Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

Zojuist de stand van 55 :thumbup: Ztjes doorgebeld naar Rene.

Hij gaat nu een programma in elkaar zetten en laat volgende week weten hoe dat precies uit gaat zien.

Dankjulliewel dat jullie allemaal ingeschreven hebben, erg gaaf! :kicking:

Top!! :birthday:

Toch nog genoeg zzz-zzzztjes bij elkaar gekregen :unsure:

ik lees net bericht 77 van dit draadje.

Ja, je had het dus eerder voorgesteld, echter inclusief dezelfde spelfout die Roger, of all people, opmerkt. :wave::thumbup:

Jaja, nou weet ik het wel :clapping:

Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ruud,

prachtig geregeld, complimenten!

Ik ben de tel kwijt, maar wil er wel bij zijn. Noteer mij dus maar, ik kom met een Z3 roadster 2.8. Waarschijnlijk met partner, dus dan wordt het Roel(Z3) en Nora.

Ik blijf niet eten en ook niet slapen, maar de voorpremiere van de nieuwe Z4 wil ik niet missen!

Link naar reactie
20 febr: 389 forum Ztjes en 27 Z3 club Ztjes

66 Ztjes, dat zijn zowiezo al bijna 100 mensen. Misschien inderdaad even verstandig om Rene even te bellen of hij een maximum in wil stellen.

Hij klonk vanmiddag al licht verrast dat we nu al over de 50 man zaten :hamer: :kisstogether:

Link naar reactie
66 Ztjes, dat zijn zowiezo al bijna 100 mensen. Misschien inderdaad even verstandig om Rene even te bellen of hij een maximum in wil stellen.

Hij klonk vanmiddag al licht verrast dat we nu al over de 50 man zaten :hamer: :kisstogether:

Ja, dat had die niet verwacht. Hij denkt: ik noem gewoon 50. Dat lukt ze nooit.

Misschien moet je melden dat we ergens tussen de 250 en 350 uitkomen.

Kan die vast de gratis T-shirts en horloges regelen.

Link naar reactie
Kan die vast de T-shirts regelen.

De eerste Z3 forum t-shirts zijn vanaf maandag aanstaande in de Z3 forum webshop te krijgen.. :hamer: Strikt gelimiteerde oplage van 7 stuks... :kisstogether:

Link naar reactie
zijn deze shirtjes ook alleen voor het bestuur of mag het gepeupel er bij het forum wel in lopen?

Jij krijgt een sneak preview van het T-shirt Edwin :kisstogether: Mag je 'm nog houden ook! :hamer:

Link naar reactie
en hoe krijgen we die na afloop dan weer mee naar Dedemsvaart?

Als die lange dit aan de andere kant van de wereld ziet, springt die direct in het vliegtuig en brengt ze persoonlijk naar Dedemsvaart, denk ik. :kisstogether:

Link naar reactie

deze cameltoes hebben niks met BMW te maken YK. Slechts met het paupermerk Victoria's Secret. En je weet toch dat die linker een accent heeft waar ik echt niet over heen kan stappen...

Edje, het gaat me toch slechts om de binnenkant, dus wat levenservaring zorgt dan voor wat ruimte in onze "gesprekken".

Link naar reactie

Jullie lachen dan wel altijd om die "gekke stationcars" van de Z3 coupe bezitter, maar...

en hoe krijgen we die na afloop dan weer mee naar Dedemsvaart?

hier hebben we dan weer wel een antwoord op met onze wagentjes:

bmwmtouring5b15dik0.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.