Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

Die pruttel bij gas loslaten......:D ...... je zou wel allerlei lelijke dingen :D met je motormanagement willen doen om dat nog te verhevigen: hoezo gas dicht? Tikkie onverbrand naar de uitlaat doorsturen :kewl: . Gas loslaten gaat nu met tussengas: ff trappen voor je de voet eraf haalt!

Michiel. :D

Link naar reactie
  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maandag is het zover dan zal ik eens wat foto's nemen :D Eerst van het weekend

naar Las Palmas in rotjeknor :kewl:

Het is daar :D avond vanaaf... Whee..

Jullie maken me wel heel nieuwschierig met dat gepruttel.. Mischien een ontsteker

in de einddemper heb je gelijk wat mooie vlammen bij het wegrijden ..

Link naar reactie

Zo dan, ik wist niet dat er met zoveel smart op gewacht werd.... Ik moest nog even het AV matriaal op orde krijgen (oa)..

Samengevat was het een toffe dag. De heenreis ging zeer voorspoedig, en in 2 uurtjes waren de 246 km achter de rug:

Dat gaat zo!! Doe maar even rechtermuis klik en opslaan op je PC, en dan pas afspelen. Dat gaat beter.

Ik kwam net 15 min na Ivo aan, en Huub kwam ruim voor zijn afsrpaak zodat we elkaar nog mooi gesproken hadden. Bij Ivo ging het vrij makkelijk aangezien zijn :D uitlaten makkelijk te vervangen waren. Bij mij en Huub moesten er inderdaad aan de rechterkant van de uitlaat nog extra gaten gezaagd worden en dat deed die monteur absoluut perfect. Het linker gat helemaal opgemeten en met een krijtje eerst getekend op de bumber. Als dit naar tevredenheid was, dan ging er een persluchtdecoupeerzaag in. Daarna werd het keurig gepolijst!

Er werd ons ook nog netjes uitgelegd waarom Eidenmann voor de 76 mm niet kon leveren. Hij liet ons zien waar de technishce problemen zouden optreden. Na zorgvuldig afhangen van de uitlaat zag het er superstoer uit.

Helaas levert Sportweheels ook nog Eibach veren, en het was ook heel flauw dat ze die op voorraad hadden. :D Toen hij toch op de brug stond hebben ze die er maar ondergezet, samen met 12mm spacers achter. Hij is dus nu achter 30 en voor 25 mm verlaagd en achter staan de wielen 24 mm verder uit elkaar. Ik geloof dat iedereen het ermee eens was: dat staat agressief!! B) Soory Huub, dat je wat langer moest wachten :kewl:

De autos werden na montage even meegenomen voor een proefrit en van een aantal autos zijn opnames gemaakt voor de website.

IVO!! Doe maar even rechtermuis klik en opslaan op je PC, en dan pas afspelen. Dat gaat beter.

aaargghh, doe je voorzichtig!! :D

oeps.JPG

het was het reservewielrekje maar... ;)

Toffe bak!

=beetlersi.JPG

Mijn fotos zet ik verder even in de membersgallery! Hiero

De terugweg ging minder voorspoedig: heftige file bij Keulen, sneeuw, dus ik was pas rond 19:30 thuis. Maar die Eisenmann ronk die is onderweg wel al veel dieper geworden. En ik werd op mijn schouder getikt bij een benzine station: ze vonden het niet zo leuk dat er rook uit die 4 pijpen kwam. Waarschijnlijk verbrande glaswol, maar hij stond stevig te walmen. En dan die lucht :D

Op topsnelheid met de nieuwe veren is het alsof je een DTM auto rijd. Kanonne, dat is straf. Nu is het wegdek rond Oberhausen niet super, maar oef. Maar de sensatie is des te groter. B)

Link naar reactie

Nou Ivo, het monteren van de demper was zo gepiept bij Walraven.

Duurde zo´n 30 minuten.

Ik schrok aanvankelijk van de dikte van de 76mm pijpen. Gelukkig valt het allemaal reuze mee en het past netjes in de standaard uitsparing!! Schitterend zicht!

Het geluid is mooi donker, maar ik moet er wel aan wennen, het is redelijk luid.

es1.JPG

es2.JPG

Link naar reactie

Die dingen zijn wel fraai, maar behoorlijk lastig te monteren. Je komt eigenlijk in de knoei met je leren foedraal om je schakelpook. ;)

Ivodl heeft de montage ervan ergens op het forum uitgebreid beschreven. Daarna heb ik 'm probleemloos en vlot gemonteerd!

Link naar reactie

Bij deze wil ik even melden dat het er allemaal perfect uitziet jongens en Superduper haha gassen met die wagen gaat ie nog over de 250 of zit die begrenzer in de weg.

Perfect filmpje, ik kan het ook nooit laten om zo hard mogelijk op de camera te zetten dat doe ik al mijn leven lang.

Groet André

Link naar reactie
Maandag is het zover dan zal ik eens wat foto's nemen :huh: Eerst van het weekend

naar Las Palmas in rotjeknor :lol:

Het is daar ;) avond vanaaf... Whee..

LOVE in de LasPalmas Rimbro?????

Nou ik ga me vermaken bij Unique in de Marcanti (XtraLarge) Amsterdam.

Helemaal goed, maar uh ja gaat je Z toch niet parkeren daar he?

In ieder geval een prettige avond maar dat gaat wel lukken geloof ik met de Line Up van vannavond.

Groet André

Link naar reactie

Het filmpje is gewoon uit het losse handje geschoten. De ZZZ ligt zo stabiel op de weg, dat dat geen probleem is. Alleen doen als er geen ander verkeer is natuurlijk.

Tellerafwijking is inderdaad niet echt veel. De Navigatie ging nog tot 245, en dan beweegt het naaldje al een tijdje niet meer. Dacht wel af en toe een lampje (begrenzer) onder mijn km/h aanduiding te zien opgloeien. Het schoot in ieder geval lekker op :lol:

Met die eisenmann klinkt het als een raket!

Link naar reactie

Wat is dat kleine ronde 'dingetje' dan aan het einde van je teller maatverdeling? Zal dan wel de zon geweest zijn, of ik kreeg een rode waas voor mijn ogen :lol:

Ik dacht zo 240, nog één streepje en dan het 'dingetje' zo van, nu is de koek echt op.

Toerenbegrenzer zie je inderdaad niets van, maar heb ik wel eens gemerkt. Op zandvoort aan het gassen, lekker enthousiast. Maar je hebt een helm op, en dan hoor je een stuk minder, en je moet toch even opletten om je heen. OP een gegeven moment zat ik te roepen naar mijn auto dat ie eens vooruit moest gaan, en waarom de puf eruit was, zag ik mijn toerenteller vol in het rood staan.. :lol: Laten we dan maar schakelen als je dat zo graag wilt. ;)

Link naar reactie
Wat is dat kleine ronde 'dingetje' dan aan het einde van je teller maatverdeling? Zal dan wel de zon geweest zijn, of ik kreeg een rode waas voor mijn ogen :lol:

Ik dacht zo 240, nog één streepje en dan het 'dingetje' zo van, nu is de koek echt op.

Toerenbegrenzer zie je inderdaad niets van, maar heb ik wel eens gemerkt. Op zandvoort aan het gassen, lekker enthousiast. Maar je hebt een helm op, en dan hoor je een stuk minder, en je moet toch even opletten om je heen. OP een gegeven moment zat ik te roepen naar mijn auto dat ie eens vooruit moest gaan, en waarom de puf eruit was, zag ik mijn toerenteller vol in het rood staan.. :lol: Laten we dan maar schakelen als je dat zo graag wilt. ;)

Zal wel een lampje van je foto/film camera zijn geweest, of het was de adrenaline :D

Link naar reactie
Dat gaat zo!! Doe maar even rechtermuis klik en opslaan op je PC, en dan pas afspelen. Dat gaat beter.

IVO!! Doe maar even rechtermuis klik en opslaan op je PC, en dan pas afspelen. Dat gaat beter.

Dat KIT2000 muziekje is helemaal goed :lol:

En bedankt voor het posten van "mijn" uitlaatgeluid filmpje :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.