Ga naar inhoud

Hele dag chiptunnen en gebruik vermogensbank


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik heb interesse! Mits de kosten een beetje te overzien zijn natuurlijk ... ;)

Van hetzelfde ;)

Link naar reactie

Interessant.

Was al van plan een keer op de bank te gaan om een juiste afstelling te laten maken, dus ideaal.

Gaat om een coupe 2.8m52tu, met m54 3.0 inlaatspruitstuk en supersprint spaghetti, race kat, geen middendemper meer en eissenman einddemper.

Link naar reactie

Kosten hangen af van het aantal deelnemers en welke auto, eerst maar eens kijken wie er interesse heeft

Ik zou i.i.g. iets van een richtprijs noemen Ruud v.w.b. het tunen. Straks is er animo voldoende maar schrikt iedereen van de prijs. Voor mij zou 50 euro al teveel zijn voor tunen namelijk :lachen:

:rant:

Link naar reactie

Misschien een datum vast bepalen of voorstellen maakt het makkelijker om te beslissen en een indicatie van kosten, heb namelijk geen flauw idee.

Als het in een zonnige periode is en afhankelijk van de datum/ kosten lijkt het mij een erg leuk initiatief.

Link naar reactie

Ook interesse, was al een tijdje aan het kijken voor meer pk's, maar heb ondertussen al enkele

keren gelezen dat chippen van een Z3 - 1.9 niets oplevert.

Dus ook een beetje afhankelijk van datum/tijd meer voor de gezelligheid, tenzij Ruud en die man van de

tunning mij meer kunnen garanderen :)

gr

Link naar reactie

Het zou wel leuk zijn om daarna wat waarden hier te gaan vergelijken.

Het zou vooral leuk zijn om wat z3m'tjes te krijgen, en dan vooral het verschil tussen de s50 en s54. Op de (laatste) knalrit liepen die van wat ik kon zien allemaal ongeveer even hard (zelfs die s50 met kortere overbrenging in het dif), maar wellicht is er een andere koppelcurve te zien etc.

En het zou interessant zijn om te zien of er tussen dezelfde auto's ongetuned een verschil zit in het afgegeven vermogen (maw hoeveel verschil zit er tussen dezelfde auto's onderling)

Dat zijn dingen die ik altijd interessant vind. Daar kan je ook altijd weinig info over vinden. (zat info over individuele auto's, maar op dezelfde dag, onder dezelfde weersomstandigheden, op dezelfde bank.....)

Link naar reactie

Ik kom graag kijken, ik heb de chiptuning al, maar ben wel benieuwd naar de achtergronden...... Enne dicht bij medemblik. De vermogensbank trekt me ook wel. Eea even afhankelijk van de datum.....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Als de datum past zal ik erbij zijn.

Hopelijk zijn er wat meer 2. nulletjes :) omdat ik afgelopen zaterdag van je begreep dat die software wellicht nog niet is geschreven.

Dus als de kosten zijn te overzien heb ik ook zeker interesse om te chippen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.