezien en komt later nog eens.

Link naar reactie

gisteren naar pearl Jam geweest in Ziggo dome. Geluid is okay, maar niet geweldig. We zaten (want er waren geen betere kaartjes meer) in de bovenste ring en dat is best steil. Geen plek voor de mensen met hoogtevrees. Verder, niet gaan eten bij Vanzz. Nog nooit zulke slechte bediening gezien. Het leek of ze geld verdienen een vervelend iets vonden, totdat ze ons stiekum 50 EUR extra op de rekening probeerden te smeren. Never again.

aangepast door The Shrike
Link naar reactie
  • Administrator
  • Administrator

Moeten ze ook vooral niet doen, hits scoren. Dat zou betekenen dat ze de R&B/House kant op gaan. Not my cup of tea. Laat Mark maar lekker plukken aan z'n snaren...

http://youtu.be/4kgeV4KatWA

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Speciaal voor o.a. onze Henk...

Één van z'n beste shows ooit. Check vooral Englishman in New York op 10m35s... Voor 't eerst sinds 20 jaar weer met Branford Marsalis op het podium.

http://youtu.be/yiduiqbf18I

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

I'm not a man, I'm not a woman, .... You created me.... I'm born this way!!

Gisteravand naar lady Gaga in Ziggo dome. Ze noemt het zelf geen concert, maar een popSHOW.

En dat was het! Prachtig Efteling-achtig kasteel-decor met trappen en etages, dat ook nog kon open klappen.

Fantastische outfits/kostuums. Vernieuwende dansgroepen, 2 1/2 uur nonstop de keiharde pretentiloze Lady Gaga discosound. Leuke humorvolle interacties met publiek.

Top voorstelling van zo'n jonge vrouw!! Geert Wilders en Emile ratelband waren er.

Hoop dat ook Joop v/d Ende er was met zn flutmusicals, kan die nog wat van leren

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.