Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heeft iedereen zijn Eisenmann nu opgehaald? :cooltext:

Ik wil namelijk namens jullie allen een bedankje sturen naar Oliver voor de samenwerking. Als jullie nog opmerkingen hebben, hoor ik het graag :lmao:

Link naar reactie
Heeft iedereen zijn Eisenmann nu opgehaald? ;)

Ik wil namelijk namens jullie allen een bedankje sturen naar Oliver voor de samenwerking. Als jullie nog opmerkingen hebben, hoor ik het graag :lmao:

Vind ik een goed gebaar maar vind het toch een beetje slordig dat de MSD er niet was je rijd toch speciaal naar Keulen,maar ben blij met het uitgevoerde :D

Link naar reactie
Heeft iedereen zijn Eisenmann nu opgehaald?  ;)

Ik wil namelijk namens jullie allen een bedankje sturen naar Oliver voor de samenwerking. Als jullie nog opmerkingen hebben, hoor ik het graag  :lmao:

Vind ik een goed gebaar maar vind het toch een beetje slordig dat de MSD er niet was je rijd toch speciaal naar Keulen,maar ben blij met het uitgevoerde :D

Huub,

Ook kritiek is geen probleem. Ik verwerk het gewoon in mijn mail naar hen. Dus goede opmerking, ik ben het met je eens :D

Link naar reactie

Ivo, prima plan, want ook ik vond het er keurig :D aan toe gaan en ben zeer tevreden met m'n Eisenmann. Puntje van kritiek is natuurlijk wel dat ik nog even wat dremelwerk heb om een stukje verbrande :lmao: Heckschürze te remodelleren/verwijderen. Moet daarmee vrijwel smetteloos ;) te herstellen zijn, gezien de wijze waarop de rechter uitsparingen bij de 4-pijps uitvoeringen gemaakt zijn :D .

Michiel.

Link naar reactie

Ivodl veel rijplezier morgen in Duitsland en succes bij de montage van de Eisenmann :cooltext: en op de terugreis de uitlaat goed schoonblazen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.