Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

Ik ga 99% zeker 18 februari. Probleem is dat mijn vriendin nogal wisselend werkt, dus veel ruimte qua planning heb ik niet. Zeker niet omdat SportWheels niet op zaterdag werkt. :blush:

Link naar reactie
  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ga 99% zeker 18 februari. Probleem is dat mijn vriendin nogal wisselend werkt, dus veel ruimte qua planning heb ik niet. Zeker niet omdat SportWheels niet op zaterdag werkt. :blush:

Ik ben altijd op vrijdags vrij dus de 18e zou wat mij betreft beter uitkomen dan ma de 14e?

Ivo, heb je al een afsrpaak staat met sportwheels? Ik probeer er in ieder geval op de 18e eentje te zetten.

Link naar reactie
Ivo, heb je ook een antwoord op mijn vorige vraag?

[ff teruggebladerd in dit topic]

2 weken is kort dag, maar ik zou in ieder geval ff Oliver mailen om te vragen of je geld is ontvangen en de uitlaat dus besteld is JA of NEE :lmao:

Link naar reactie
Ik sta ook voor Vrijdag de 18e. Waarschijnlijk na Ivo. Ik ben er in ieder geval als het goed is rond een uur of 11, 12.

Wij staan ook op de lijst voor vrijdag de 18e na Superduper zo rond de klok van 14:00

eindelijk de euro's lagen al te verroesten.Oliver had gisteren mijn uitlaat binnen gekregen :lmao:

Link naar reactie

Superduper je moet niet vergeten om je reservewiel thuis te laten,ik laat het wiel thuis en laat de bak eronder hangen slopen ze in Keulen er maar af want die bak komt er bij nooit meer onder .Als het goed is dan gaat dat ding tien jaar mee :lol: en de vraag is of ik de QP dan nog wel heb(hoop als collectorsitem :lmao:

Link naar reactie
Ik sta ook voor Vrijdag de 18e. Waarschijnlijk na Ivo. Ik ben er in ieder geval als het goed is rond een uur of 11, 12.

Wij staan ook op de lijst voor vrijdag de 18e na Superduper zo rond de klok van 14:00

eindelijk de euro's lagen al te verroesten.Oliver had gisteren mijn uitlaat binnen gekregen :lmao:

Top Huub, ik moet die dag nog ff op/neer naar Dortmund, maar dan zie ik je daarna nog wel ff :lol:

Link naar reactie
Superduper je moet niet vergeten om je reservewiel thuis te laten,ik laat het wiel thuis en laat de bak eronder hangen slopen ze in Keulen er maar af want die bak komt er bij nooit meer onder .Als het goed is dan gaat dat ding tien jaar mee :lol: en de vraag is of ik de QP dan nog wel heb(hoop als collectorsitem :lmao:

Leuk dat je ook op de 18e zit! Blijven we daar lekker even hangen. Inderdaad laat ik het reservewiel thuis, en ik moet even kijken op de brug of ik de constructie eraf krijg.

Neem ook een deken mee om de oude uitlaat in te wikkelen en weer mee terug te nemen. En uiteraard gaat de digicam mee.

Link naar reactie

Mannenbroeders en zusters. Net terug uit Huerth en de sound is helemaal okay :) ! Pas serieus effect bij gasgeven en mooie lage tonen.

Sportwheels is goed te vinden en het ziet er keurig uit. Hou echter goed in de gaten dat er meer te verbranden valt dan alleen wat wol in de demper: mijn Heckschuerze is deels gesmolten ^_^ na een "ritje" Autobahn (7mm vrij aan de bovenzijde: 10mm komt nu eerst lijkt me).

Als ik nu ook nog wist hoe ik foto's :D mee kan sturen (ik heb ze verkleind tot ca. 50k), kon ik jullie de boel laten zien. En kon Huub vast naar z'n doos :lol: met inhoud kijken!

Michiel.

Link naar reactie

Ik hoop dat het niet al te erg is :)

Ik heb er toch al een tijdje mee rondgereden, en geloof me, het wordt echt gloeiend heet. Vooral de eerste keren even gekeken of het goed ging, maar absoluut geen plekken van smelten.

BTW: Kan er ook iets gebeuren met polyester, want daat is namelijk mijn onderspoiler van gemaakt ^_^

Link naar reactie

2x70 en een halfuurtje werk:

- lengte afpassen,

- doorhalen van de vaste pijp tussen MSD en ESD en

- nieuwe ESD monteren.

Ik zal eens bekijken hoe ik dat achterschort wat op kan nemen, want lager hangen van de demper is ook weer zo wat: de hele zwik eronderuit en ophangingen omzetten, terwijl er toch al een deel gesmolten is. De zijdelingse ruimte is voldoende, het geniep zit 'm in de bovenkant. Overigens zal de boel wsl zelden zo heet worden als vanmorgen, ondanks de overvloedig aanwezige waterkoeling.

Michiel.

Link naar reactie

http://www.superdupernet.nl/images/z3/sportwheels1.jpg

http://www.superdupernet.nl/images/z3/sportwheels2.jpg

http://www.superdupernet.nl/images/z3/sportwheels3.jpg

http://www.superdupernet.nl/images/z3/sportwheels4.jpg

http://www.superdupernet.nl/images/z3/sportwheels5.jpg

En of ik dit nu wel allemaal goed gedaan heb........... ik weet 't niet en krijg "under construction" op SuperDuper's site, maar dat kan natuurlijk: hij is aan het werk uiteraard, net als ik ^_^ !

Groet, Michiel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.