Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

4x76 Eisenmann regelt :cool: Man, wat een geluid. En ik maar zeggen dat het wel even zou durenb voordat het geluid echjt hoorbaar is. Het lijkt nu al of ik een SuperSound versie heb B)

Vooral dat gepruttel als je het gas loslaat is superrrrrrrrr.

Pierre: is beschouw jou als verantwoordelijke voor deze collectieve verstandsverbijstering ;) :D ;)

Heeeel herkenbaar dat pruttelen, schakel ook altijd met tussengas terug en de radio staat nauwelijks aan :D :D

Link naar reactie
  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Btw, whaaaat klinkt die eisenmann goed zeg! Bruut mooie pijpen.. Ik ben geheel tevreden klant. Pierre bedankt voor de tip!

Bedankt? Man, die vent kost ons alleen maar geld :foto: :) B)

Dus goede reis gehad, Dylotic ^_^

Link naar reactie
Btw, whaaaat klinkt die eisenmann goed zeg! Bruut mooie pijpen.. Ik ben geheel tevreden klant. Pierre bedankt voor de tip!

Bedankt? Man, die vent kost ons alleen maar geld ^_^ ;) ;)

Dus goede reis gehad, Dylotic :)

Nou de reis was wel wat minder als ik zeg dat ik ingesneeuw was zou ik overdrijven

maar naast een half uurtje file en 25 km 30 gereden te hebben door gladheid

was ik wel enorm blij toen die mooie eisenmann eronder lag B) Dat maakte

alles wel weer goed! Vind het echt mooi hoe de ene pijp wat korter is. Hij ligt

er ook perfect onder en die glans :foto:

Toen ik weg reed bij sportwheels ruikte ik ineens iets vreemd. Leek wel verbrande

olie ofzo. Dus gelijk onder de kap gekeken. Bleek het de uitlaat. (nieuwigheid)

maar jongens wat stonk dat..

Jammer dat hij wel direct onder de pekel zit.. Morgen even door de wasstraat

met bodemwassen.

Link naar reactie

Is wel kicke het geluid en ze zeggen(Pierre) dat het nog donkerder word.Sledge word het bij jou al anders?ben toch ook wel benieuwd naar de SuperSoundVersie ^_^ en of het geluid ook anders zou zijn met de MSD.

Dylotic je bent inelk geval veilig in C-land aan gekomen.

Rijden jullie ook met het raam een stukje open :foto: (ik wel)

Link naar reactie
Is wel kicke het geluid en ze zeggen(Pierre) dat het nog donkerder word.Sledge word het bij jou al anders?ben toch ook wel benieuwd naar de SuperSoundVersie :) en of het geluid ook anders zou zijn met de MSD.

Dylotic je bent inelk geval veilig in C-land aan gekomen.

Rijden jullie ook met het raam een stukje open ^_^ (ik wel)

Wordt idd nog donkerder, vooral na een lange autobaanrit.

Met die MSD wordt ie naar het schijnt nog mooier volgens de forums, echter nooit live gehoord :foto:

Link naar reactie
Btw, whaaaat klinkt die eisenmann goed zeg! Bruut mooie pijpen.. Ik ben geheel tevreden klant. Pierre bedankt voor de tip!

Bedankt? Man, die vent kost ons alleen maar geld :foto: :) B)

Dus goede reis gehad, Dylotic ^_^

Ja, ja geef mij maar weer de schuld, moet Sportwheels maar eens gaan bellen voor provisie kan ik dat meteen in de forumpot stoppen ;)

Link naar reactie
Is wel kicke het geluid en ze zeggen(Pierre) dat het nog donkerder word.Sledge word het bij jou al anders?ben toch ook wel benieuwd naar de SuperSoundVersie :)  en of het geluid ook anders zou zijn met de MSD.

Dylotic je bent inelk geval veilig in C-land aan gekomen.

Rijden jullie ook met het raam een stukje open ^_^ (ik wel)

Wordt idd nog donkerder, vooral na een lange autobaanrit.

Met die MSD wordt ie naar het schijnt nog mooier volgens de forums, echter nooit live gehoord :foto:

Sportwheels had nog nooit een MSD geplaatst wisten ook niet precies hoe het moest(hebben nmi met Eisenmann zelf gebeld toen wij er waren) en ik had de keus dat ze de MSD wel wilden opsturen maar dat durf ik niet aan misschien dat er in de "toekomst"wel een besteld word bij Braspenning.

Link naar reactie

Het monteren kostte € 50,- !! :) Bij de ene was dat snel verdient (de enkele uitlaten) maar bij de 4 pijpjes zonder uitsparing hebben ze ervoor moeten werken. Het gaat alleen maar om uitsnijden en eventueel verwijderen reservewiel en beugel. Spuiten hoeft niet.

Maar nogmaals: heel netjes gedaan!

Link naar reactie

Die porsche velgen die bij sportwheels stonden vond ik ook wel enorm bruuut!

Beetje die BBS LM velgen maar dan met verchroomde diepe rand. Kan ze niet

terug vinden op internet anders zou ik ze posten.

Link naar reactie

Dylotic,

Als het goed is staan deze ook op de site van sportwheels in de gallery bij BMW echter erg duur. De LM hebben trouwens ook een brede rand. Als alternatief voor de LM moet je eens naar de Rial daytona race kijken, heb ik op een estoril blauwe coupe gezien zag er heeeel mooi uit.

groetjes,

Pierre

z3-5_kat.jpg

Link naar reactie
voor het gemak een vraagje -behoef ik hopelijk niet alle items EISENMANN door te nemen.......

wat heeft het nu gekost om onder een 2.8 de 4 pijpjes te laten plaatsen ? Hebben ze aldaar de bumper bijgeknipt + gespoten ?

hoor het graag !!

mvg, Felix

Felix de Eisenmann kost bij SportWheels inc montage €673 :) moet je bij Braspenning €818 ex btw voor betalen

Link naar reactie
Huub, kan je ons al verblijden met wat foto's van die Eisenmann onder je Coupe? Ben heel benieuwd naar de looks van zo'n dubbele uitlaat onder een 2.8 Coupe!

DSC00438.JPG

Link naar reactie
Gast Gast_Felix 2.8 roadster

Dank Huub * Supderdude (nieuwe nickname welke volgens mij door Cora B aan Super is verstrekt).

Valt mee. Heeft de M ook een gesplitte uitlaat, of heeft deze twee "dozen" onder de bumper.

Felix

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.