Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

Wat stel je dan voor Walter? :rambo:

Ik zou het nog leuk vinden om met tien Ztjes naar Rijswijk te rijden als het kon, maar begrijp dat BMW NL graag een flinke opkomst wil hebben als ze zoiets op touw zetten.

Ruud, het is niet dat ik je aanpak verkeerd vind ofzo, en ik zou het ook niet weten hoe je meer mensen( met zzz) bij elkaar kunt krijgen.

Maar ik vind het gewoon jammer dat de animo voor zoiets unieks er bij veel eigenaren waarschijnlijk niet is :blink:

Misschien kan dit topic gepint worden op de homepage :m:

En anders maar met meer hulp van de Z3-club :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

meer hulp van de Z3-club :blink:

Er zijn nu al vier Ztjes ingeschreven op de Z3 club website. Stand forum en Z3 club is nu 32.

Leo vertelde me dat ze de leden ook nog een email gingen sturen, wat ook wel wat zou kunnen leveren. Ik kan me voorstellen dat, gezien het vrij statische karakter van de Z3 club website, niet ieder lid iedere dag meerdere keren de website checkt voor wat nieuws (zoals veel mensen :m: hier op het forum wel doen :rambo: )

Vrijdag mail ik de tussenstand eens door richting Rene, als we dan op +- 40 Ztjes zitten heb ik zelf het idee dat 10 extra wagens nu ook niet meer zo heel veel uit gaat maken voor hoe "succesvol" zo'n dag gaat zijn.

Link naar reactie
BMW arrogant?? Moet je eens met Audi gaan praten, daar is BMW nog heilig bij...

Eerlijkgezegd precies het tegenovergestelde meegemaakt... BMW Van der Poelgeest in Heemstede echt té arrogant voor woorden, wat een waardeloze ervaring was dat zeg. Nog de rillingen op mn rug als ik er langsrijd. Kennelijk was het daar nog niet geland dat de 1-serie koper van nu, de 5-serie koper over 10 jaar is. Men haalde gewoon de neus op voor serieus geinteresseerde koper van een nieuwe, opgeleukte 120d. Daarna direct maar naar Audi Centrum Amsterdam gereden. Ondanks dat dat een grote dealer is (of misschien dankzij?!) daar ruim de aandacht, in 3 Audi's proefgereden en dus diezelfde middag daar lekker 40k naar toe gelutserd. Geen dag spijt van gehad :schater:

:notok: sorry :sick:

Link naar reactie
dus diezelfde middag daar lekker 40k naar toe gelutserd. Geen dag spijt van gehad :schater:
bla bla bla lekker makkelijk met de centen van de baas. Overigens geen enkel probleem met de BMW dealer in Zwolle prima mensen. Wellicht dat die westerlingen allemaal wat arroganter zijn dan de rest van nederland :notok:
Link naar reactie
bla bla bla lekker makkelijk met de centen van de baas. Overigens geen enkel probleem met de BMW dealer in Zwolle prima mensen. Wellicht dat die westerlingen allemaal wat arroganter zijn dan de rest van nederland :sick:

zonder subsidie uit het westen breekt er hongersnood uit in het noorden... het enige wat daar uit de verf komt zijn windmolens!! en trouwens een audi rijder is door de beugel genomen iemand met een vertroebeld wereldbeeld en een slecht inschattingsvermogen maar dit terzijde :notok:

ps on topic ik heb wel zin in een sneaky preview!

Link naar reactie
ps on topic ik heb wel zin in een sneaky preview!

Is dat "Puk's" voor: sign me up! ??? :notok: :sick:

Edit: ik heb besloten dat het betekend dat je met die Ubergeile witte ;) coupe gaat komen, je staat erbij Puk! :muur:

Link naar reactie
1 zonder subsidie uit het westen breekt er hongersnood uit in het noorden...

2 het enige wat daar uit de verf komt zijn windmolens!!

3 en trouwens een audi rijder is door de beugel genomen iemand met een vertroebeld wereldbeeld en een slecht inschattingsvermogen maar dit terzijde :notok:

ps on topic ik heb wel zin in een sneaky preview!

Ad 1 Eens maar dat geldt ook voor het Zuiden en Oosten. Zullen we afspreken dat alles rechts van de lijn Alkmaar - Almere - Rotterdam als achtergebleven gebied wordt betiteld?

Ad 2 Zelfs dat niet. Ze bouwen ze tegenwoordig vooral in mijn uitzicht op zee :muur:

Ad 3 Geldt dit voor alle modellen ;) Denk er sterk aan om in mei een A5 3.2 te nemen :sick:

Link naar reactie
Ad 1 Eens maar dat geldt ook voor het Zuiden en Oosten. Zullen we afspreken dat alles rechts van de lijn Alkmaar - Almere - Rotterdam als achtergebleven gebied wordt betiteld?

Ad 2 Zelfs dat niet. Ze bouwen ze tegenwoordig vooral in mijn uitzicht op zee ;)

Ad 3 Geldt dit voor alle modellen ;) Denk er sterk aan om in mei een A5 3.2 te nemen :notok:

prachtkar die A5 jammer van dat nichterige 4x4 onderstel en in dat segment wil ik je toch ook even op de 335i coupe wijzen maak niet de fout om geen proefrit te maken! als je het mij vraagt staat de bmw op eenzame hoogte.. geweldige auto heerlijk hoeken goed geluid mega snel de audi gooit wat meer gewicht in de schaal en is comfortabel(interieur is geweldig) de 3 met :o onderstel is simpelweg geil :sick: ik zeg neem een witte + bmw performance stoelen en uitlaat(ik zou de bumpers ook doen) klaar is stoploss.

wat betrefd ad1 prima :muur:

Link naar reactie
prachtkar die A5 jammer van dat nichterige 4x4 onderstel en in dat segment wil ik je toch ook even op de 335i coupe wijzen maak niet de fout om geen proefrit te maken! als je het mij vraagt staat de bmw op eenzame hoogte.. geweldige auto heerlijk hoeken goed geluid mega snel de audi gooit wat meer gewicht in de schaal en is comfortabel(interieur is geweldig) de 3 met :blink: onderstel is simpelweg geil :rolleyes: ik zeg neem een witte + bmw performance stoelen en uitlaat(ik zou de bumpers ook doen) klaar is stoploss.

wat betrefd ad1 prima :thumbup:

Tja de 335i is idd HET alternatief. Ik vind de A5 iets mooier maar heb in beide nog niet gereden. De 335i zit qua vermogen dicht tegen een ///M aan en de A5 heeft toch iets minder aan boord. Lastig hoor.

Link naar reactie

Ik dacht dat je een X5 met 4.8 liter V8 wilde kopen. Gaat de recessie toch niet aan je voorbij??? Misschien moet je ook nog ff wachten op de 5 GT.

p.s. ik leef nu al 20 jaar niet meer in het noorden, maar laten we even wel wezen. Zonder het Groninger gas was NL een armoedig zooitje (zoals Belgie zonder EU hoofdstad en Ierland zonder EU subsidie). Volgens mij beseffen jullie niet hoeveel geld het gas de BV NL oplevert (zelfs met stomme Den Uil deals uit de jaren 70). In het westen wordt werd de bulk van het geld gegenereerd met import/export (paddeltjes) en financiele diensten. Van dat laatste weten we nu weer dat nogal wat geld imaginair was. En wat gebeurt er als je een imaginair getal kwadrateert?

Maar waar maken ze echte dingen, waar je wat aan hebt: In brabant (spek, schoenen en chips), in het Noorden (olie, gas en suikerbieten) en in het oosten (zout, graan, biefstukken). Wat ze in Limboland doen of wat er te halen valt weet ik ook niet. :rolleyes:

Link naar reactie
Tja de 335i is idd HET alternatief. Ik vind de A5 iets mooier maar heb in beide nog niet gereden. De 335i zit qua vermogen dicht tegen een ///M aan en de A5 heeft toch iets minder aan boord. Lastig hoor.

Persoonlijk vind ik de A5 dan wel weer mooier dan de 335i zeker met een S-Line pakket erop :thumbup: ...

A5 S-line

2008audia5sline01zp9.jpg

2008audia5sline03qf9.jpg

Excuse voor de :rolleyes:

Link naar reactie
Persoonlijk vind ik de A5 dan wel weer mooier dan de 335i zeker met een S-Line pakket erop :rolleyes: ...

Ook ik vind de A5 mooier dan een 3 serie coupe, maar ging voor dat geld toch ook kijken naar een CLS. Ik weet, een mercedes is voor kampers, turken en taxichauffeurs, maar een CLS is gewoon het mooist van allemaal (in die categorie en IMHO).

Link naar reactie
Ik dacht dat je een X5 met 4.8 liter V8 wilde kopen. Gaat de recessie toch niet aan je voorbij??? Misschien moet je ook nog ff wachten op de 5 GT.

Gelijk maar antwoord geven op alle vraagtekens (ook via andere topics) die ik op je voorhoofd zie staan: Mijn gezinssituatie is sinds begin januari iets anders geworden waardoor ik geen gezinsauto meer nodig heb. Do I make myself clear?

Link naar reactie
Kom ik ook eens op het Forum kijken, word ik meteen aan het werk gezet :schater: Maar topic is op verzoek gepinned.

Overigens wil ik ook wel naar Rijswijk voor een sneak-peak...kan ik me nog opgeven?

Ligt eraan:

- Welke auto neem je mee? (Edit: heb het opgezocht, Z4 roadster toch?)

- Krijgen we een "generaal pardon" voor iedereen met strafpunten?

- Kunnen we iets leuks hebben staan bij "Het BMW Z3 Forum Nederland Laatste nieuws:" ipv "Warn level systeem", er zijn zat leuke, gave dingen om uit te kiezen! :rolleyes:

Link naar reactie

- Yep, Z4 Roadster!

- Generaal Pardon is volgens mij net in bespreking gegaan, misschien kan ik een boodschap aannemen :thumbup:

- Heb al zitten kijken, zeker leuke dingetjes (zoals de paasrit!) Maar ik kan daar niets aan wijzigen, ik ben alleen moderator en geen admin, moet je toch bij danny zijn. Ik had alleen dit topic even gepinned omdat Shrike dit voorstelde, omdat ik alweer een halfjaartje afwezig ben geweest ben ik bang dat als ik nu alles vast ga lopen pinnen ik meteen de andere moderators op mijn dak krijg omdat hier vast regels voor zijn die ik heb gemist in de tussentijd :rolleyes:

Link naar reactie
Ik had alleen dit topic even gepinned

Thanks! (en Bart dank voor het voorstellen! :rolleyes:

- Generaal Pardon is volgens mij net in bespreking gegaan, misschien kan ik een boodschap aannemen ;)

- Heb al zitten kijken, zeker leuke dingetjes (zoals de paasrit!) Maar ik kan daar niets aan wijzigen, ik ben alleen moderator en geen admin, moet je toch bij danny zijn.

Jammer, ik wist niet dat er verschil is tussen admin en moderator, ik dacht dat alleen de rol anders was, maar ook autorisatie-technisch is er een verschil. :blink:

- Generaal Pardon is volgens mij net in bespreking gegaan, misschien kan ik een boodschap aannemen ;)

- Heb al zitten kijken, zeker leuke dingetjes (zoals de paasrit!)

Dat is mooi, er zijn hier echt veel leuke initiatieven, dat is veel leuker :m: om op te focussen dan op een strafmaatregel. :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.