Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn grondhouding is dat ik ijs en weder dienende met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal mee eten, uiteraard wel onder het voorbehoud dat niemand hier principiele bezwaren tegen heeft <_<

Link naar reactie
Mijn grondhouding is dat ik ijs en weder dienende met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal mee eten, uiteraard wel onder het voorbehoud dat niemand hier principiele bezwaren tegen heeft <_<

In principe niet nee.

Link naar reactie
Leo heeft de sneak preview toegevoegd op de Z3 club website.

Dus laat de andere 25 Z-tjes maar komen!! <_<

Is er een maximum aantal deelnemers Ruud? Als dat zo is dan moeten forummembers voorrang krijgen lijkt mij. Is het niet handig om de aankondiging op de site van de Club even een weekje uit te stellen?

Link naar reactie
Leo heeft de sneak preview toegevoegd op de Z3 club website.

Dus laat de andere 25 Z-tjes maar komen!! <_<

Is er een maximum aantal deelnemers Ruud? Als dat zo is dan moeten forummembers voorrang krijgen lijkt mij. Is het niet handig om de aankondiging op de site van de Club even een weekje uit te stellen?

Het is toch belachelijk dat we meer dan 1500 members hebben, en we er niet 50 bij elkaar kunnen krijgen voor zoiets unieks :notworthy:

Link naar reactie
Is er een maximum aantal deelnemers Ruud?

Nee, wel een minimum van 50 wagens.

Het is toch belachelijk dat we meer dan 1500 members hebben, en we er niet 50 bij elkaar kunnen krijgen voor zoiets unieks <_<

Ik denk dat we zo'n 150 tot 200 actieve members hebben, die regelmatig ingelogd zijn en topics lezen. Als we daar 25 Ztjes (dus geen members) van bij elkaar kunnen krijgen, dan doen we het al goed. Daarbij zijn veel members met twee personen op 1 Ztje (simone en ik bijvoorbeeld: Mizzz coupe & Rve, 2 members maar 1 Z3).

Daarbij denk ik dat er een aantal mensen lid zijn van de Z3/4 club en van ons Z3/4 forum. Bottom line is dat we allemaal Z-liefhebbers zijn en graag de nieuwe Z4 eens IRL bewonderen. Dus aanmelden maar forummembers & clubleden!! :notworthy:

Er is op het moment trouwens 1 aanmelding op de website van de Z3 club.

Link naar reactie
Mijn grondhouding is dat ik ijs en weder dienende met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal mee eten, uiteraard wel onder het voorbehoud dat niemand hier principiele bezwaren tegen heeft :notworthy:

Ik heb een principieel bezwaar. Mensen met strafpunten zijn niet welkom <_<

Link naar reactie
Fair enough. Haal mij maar door Ruud :newblush:

We hadden het toch over wie er mee ging eten.... :rolleyes:

Mijn grondhouding is dat ik ijs en weder dienende met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal mee eten, uiteraard wel onder het voorbehoud dat niemand hier principiele bezwaren tegen heeft :huh:
Frank je moet je even bij Frank afmelden, die doet de catering. :drank:

Je naam en je :m: blijven gewoon op de lijst staan! :ok:

Link naar reactie
Ik denk dat we zo'n 150 tot 200 actieve members hebben, die regelmatig ingelogd zijn en topics lezen. Als we daar 25 Ztjes (dus geen members) van bij elkaar kunnen krijgen, dan doen we het al goed. Daarbij zijn veel members met twee personen op 1 Ztje (simone en ik bijvoorbeeld: Mizzz coupe & Rve, 2 members maar 1 Z3).

Daarbij denk ik dat er een aantal mensen lid zijn van de Z3/4 club en van ons Z3/4 forum. Bottom line is dat we allemaal Z-liefhebbers zijn en graag de nieuwe Z4 eens IRL bewonderen. Dus aanmelden maar forummembers & clubleden!! :newblush:

Ja dat snap ik ook wel, ik ben hier ook niet voor het eerst.

Maar toch :rolleyes:

Link naar reactie

Pa en ik zijn er onder voorbehoud(als hij kan) bij met de ZZZ 1.9 en eten mee, anders rijd ik wel alleen op met de Dreier, want ik wil het niet missen... :newblush:

Ruud, top geregeld zeg! :rolleyes:

Link naar reactie
Ja dat snap ik ook wel, ik ben hier ook niet voor het eerst.

Maar toch :rolleyes:

Wat stel je dan voor Walter? :newblush:

Ik zou het nog leuk vinden om met tien Ztjes naar Rijswijk te rijden als het kon, maar begrijp dat BMW NL graag een flinke opkomst wil hebben als ze zoiets op touw zetten.

Link naar reactie

Wie moet hier trouwens die nieuwe Z4 gaan verkopen? Wij of de importeur :rolleyes: Het zou precies andersom moeten zijn. Wij komen met een Z en in Rijswijk horen gewoon 50 varianten van de nieuwe Z4 te staan. Het blijven toch arrogante klootzakken bij BMW (Of verklooi ik nu het feestje als men dit leest) :newblush:

Link naar reactie
Wie moet hier trouwens die nieuwe Z4 gaan verkopen? Wij of de importeur :rolleyes: Het zou precies andersom moeten zijn. Wij komen met een Z en in Rijswijk horen gewoon 50 varianten van de nieuwe Z4 te staan. Het blijven toch arrogante klootzakken bij BMW (Of verklooi ik nu het feestje als men dit leest) :newblush:

BMW arrogant?? Moet je eens met Audi gaan praten, daar is BMW nog heilig bij...

Link naar reactie
BMW arrogant?? Moet je eens met Audi gaan praten, daar is BMW nog heilig bij...

PON in het bijzonder ja. :newblush: Dat is echt TE triest voor woorden. :rolleyes:

Link naar reactie

Als er iets arrogant is zijn het slechts sommige verkopers bij sommige BMW-dealers. Hoe kan een compleet merk nou arrogant zijn? :rolleyes:

Ik ben tot dusver prima geholpen (op één keer na) bij verschillende BMW dealers, ondanks dat ik jong ben(kocht m'n BMW 330i op mijn 23e) en er ook niet echt oud uit zie :newblush:

Overigens eet ik niet mee. Ik heb 's avonds al een afspraak.

Staan er verder nog andere BMW's of leuke M's/Individuals?

Link naar reactie
Overigens eet ik niet mee. Ik heb 's avonds al een afspraak.

Mits die afspraak het niveau van jouw fotos heeft, neem haar maar mee naar het eten :rolleyes:

p.s. ik vind de arrogantie geen probleem. De komplete desinteresse in hun eigen producten is vaak veel stuitender. Veel meer kennis dan wat hun is voorgekauwd tijdens de briefing is er niet bij. Als verkoper de techniek bestuderen (verleden, nu, toekomst) en of updates bijhouden is ook een utopie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.