Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan je daar eigenlijk pinnen oid? Of mag je het restant overmaken. Heeft ie het niet verder over gehad. Hoe heeft Michiel dat gedaan?

Ik heb het restant contant afgerekend. Pinnen zal niet gaan, lijkt me.

Michiel

Link naar reactie

Een goede reis allemaal morgen! Ben uiteraard zeer benieuwd naar jullie ervaringen en zie de plaatjes :angry: met belangstelling tegemoet. En hou die afstand tot het schort :huh: in de gaten, hè! Tenminste 10mm, zou ik zeggen.

Michiel.

Link naar reactie

Hier is nummer een die terug is als laatste geholpen woont het verste weg en meld zich als eerste.Pierre bedankt voor de tip Eisenmann wat een mooi geluid diepe ronk maar moet nu eerst een pizza opeten tot zo .......

Link naar reactie
Hier is nummer een die terug is als laatste geholpen woont het verste weg en meld zich als eerste.Pierre bedankt voor de tip Eisenmann wat een mooi geluid diepe ronk maar moet nu eerst een pizza opeten tot zo .......

Zo wat voer in het lijf geluid van de Eisenmann 4x70 is dus super en word denk ik nog mooier had alleen de pech dat ze de MSD niet hadden besteld nu alleen de ESD gemonteerd spijtig maar wel weer €220 bespaart ;) We hebben wel sneeuw onderweg gehad .

Link naar reactie

De gaten hebben ze netjes gemaakt met meetlint de juiste plaats bepaalt een zaagje op lucht en het gat gezaagt met een luchtdremel de boel gevlakt en het ziet er netjes uit de andere gaten van het reserve wiel hebben ze met de orginele rubbers gedicht zoals we gisteren schreven.

Hoop dat de foto"s van Super beter zijn ;)

Link naar reactie

Heb nu even de beschikking over de iBook, omdat de vrouw vandaag haar iPod shuffle heeft gekregen.

Waren dus inderdaad om 11.00 uur exact in Koln. Leve de navigatie!

Was fijn om de andere uitlatenfreaks ook even te zien.

Zijn dus rond vier uur weggereden en zijn net voor Antwerpen wat wezen eten. Ik was rond half acht thuis. Elly heeft de QP naar huis gereden en Ivo heeft me in de Alfa thuis gebracht.

Man, wat een geluid.....Super........

Ivo moet gauw deze kant opkomen, dan gaan we gewoon op en neer de Westerscheldetunnel op geluid testen op de konijnenpijp in Antwerpen.

Fijn Weekend!

Link naar reactie
Hallo

your exhaust system should be here this week. I will make a date, when

the exhaust is here.

--

Mit freundlichen Grüßen

Oliver van der Wal

Zucht...ik ben dat rotding wat er nu onder zit echt zat ;) Nah jah, geduldig wachten is de moeite waard hoor ik van iedereen dus ben heeeel benieuwd :lol:

Zo te lezen zijn die jongens wel handig en kunnen ze zelfs van die van mij nog wat maken?

Link naar reactie
Hallo

your exhaust system should be here this week. I will make a date, when

the exhaust is here.

--

Mit freundlichen Grüßen

Oliver van der Wal

Zucht...ik ben dat rotding wat er nu onder zit echt zat :lol: Nah jah, geduldig wachten is de moeite waard hoor ik van iedereen dus ben heeeel benieuwd :D

Zo te lezen zijn die jongens wel handig en kunnen ze zelfs van die van mij nog wat maken?

Ivodl maak maar snel een afspraak de uitlaat is echt kicken moest zonet de QPE ff verplaatsen gelijk maar een blokje om :D sportstandje erop zuigende BMC brullende Eisenmann Leeuwarden is blij met mij ;)

Link naar reactie
Dan moeten we de volgende meeting in Zeeuws Vlaanderen doen, dan kunnen jullie lekker 8 kilometer door de Westerscheldetunnel blazen! :lol:

6.4 Km ;)

Maar wel leuk plan verder om in de zomer een mooie rit uit te zetten. Waar we

onderweg nog wat terrasjes kunnen pikken voor een bakkie pleur. Zeeuws-Vl

is ideaal voor zulke activiteiten!

Link naar reactie

sorry heren, ik ben net uit bed, 2.000 km in de laatste paar dagen eist zijn tol. Verder heb ik geen foto's, maar Huub heeft me wel gefilmt!

Ook heb ik een Alfa vol met BMW spul meegenomen uit Duitsland :D (originele uitlaten MQP, extra Eisenmann uitlaat voor Hans, koplampen & achterlichten).

Hans: ik hoop dat het monteren vandaag lukt!

4x76 Eisenmann regelt :cool: Man, wat een geluid. En ik maar zeggen dat het wel even zou durenb voordat het geluid echjt hoorbaar is. Het lijkt nu al of ik een SuperSound versie heb B)

Vooral dat gepruttel als je het gas loslaat is superrrrrrrrr.

Pierre: is beschouw jou als verantwoordelijke voor deze collectieve verstandsverbijstering :D :D :kewl:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.