Ga naar inhoud

Hele dag chiptunnen en gebruik vermogensbank


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Lijkt mij ook interessant om te zien :)

Waar blijft dat voorsteltopic nou van je? ;)

Wordt er tijdens de rollenbankrun ook een mengselverhoudingsmeting (afr) gedaan die meeloopt met de grafiek?

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Ik denk niet dat je 'm tegenwoordig kunt bijhouden nu de drukslangen zijn vervangen. Ben van de week maar gestopt met gasgeven want het werd een beetje eng op de autobahn.

Link naar reactie

^ bibber

Zo'n diesel bestelauto is niet echt gebouwd voor snelheden ruim boven de 260. Het is niet van dat strak afgeveerde spul dat jij in de schuur hebt staan.

Link naar reactie

Heeft chiptuning enig effect op de 1895cc 87kw (118pk)? (doelend op brandstofverbruik of merkbaar koppelvermogen op laag toerental?) Dat is dan ook de reden om wel óf niet te gaan. Ik hoor het graag!

Link naar reactie

meld je aan en ze zullen je het op de dag zelf kunnen vertellen.

of zoek even rond op het forum want er is geloof ik al genoeg over geschreven.

Link naar reactie

Mits ik mijn :m: nog heb en de datum schikt ben ik er bij voor een vermogensmeting! Ben wel benieuwd hoeveel er van de 321 paarden nog aanwezig zijn.

Link naar reactie

^ word normaal gezien altijd een meting op de bank gedaan, voor en na het chippen

gr

Ruud was net iets sneller :)

aangepast door rscl
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.