Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het klopt dat ook ik bericht gehad heb dat mijn ESD (met nog onbekende eindpijpdiameter(s), hihaaaaa) klaar ligt voor montage. Ik zou eventueel wel kunnen op de 19de, als we er een groepsgebeuren van maken. Lijkt me leuk!

Michiel.

Link naar reactie
Datum is wat mij betreft prima. Ik zou wel de voorkeur geven aan een groepje.

Kunnen we niet wachten tot ook de anderen compleet zijn?

Ik denk dat 19 februari alle uitlaten klaar zijn :ok:

Link naar reactie
:fez: Moet ik nog mee voor mentale ondersteuning, of kunnen jullie het wel alleen af? :D

Ri :D bro

Als je tijd hebt, ben je zeer welkom :D

Mag je de Alfa besturen (samen met E. :ok: )

Link naar reactie
:fez: Moet ik nog mee voor mentale ondersteuning, of kunnen jullie het wel alleen af? :D

Ri :D bro

Als je tijd hebt, ben je zeer welkom :D

Mag je de Alfa besturen (samen met E. :D )

Zaterdag 19 februari, eerst thuis even agenda overleg voeren met de baas :D

Je hoort het nog! :ok:

Link naar reactie

Belangrijke update: 19 februari kan NIET. Sport-Wheels is dicht op zaterdag.

Ze zijn open van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 u.

Verder kunnen ze "maar" 3-4 ESD's per dag monteren. Dus het lijkt me (helaas) slimmer om gewoon per persoon een afspraak te maken. Ik ga in ieder geval plannen :ok:

Huub: je spullen zijn door Oliver gisteren nog besteld :D

Link naar reactie

Wanneer ga je Ivo? Ik ben op vrijdags meestal beschikbaar; en als ze er 3-4 kunnen monteren kunnen we natuurlijk wel in groepjes van 3-4. :ok:

Ik zou het op prijs stellen als ik met iemand mee kan die wat beter Duits spreekt dan ik. Engels is geen probleem, maar mochten er vragen of problemen de kop op steken is Duits toch wel handig.

Link naar reactie
Wanneer ga je Ivo? Ik ben op vrijdags meestal beschikbaar; en als ze er 3-4 kunnen monteren kunnen we natuurlijk wel in groepjes van 3-4. :D

Ik zou het op prijs stellen als ik met iemand mee kan die wat beter Duits spreekt dan ik. Engels is geen probleem, maar mochten er vragen of problemen de kop op steken is Duits toch wel handig.

ik moet nog even overleggen met de dagelijkse bestuurster van de MC :ok:

Link naar reactie

Tja, ik heb dus ook maar een paar data-voorstellen aan Oliver gestuurd en dan hoor ik wel wanneer ik welkom ben. Jammer dat we er dus toch geen groeps-bijeenkomst van kunnen maken, maar dan moeten we maar eens een gezamenlijke soundcheck doen, lijkt me. :ok:

Zodra ik mijn Termin ontvangen heb, zal ik 'm posten: wellicht dat zich nog iemand aan kan/wil sluiten iom Oliver (SD: mijn Duits is redelijk).

Michiel.

Link naar reactie
)

Huub: je spullen zijn door Oliver gisteren nog besteld B)

Ivo goed bericht hoop dat Eisenmann mijn uitlaat snel wil produceren :D dan gaan we as soon as possible naar keulen,met meer of anders alleen.

Link naar reactie

Jammer dat het niet in één groep kan plaatsvinden,

het was bij voorbaat al het tweede geslaagde Z3Forum treffen. :D

Link naar reactie

Ik heb inmiddels een afspraak bij SportWheels:

maandag 14 februari om 10.00 uur word ik ter plaatse verwacht.

Oliver stelde eerst 09.00 uur voor B) , maar dat lijkt me geen tijd om Keulen te ronden :D .

Pierre, heb jij als "lokaal" deskundige nog suggesties over linksom (A3/A4) of rechtsom (A1/A4) rond die tijd?

Ben benieuwd of er nog iemand van jullie :lmao: voor die dag afspreekt!!

Michiel.

Link naar reactie
Pierre en Zedri hoop dat jullie bij alle montage bezoeken aanwezig zullen zijn :lol:

Heb wel een leuke ervaring met jullie :D

:drank: :D :chick::guitar: :ok: :D :D :cool::) :D :lol: :D ;)

Link naar reactie
Wanneer ga je Ivo? Ik ben op vrijdags meestal beschikbaar; en als ze er 3-4 kunnen monteren kunnen we natuurlijk wel in groepjes van 3-4.  :D

Ik zou het op prijs stellen als ik met iemand mee kan die wat beter Duits spreekt dan ik. Engels is geen probleem, maar mochten er vragen of problemen de kop op steken is Duits toch wel handig.

ik moet nog even overleggen met de dagelijkse bestuurster van de MC :party:

Heb je al een datum Ivo? Zouden we kunnen aanhaken met Michiel op de 14e?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.