Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is dat je oude demper Michiel  :) heb je die achtergelaten of meegenomen om de demper op marktplaats te zetten.

Dame(s) en heren, mijn dochter meldt dat het bieden geopend is: wat de gek ervoor geeft :lol: !!! Desgewenst met K&N open-airfilter.........

Overigens goed gezien, Huub. Echter 1 ding: ik ben werkzaam in de afvalverwerking :D en heb dus ook dit restant (in een door Sportwheels meegeleverde zak) keurig afgevoerd.

Veel suc6 deze week en hoezo reageer je niet op zoiets als "doos met inhoud", of lag die er te dik bovenop ;) ?

Michiel.

Link naar reactie
Veel suc6 deze week en hoezo reageer je niet op zoiets als "doos met inhoud", of lag die er te dik bovenop :lol: ?

Michiel.

Heb zelfs op een forum al een reputatie blijkbaar ;) heb me netjes ingehouden,zocht ook nix achter die opmerking want er stond toch een doos voor mij. :) Hiet thuis overgens ook soms een staande maar soms ook een liggende :D

Link naar reactie
Super hoe laat vertrek je morgen ,tref je morgen bij Sportwheels  :cooltext:

Ik ben van plan rond 8:30 weg te gaan. Ik sta gepland na Ivo die om 11:00 staat en wil er zo rond die tijd zijn (11:30 oid). Als het niet al te druk is in het Ruhrgebied dan moet dat toch lukken. Ik zie je morgen. Jij was om 14:00?

Zijn er nog leuke stukken zonder snelheidslimiet?

Link naar reactie

Super heb je je reservewiel al verwijderd zoja hoe heb jij die gaten gedicht daar waar de moeren zaten,Sledge hoe heb jij dit probleempje opgelost.Zat zelf te denken om de rubbers van de beugel af te flexen en dan weer met de moeren terug te plaatsen.

Link naar reactie

Ik verwacht van jullie beide morgen 2 pagina's vol met foto's in dit topic!! :cooltext:

@ Huub: Daar moet ik nog altijd een oplossing voor vinden. Misschien dicht plamuren?

Een afdichtingsrubber van die grootte zou heb beste zijn, of inderdaad die schotels eraf flexen. Het is mij nu iig iets te koud. :smart:

Link naar reactie

Dacht zelf het resevewiel te kunnen verwijderen maar wat een rotklemmetje dat je moet inknijpen ben maar naar mijn bandenboer gegaan en die heeft alles verwijderd :smart: misschien dat Sportwheels wel rubbers voor deze gaten hebben( :cooltext: wie is de eerste die reageert)we wachten af neem digi cam en video mee voor het nageslacht.

Link naar reactie
Super heb je je reservewiel al verwijderd zoja hoe heb jij die gaten gedicht daar waar de moeren zaten,Sledge hoe heb jij dit probleempje opgelost.Zat zelf te denken om de rubbers van de beugel af te flexen en dan weer met de moeren terug te plaatsen.

Doordat het werk weer wat uitliep was het al donker toen ik met mijn reservewiel ging klooien. Maar dat lag zó op mijn voeten (letterlijk!). Alleen heb ik nog geen gelegenheid gehad om te kijken of ik de beugel eraf krijg. Dat moet dan anders daar maar even.

Link naar reactie

jajaja, morgen is de grote (4x76 mm) dag :angry:

Ik moet vanuit Keulen nog ff door naar Dordtmund (geld uitgeven), maar ik kom daarna weer terug naar SportWheels.

Ik (samen met g/f en Rimbro) vertrek om 8:00 u Huub :huh:

Link naar reactie

Veel plezier morgen en wat zal het de komende tijd lekker gaan brullen op nederlandse autowegen met al die eissenmannen.

Gelukkig al voorzien, volgende keer ga ik ook een keer mee maar kon nu geen vrij krijgen.

Gaat er ook iemand met een 1.8? dan hier een mooie op marktplaats.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=aut...ondbmw&ID=75081

Scheelt misschien weer.

Groet Andre

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.