Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

Arno is 'smorgens gewoon bij mij op de koffie, wat een :drank: :gossip: :fiew: allemaal :(
Dat is spannend, ik heb net een afspraak bij hem op de zaak gemaakt voor zaterdag ochtend :huh:

Edit: even gebelt afspraak verzet naar Ruudtepetuut, dus op tijd zijn van Vuuren. Ik ben erom 9.00uur heb daarna nog een koffie afspraak voor de grote sneak preview :fiew:

Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wij (JackieP en ik) gaan rond 10 uur weg vanuit Rosmalen met 2 Zetties,

Santman als je wil aanhaken (en via a2 DB Utrecht durft haha) lijkt me dat leuk, mogelijk afspreken bij McDonalds Rosmalen?

Zijn er anderen die aanhaken, stuur anders ff een PM

groeten Ralf

Ralf, het is niet een kwestie van durf, maar meer een kwestie van het 'zware voet syndroom'. Tussen DB en Utrecht mag je slechts 90km/u :( In ieder geval mag je tussen Eindhoven en Dordrecht een stuk harder.....

Maar het is natuurlijk wel leuk om met een groepje op te rijden. Daarom als voorstel:

@ RVE: Als jullie om 9.00 uur in Beegden vertrekken, dan zijn jullie ongeveer 30 minuten later aan de zuidkant van EIndhoven. Wij sluiten aan bij Leenderheide en rijden over de A2 naar het noorden.

@ Tom: Dan zou jij een minuut of 15 later bij Best kunnen aansluiten, waarna we naar Rosmalen rijden waar we dan ongeveer om 10 uur bij de MAc kunnen zijn.

@ Ralk: Daar pikken we jou en JackieP op en rijden door naar Rijswijk.

Het zou kunnen gaan werken op deze manier. Laat maar weten of jullie het wat vinden. Zo ja, laen we dan wat telefoonnummers PM-en zodat we in contact kunnen blijven.

Mark

Link naar reactie
Dat is spannend, ik heb net een afspraak bij hem op de zaak gemaakt voor zaterdag ochtend :huh:

Zij zijn natuurlijk gefuseerd domoor. Heb je het niet gezien op het 20.00 uur journaal :(

Link naar reactie
@ Tom: Dan zou jij een minuut of 15 later bij Best kunnen aansluiten, waarna we naar Rosmalen rijden waar we dan ongeveer om 10 uur bij de MAc kunnen zijn.

Ja is prima.

Ik woon twee straten van de snelweg (5 minuten rijden). Handig om even smsje te sturen als jullie bijna bij Best zijn? Zorg ik dat ik onderaan de afrit sta (is afrit bij de McDonalds en Volvo in Best). zie deze kaart:

http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.5...007553&z=17

Sluit ik daarna gelijk aan.

PM mijn nummer wel even.

Of een tijd afspreken, is ook prima.

Link naar reactie
Ja is prima.

Ik woon twee straten van de snelweg (5 minuten rijden). Handig om even smsje te sturen als jullie bijna bij Best zijn? Zorg ik dat ik onderaan de afrit sta (is afrit bij de McDonalds en Volvo in Best). zie deze kaart:

http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.5...007553&z=17

Sluit ik daarna gelijk aan.

PM mijn nummer wel even.

Of een tijd afspreken, is ook prima.

Super! 10 uur bij de Mac in Rosmalen (afslag Rosmalen/de Herven, Mercure hotel is ernaast, Burgemeester Burgerslaan)

Kunnen we op de terugweg wellicht een alternatieve route zuidwaarts nemen...... iemand bekend daar Gouda richting Waal en verder zuidwaarts?

Bijvoorbeeld zoiets klik

Link naar reactie
@ RVE: Als jullie om 9.00 uur in Beegden vertrekken, dan zijn jullie ongeveer 30 minuten later aan de zuidkant van EIndhoven. Wij sluiten aan bij Leenderheide en rijden over de A2 naar het noorden.

Goed plan, lijkt ons ook leuk om met meerdere Ztjes te rijden!! :wave:

Ik stuur je wel een SMS als we hier wegrijden, zijn we inderdaad een half uur later bij Leenderheide.

Link naar reactie
Goed plan, lijkt ons ook leuk om met meerdere Ztjes te rijden!! :ok:

Ik stuur je wel een SMS als we hier wegrijden, zijn we inderdaad een half uur later bij Leenderheide.

@ RVE, Tom, Ralf: Prima, doen we :wave:

Link naar reactie

bijna is het zo ver.. :ok: inmiddels 16 forumpagina's gevuld met sneaky preview gebabbel! :wave: super dat het zo leeft bij iedereen (RvE - Ruud geweldig dat je het zooitje in goede banen probeert te leiden! :schater: )

Link naar reactie
Ik ben er zaterdag bij met 1 persoon in plaats van 2 personen.
Shit vergeten door te geven (sorry Ruud) :wave: , ik ook dus nog een plek beschikbaar vermoed ik.

Thanks for letting me know....

Nor....

Als er nog plek is wil ik ook wel even langs komen.
....er is 1 plek zijn 2 plekken, dus je bent welkom!
Link naar reactie

Lieden,

Hier is het weer waardeloos. Dus de kap blijft dicht. Nog even schoon ondergoed aantrekken, een broodje eten, tanken, naar de kapper en we zijn onderweg.

Tot in Rijswijk

Link naar reactie

Vanaf waar ik woon kan ik BMW Nederland bijna zien (het is dat er wat bebouwing tussenstaat): het weer wordt beter, en regenen doet het al niet meer. Misschien kunnen de roadster-collega's toch nog met open kapje verschijnen... Tot straks!

Link naar reactie

Ruud,

bedankt voor de organisatie! het was erg geslaagd. De auto ziet er schitterend uit, zowel open als dicht. Persoonlijk zou ik een andere kleur kiezen, maar dat is een kwestie van smaak. Enige tegenvaller vind ik de bagageruimte met kap open. Niet alleen kan er weinig in, maar je moet het ook door een klein gaatje er in/uit proppen. Daar heb ik dus maar geen foto van gemaakt.

EDIT: pardon, nu hen ik ook gezien dat er een reactietopic is :rolleyes: :D :notworthy:

IMG_0126.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...

het heeft even geduurd, maar eindelijk heeft een mod/admin de sticky eraf gehaald en een slotje erop gezet :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.