Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Okido Frank! :m: Ik begrijp dat jij ergens wat eten regelt? :thumbup:

Swell, ik begrijp dat er iets van me verwacht word. Nou, ik zal jullie niet teleurstellen en bied mezelf bij deze aan als medewerker food en beverages voor de 28e.

Dus, wie o wie gaat er mee eten na het sneaken?

(gokje :newblush: : Mcoupe, RvE en Mizz RvE, Z3Mroadster, Frenk, Zter, Z3Mrunner, joostvdl, Mr en Mrs mcoupeforlife, MdV, Edwin en Nadia, Ruud en Marijke en dan uiteraard de velen anderen nog)

Link naar reactie

Heeeeeeee Ruud wat ontzettend goed dat het gelukt is!!! :m:

Gefeliciteerd :newblush:

Moeten we alvast een concept-persbericht voor ze opstellen? :P Lijkt me best een leuk 'Hart van Nederland' onderwerp.

Kleine tip/verzoekje: zet een nummer voor alle namen dan kunnen we met zijn allen beter de tel bijhouden.

En nou maakt die Frank het nog extra lastig ook en wordt het een heel schema met wie er wel of niet blijft eten :ok: en vergeet de eetwensen niet, vlees/vis/vegetarisch :thumbup:

Trouwens, zijn er nog mensen voor een overnachting? Regelt Frank ook voor je :schater::schater:

@Nixus: nix tegen je schoonvader zeggen, gewoon begin van de middag aansluiten en einde middag naar hem toe gaan

Link naar reactie
Hallo Ruud,

Een heel leuk initiatief. Zal ik er op onze site ( BMWZ3 club) ook aandacht aan besteden. Dan moet het lukken om de 50 te halen.

Gr,

Leo

Geen slecht of onvertogen woord over de club maar het moet toch ook te doen zijn om via het forum die >50 Z's bij elkaar te sprokkelen?

Link naar reactie
Roger kan een BMW logo op de ster plakken.
Goed geregelt Ruud, ik had niet verwacht dat het zal lukken. Mijn complimenten. Echter is de ster verkocht, een M onderweg maar geen ZZZ of ZZZZ. Ik vind dat dit ook een exclusieve Z3/Z4 meeting moet blijven waar je met andere auto's niets te zoeken hebt. Aangezien de soon to be vrijgezellen beiden een internet scharrel hebben zal ik mij bij hun niet opdringen. Ben er dus niet bij
Link naar reactie
Ben er dus niet bij

En of je er bij bent Roger! Jij hoort net zo bij dit forum als...uh...een stalen dak op een Z3! :ok:

Er zijn dadelijk zat Z-tjes waar jij meer dan welkom bent op de bijrijdersstoel. Je rijdt je nieuwe :m: 3 cabrio maar tot om de hoek en stapt dan maar in bij een van ons. Begrepen! :thumbup::newblush:

Link naar reactie
En of je er bij bent Roger! Jij hoort net zo bij dit forum als...uh...een stalen dak op een Z3! ;)

Er zijn dadelijk zat Z-tjes waar jij meer dan welkom bent op de bijrijdersstoel. Je rijdt je nieuwe :m: 3 cabrio maar tot om de hoek en stapt dan maar in bij een van ons. Begrepen! :rant:<_<

:notworthy: :notworthy: :notworthy: ik verplaats mijn 40e verjaardag wel :newblush:
Link naar reactie
ik verplaats mijn 40e verjaardag wel <_<

Frank, stop maar met het zoeken naar een lokatie waar die cateraar zijn tent en grill-worst-wagen neer kan zetten: de zooi moet naar Dedemsvaart!! :notworthy: :notworthy:

Link naar reactie
Swell, ik begrijp dat er iets van me verwacht word. Nou, ik zal jullie niet teleurstellen en bied mezelf bij deze aan als medewerker food en beverages voor de 28e.

Dus, wie o wie gaat er mee eten na het sneaken?

(gokje <_< : Mcoupe, RvE en Mizz RvE, Z3Mroadster, Frenk, Zter, Z3Mrunner, joostvdl, Mr en Mrs mcoupeforlife, MdV, Edwin en Nadia, Ruud en Marijke en dan uiteraard de velen anderen nog)

Ik eet in principe mee.

Link naar reactie
Dus, wie o wie gaat er mee eten na het sneaken?

(gokje <_< : Edwin en Nadia)

aardig gegokt ja :notworthy: maar ik begrijp dat het zorgen voor een volle tank wordt want na Den Haag wordt het Dedemsvaart

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.