Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

Goh, dit topic ff gemist :thumbup: .

Staat genoteerd op de kalender, wij zijn er bij (mits Frank niet stiekum al iets had en niet heeft opgeschreven :rolleyes: ).

The Bob en Zzazkia, samen met de Z3 2.8 roadster :blink:.

Zag Ruud (Roodkapje) er niet bij staan... Kan niet met het excuus komen dat ie moet werken, want het hele forum zit in Rijswijk :m:.

Daarna met z'n alle in Reeuwijk op de koffie :schater: . Want het is dan nog te vroeg voor avondeten (?).

Over eten gesproken: wie/wat/waar?

Afhankelijk daarvan eten we ook graag mee.

Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar topic is op verzoek gepinned.

Thanks :rolleyes:

Ik had alleen dit topic even gepinned omdat Shrike dit voorstelde

Was ik , maar geeft niks hoor je bent ook al zo'n tijd niet geweest he :blink:

Het schiet al aardig op zo met de aanmeldingen :thumbup:

Link naar reactie

Schrijf mij maar bij op de lijst......1x met hond....... :wave::angry::(

Link naar reactie

weet je het zeker Ruud?

Het halve forum zit daar, moet je meteen klussen :schater::schater:

Aan de andere kant kun je wel meteen de nieuwe Z4 uit elkaar halen om kennis op te doen voor toekomstige klandizie :angry:

Link naar reactie

Mooi dat er nog een aantal (zeer geliefde :angry: ) forumers bij zijn gekomen. 34 stuks nu! :(

Z3 club zit op 6 stuks, dus morgen maar eens even met Rene bellen. :wave:

Link naar reactie
Leo vertelde me dat ze de leden ook nog een email gingen sturen, wat ook wel wat zou kunnen leveren. Ik kan me voorstellen dat, gezien het vrij statische karakter van de Z3 club website, niet ieder lid iedere dag meerdere keren de website checkt voor wat nieuws (zoals veel mensen :( hier op het forum wel doen :wave: )

De mail is inderdaad binnen:

"

Wij nodigen u graag uit voor een primeur!!!

Zaterdag 28 maart (één week voor de publieksintroductie op de RAI) om ca. 12.00 wordt door BMW Nederland een korte presentatie van de nieuwe BMW Z4 geregeld voor alle Z3/Z4 rijders in Nederland. Deze sneak preview is gearrangeerd door het Z3Forum en vindt plaats bij BMW Nederland, Einsteinlaan 5, 2289 CC te Rijswijk.

Via de volgende link komt u op het Z3Forumtopic voor meer info: https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=8535

Om een idee te krijgen van de opkomst verzoeken wij u spoedig in te schrijven op de evenementenkalender op onze site http://www.bmwz3club.nl/ Tot zaterdag 28 maart!

"

Al 6 aanmelders bij de club waarvan 1 met 3 :angry: personen

Link naar reactie
Al 6 aanmelders bij de club waarvan 1 met 3 :wave: personen

Mooi toch! die met drie man is vast een roadster rijder met kofferrek, of zo'n gekke coupe met hondennet! :(

Wij han & gretha komen ook :angry: .

Vast dezelfde han & gretha als op de Z3 club website? Ach ja, ik tel maar gewoon even door, 50 is 50 :fiew:

Link naar reactie
Was ik , maar geeft niks hoor je bent ook al zo'n tijd niet geweest he :angry:

neu heur. Hij hep het gedaan nadat ik hem vroeg vanmiddag (post is op mijn verzoek ook weer weggehaald). Dus gek of vergeetachtig is hij niet.

Als je het ook hebt gevraagd, dan is dat vast verloren gegaan in het getwitter hier. Maakt ook niet uit. 2 zielen, 1 ...

Link naar reactie
neu heur. Hij hep het gedaan nadat ik hem vroeg vanmiddag (post is op mijn verzoek ook weer weggehaald). Dus gek of vergeetachtig is hij niet.

Als je het ook hebt gevraagd, dan is dat vast verloren gegaan in het getwitter hier. Maakt ook niet uit. 2 zielen, 1 ...

Precies, het gaat erom dat het topic gepinned is. :angry:

Link naar reactie
Het aantal van 50 is bereikt 36 van het Forum en 14 van de Z3 club.

Ik zag het inderdaad Henk! Helemaal top! :thumbup:

Inschrijvingen Sneak preview Nieuwe BMW Z4 - 28 maart 2009

Nr. Naam Aantal personen

1) Henk & Sjoukje Pellegrom. 2

2) Bas Ridders 2

3) Jan B. Boerman 2

4) Hans de Rie 1

5) hugo van Zeil 2

6) Wim en Elly Groeneveld 2

7) Ivo Tiesema 1

8) han & gretha 2

9) koster 2

10) alfred toet 3

11) Arthur en Els Briels 2

12) R D Faber 2

13) Leo v Elk 2

14) Mat en Tineke de Man 2

Totaal 14 inschrijvingen

Link naar reactie

Zojuist de stand van 55 :thumbup: Ztjes doorgebeld naar Rene.

Hij gaat nu een programma in elkaar zetten en laat volgende week weten hoe dat precies uit gaat zien.

Dankjulliewel dat jullie allemaal ingeschreven hebben, erg gaaf! :unsure:

Link naar reactie
Misschien kan dit topic gepint worden op de homepage :unsure:

ik lees net bericht 77 van dit draadje.

Ja, je had het dus eerder voorgesteld, echter inclusief dezelfde spelfout die Roger, of all people, opmerkt. :birthday::thumbup:

Ruud, alvast dank voor wat toch behoorlijk wat geregel moet zijn. Ik hoop dat de Philips producten er niet slechter van worden...

Link naar reactie
Zojuist de stand van 55 :unsure: Ztjes doorgebeld naar Rene.

Hij gaat nu een programma in elkaar zetten en laat volgende week weten hoe dat precies uit gaat zien.

Dankjulliewel dat jullie allemaal ingeschreven hebben, erg gaaf! :birthday:

Goed zo!!! Gefeliciteerd!!! :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.