Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Duitsland 30 september 2007


MdV

Aanbevolen berichten

Zoals hier is bepaald door middel van stemronde, wordt er op zondag 30 september wederom een rondje Duitsland gereden :thumbup:. Even doen wat in Nederland qua snelheid, niet mag & kan.

Verzamelpunt: Dedemsvaart

Datum: 30 september 2007

Tijd: 10.30u

Inmiddels aanmeldingen/ toezeggingen van:

1 - Z3MRoadster/ Roger

2 - Martinvh

3 - Edwin & Nadia

4 - MdV

5 - Z3MRunner/ Yangkie & Annelies

6 - DavidsZ3

7 - (S)toploss/ Frank

8 - Roodkapje/ Ruud

9 - Bas 1.9 Turbo

10 - Maik

11 - AnneWilko

12 - Carin & Ben

(lijstje gebaseerd op stemtopic en reactie alhier: klopt het niet geef het svp door, dan weet Roger hoeveel appeltaarten hij moet (laten) bakken)

Verder...? Geef je nu op!

De route is als volgt:

- verzamelen te Dedemsvaart

- A37 (NL) richting Meppen (DUI), grens over, Duitsland in

- A31 (DUI) richting Leer (80 km Autobahn)

- stop 1: Leer (Kloster Thedinga), eventueel lunch

- A28/ A29/ A1 richting Osnabruck (150 km Autobahn)

- stop 2: Raststatte Dammer Berge (tankstop & verzamelen) kort na afrit 66

- A1 richting Tecklenburg (50 km Autobahn)

- stop 3: Tecklenburg, afrit 73 Verzamelpunt Restaurant Anno 1560 (Ibbenbürener Strasse 2)

- A30 richting Hengelo, grens over, terug in NL op A1

Ik heb de route eventueel ook beschikbaar voor de TomTom, mocht je deze willen ontvangen PM me dan even je mailadres. Een aantal dagen voor de rit stuur ik eea door! Restaurant te Tecklenburg kan evt ter plekke nog wijzigen (als het niks is) op het web ziet het er wel ok uit (Biergarten in Altstad :thumbup:)

aangepast door MdV
Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Keurig Martijn, ik zal vanaf nu dagelijks Duitsland in rijden om een juiste routebeschrijving te maken :thumbup:

Gestructureerde aanpak klinkt goed mannen. Misschien kun je 'm direct TomTom ready maken?

Link naar reactie
Zullen we dan ook maar weer gewoon om 9.00 in Nieuwegein afspreken bij de Mac :rolleyes:

McDonald's Nieuwegein / Houten:

Adres: Ravenswade 1, Nieuwegein

Bij de A12 naast de Hornbach.

- Martinvh ?

- Edwin & Nadia ?

- MdV Tankstation na Hoevelaken 9.30 uur ?

- Z3MRunner/ Yangkie & Annelies

- DavidsZ3

- (S)toploss/ Frank ?

- Roodkapje/ Ruud

- Bas 1.9 Turbo

Link naar reactie
Hallo, allemaal,

Ik zal me even voorstellen... ik ben Bas.. heb sinds een half jaar een z3 :) En het lijkt me echt onwijs vet om is mee te rijden met een rit... en al helmaal door duitsland..!

Is het zo dat iedereen zomaar mee mag? Ik heb namelijk nog nooit mee gereden..?

Hoi Bas :thumbup: ,

Welkom hier op het forum, voorstellen kun je hier trouwens doen : Voorstellen

Ik zou niet weten waarom je niet mee zou mogen rijden...en denk dat velen toch wel benieuwd zijn naar je 1.9 Turbo (ik neem aan een Mosselman).

Er worden ook zat andere ritten georganiseerd waar je je gewoon voor kunt inschrijven !

Link naar reactie
Hallo, allemaal,

Ik zal me even voorstellen... ik ben Bas.. heb sinds een half jaar een z3 :unsure: En het lijkt me echt onwijs vet om is mee te rijden met een rit... en al helmaal door duitsland..!

Is het zo dat iedereen zomaar mee mag? Ik heb namelijk nog nooit mee gereden..?

Helaas Bas, alleen als je een Z3 hebt met minimaal een 2.8 mag je mee... :schater: TUURLIJK mag je mee iedereen is welkom de details volgen nog :thumbup:
Link naar reactie
Hallo, allemaal,

Ik zal me even voorstellen... ik ben Bas.. heb sinds een half jaar een z3 :thumbup:

Ik schreef het al ergens:

"Vandaag aangemeld: Bas 1.9 Turbo. Ik neem aan dat dit dezelfde Bas is die zich op 30/7 ook al heeft aangemeld onder de naam Bas z3 1.9 T..."

Correct?

Link naar reactie
Ik schreef het al ergens:

"Vandaag aangemeld: Bas 1.9 Turbo. Ik neem aan dat dit dezelfde Bas is die zich op 30/7 ook al heeft aangemeld onder de naam Bas z3 1.9 T..."

Correct?

:unsure: Gelieve persoonlijke vragen te pm,en zodat dit topic niet bevuild wordt met allerhande k.. vragen :schater::thumbup:
Link naar reactie
Helaas Bas, alleen als je een Z3 hebt met minimaal een 2.8 mag je mee... :schater: TUURLIJK mag je mee iedereen is welkom de details volgen nog :thumbup:

Haha... Dat is mooi!..lijkt me onwijs leuk! ..wacht op de details..

Link naar reactie

twijfel nogsteeds of ik dit wel moet doen martijn:rolleyes:

Lijkt me helemaal super natuurlijk, maar houd jullie nooit bij met m'n 2 litertje.

Mocht je een uitgebreid roadbook hebben, dan moet het uiteraard wel lukken. :lol:

hobbel ik er gewoon achteraan (as usual) :schater:

Link naar reactie
twijfel nogsteeds of ik dit wel moet doen martijn:rolleyes:

Lijkt me helemaal super natuurlijk, maar houd jullie nooit bij met m'n 2 litertje.

Mocht je een uitgebreid roadbook hebben, dan moet het uiteraard wel lukken. :lol:

hobbel ik er gewoon achteraan (as usual) :schater:

Gewoon mee gaan joh....er wordt niet de gehele tijd hard gereden...en er wordt ook altijd gewacht op de achterblijvers...

Link naar reactie
twijfel nogsteeds of ik dit wel moet doen martijn:rolleyes:

Lijkt me helemaal super natuurlijk, maar houd jullie nooit bij met m'n 2 litertje.

Mocht je een uitgebreid roadbook hebben, dan moet het uiteraard wel lukken. ;)

hobbel ik er gewoon achteraan (as usual) :schater:

Ik heb ook maar 170 pk maar het gaat om het sturen he? Er schijnen jongens mee te rijden die wel veel pk's hebben maar nu voor de derde keer meegaan omdat zij verdwalen of op een andere wijze het niet kunnen bijbenen. Gewoon doen dus.

Link naar reactie
Ik heb ook maar 170 pk maar het gaat om het sturen he? Er schijnen jongens mee te rijden die wel veel pk's hebben maar nu voor de derde keer meegaan omdat zij verdwalen of op een andere wijze het niet kunnen bijbenen. Gewoon doen dus.

:schater: ... ik moet het wel voor Mdv opnemen aangezien hij de enige was die de juiste afslag nam.

Link naar reactie

Ik heb een eind bestemming ;) Leer (kloster thedinga) leuk kunnen we naar het klooster om onze zonden van de heenrit te overpeinzen :) de rit is vanaf de grens 100 km enkele reis dus lekker een uurtje blazen en daarna ergens eten. Zoals sommigen gewent zijn ben ik iemand van de bonussen dus reken op 50 km extra :schater:

EDIT: ik zal de rit a.s weekeind even rijden vrijwilligers Martijn -_-

Link naar reactie
Ik heb ook maar 170 pk maar het gaat om het sturen he? Er schijnen jongens mee te rijden die wel veel pk's hebben maar nu voor de derde keer meegaan omdat zij verdwalen of op een andere wijze het niet kunnen bijbenen. Gewoon doen dus.
Sturen? Het is 1 lang recht stuk en ik laat de afritten afzetten ;)
Link naar reactie
twijfel nogsteeds of ik dit wel moet doen martijn:rolleyes:

Lijkt me helemaal super natuurlijk, maar houd jullie nooit bij met m'n 2 litertje.

Mocht je een uitgebreid roadbook hebben, dan moet het uiteraard wel lukken. ;)

hobbel ik er gewoon achteraan (as usual) :schater:

Joh, ze rijden massaal verkeerd, raken elkaar kwijt of racen langs afgesproken stopplaatsen. Het is zeer waarschijnlijk dat je als eerste aankomt.

Gewoon meegaan want we hebben wel heel veel plezier.

Link naar reactie
Joh, ze rijden massaal verkeerd, raken elkaar kwijt of racen langs afgesproken stopplaatsen. Het is zeer waarschijnlijk dat je als eerste aankomt.

Gewoon meegaan want we hebben wel heel veel plezier.

Ik heb er afgelopen zondag 45minuten over gedaan om van Hoenderloo naar Apeldoorn (V/d Valk) te komen, is het nu nog net zo waarschijnlijk? :)

Wellicht heb ik tegen die tijd m'n TomTom weer terug.

Navigeren/kaartlezen is voor Marieke niet weggelegd... laat het haar niet horen ;)

Link naar reactie
Ik heb er afgelopen zondag 45minuten over gedaan om van Hoenderloo naar Apeldoorn (V/d Valk) te komen, is het nu nog net zo waarschijnlijk? ;)

je staat al in de eerste post als 'aangemeld' dus ik snap het probleem niet :)

goed dat je meegaat!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.