Ga naar inhoud

Hele dag chiptunnen en gebruik vermogensbank


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Hoe kom jij op € 450 Ruud, of heb je er een etentje bij ingecalculeerd :punk:

Nee, ik heet niet Ruud, maar ........

Wat denk je van een ritje Zuid-Limburg naar Enkhuizen in een Z4 3.0is ?

En vice-versa in een Z4 3.0is+ ???

Dat kost ook wat !!!! :punk: (met name dat vice-versa dan hè)

Link naar reactie

Delta lloyd regatta in medemblik, dus jammer genoeg niet sorry

Link naar reactie
  • Administrator

Hoe kom jij op € 450 Ruud, of heb je er een etentje bij ingecalculeerd :punk:

Waarschijnlijk kan ik tellen 300chippie + 75 rollerbank voor + 75 rollerbank na

Wat denk je van een ritje Zuid-Limburg naar Enkhuizen in een Z4 3.0is ?

En vice-versa in een Z4 3.0is+ ???

Dat kost ook wat !!!! :punk: (met name dat vice-versa dan hè)

1 tank :blink: , maar dan kom ik met de Peugeot hoor

Link naar reactie

@Roodkapje.

Is er ook wat te zeggen over de vermogenswinst na het chippen van de verschillende types motoren ?

Mooi hoor die bedragen, maar wat krijg je er eigenlijk voor ?

Link naar reactie

In deze vrijblijvende offerte vindt u de specifieke informatie van een software tuning voor de door u aangevraagde auto;

Bmw Z3 2.0 i 150 pk van 1999

Voor deze auto hebben wij een al zeer vaak geteste software tuning op maat ontwikkeld.

Wij kunnen naar het volgende vermogen gaan.

Origineel vermogen C.T.H. Stads/Basis tuning

150 pk 166 pk met de extreme tuning naar 171 pk

Originele koppel C.T.H. Stads/Basis tuning

190 NM 210 NM

Het hierboven opgegeven vermogen en koppel is het te verwachten vermogen, maar omdat wij alles per auto maken en testen zal dit verschillen per auto.(meestal krijgt u dan ook iets meer dan opgegeven maar het opgegeven is een gegarandeerd vermogen)

Dit is dan ook niet het maximale wat haalbaar is maar een zeer goed gebalanceerde tuning die geen problemen zal veroorzaken en de levensduur niet zal aantasten.

In bijlage een datablad met de door ons gemeten gegevens van het zelfde type van auto.

U kunt ook even op onze website kijken

http://www.cth.be/nl/chiptuning/motortuning/BMW/Z3/2.0i/150

De Basis Tuning

De basis tuning is een zeer betrouwbare tuning gemaakt voor een zeer lange levensduur van uw auto.

Met deze gecombineerde basis vermogentuning en eco tuning perfect op maat gemaakt en degelijk getest op onze eigen zeer geavanceerde vermogentestbank met gegarandeerde vermogenswinsten zoals op onze website aangegeven en in 90% van de gevallen een brandstof besparing van wel 12 % tot gevolg.

Onze prijs voor de Basis Tuning is 659, - € +75, - € montage kosten is een totaal van 734, - €

Ik vind de prijs bij roodkapje zeer redelijk als ik vergelijk met deze offerte bij mij in de buurt. :blink:

Hier kun je je motortype ingeven en zien wat er aan vermogenwinst voor jou inzit,link aanklikken.

aangepast door Sjonnie Kroket
Tekstgrootte aangepast...
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.