Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


m coupe for life

Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee nee...de vrouw laten we altijd lekker thuis :schater:

Thanks !

Ik samen met mijn vriendin :

645375455jlprqc2.jpg

Ze mag er nochtans wezen hoor :rolleyes: :hmmsmiley02:

Link naar reactie

Aangezien ik de Z3 nog niet verkocht heb, lijkt het mij gezellig en nuttig om ook even langs te komen.

Indien er nog plek is zou ik ook graag komen

Ik neem dan waarschijnlijk mijn kleine poetsvriend (zoontje van 4) ook mee.

Er heeft afgelopen week één of andere L*L tegen mijn deur gezeten en een klein butsje gemaakt.

Een uitdeuker zou voor mij in ieder geval wel van pas komen.

Wat betreft het eten, ben ik er nog niet over uit.

Ik ben bang dat het voor mijn kleine vriend dan wat te laat gaat worden.

Link naar reactie
Aangezien ik de Z3 nog niet verkocht heb, lijkt het mij gezellig en nuttig om ook even langs te komen.

Indien er nog plek is zou ik ook graag komen

Ik neem dan waarschijnlijk mijn kleine poetsvriend (zoontje van 4) ook mee.

Er heeft afgelopen week één of andere L*L tegen mijn deur gezeten en een klein butsje gemaakt.

Een uitdeuker zou voor mij in ieder geval wel van pas komen.

Wat betreft het eten, ben ik er nog niet over uit.

Ik ben bang dat het voor mijn kleine vriend dan wat te laat gaat worden.

Wel handig om zo'n klein menneke erbij te hebben...die kan tenminste goed op alle moeilijk bereikbare plekjes komen met z'n kleine handjes :schater::newblush:

Link naar reactie
Aangezien ik de Z3 nog niet verkocht heb, lijkt het mij gezellig en nuttig om ook even langs te komen.

Indien er nog plek is zou ik ook graag komen

Ik neem dan waarschijnlijk mijn kleine poetsvriend (zoontje van 4) ook mee.

Er heeft afgelopen week één of andere L*L tegen mijn deur gezeten en een klein butsje gemaakt.

Een uitdeuker zou voor mij in ieder geval wel van pas komen.

Wat betreft het eten, ben ik er nog niet over uit.

Ik ben bang dat het voor mijn kleine vriend dan wat te laat gaat worden.

ik zet je erbij!!!

en wat betreft dat eten, op de terugweg kan ie lekker slapen in je ZZZ :newblush:

Link naar reactie
Is die avatar een filmpje van je vriendin Walter? Volgens mij staat er "I love Schiedam" op dat T-shirt.

Idd :m: en wat kan jij goed lezen zeg :thumbup:

Maar verder is er geen animo voor neem ik aan.... dames??? :newblush:

Link naar reactie
Idd :notworthy: en wat kan jij goed lezen zeg :notworthy:

Maar verder is er geen animo voor neem ik aan.... dames??? <_<

Oh jahoor, ik heb altijd wel animo voor een paar dames. Als je het er zo dik bovenop legt kan je je vriendin ook gewoon bij me afleveren hoor. Denk dat Shrike dan ook wel even langkomt.Dat regelen we wel he Bart? :notworthy:

Link naar reactie
ik zet je erbij!!!

en wat betreft dat eten, op de terugweg kan ie lekker slapen in je ZZZ :notworthy:

Het moet ook niet weer te veel van het goede worden.

Volgende week skiën, 7 Maart naar de European tracktor pull in AHOY, en dan een week later ook nog uit eten??

Allemaal leuk en aardig, maar hij moet er dan wel wat voor doen. (de uitvreter! <_< )

Link naar reactie
Oh jahoor, ik heb altijd wel animo voor een paar dames. Als je het er zo dik bovenop legt kan je je vriendin ook gewoon bij me afleveren hoor. Denk dat Shrike dan ook wel even langkomt.Dat regelen we wel he Bart? <_<

Gaaaaaap.... :notworthy:

Link naar reactie

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ik zie nergens een aanvangstijd staan.

De reden waarom ik dat vraag is dat de kleine "Uitvreter" ook nog naar zwemles moet.

(Dat kunnen we helaas niet overslaan.)

Zijn lestijd is wat veranderd en dat had ik even over het hoofd gezien, vandaar.

Link naar reactie

oh ja sorry :lol: , helemaal vergeten te vermelden ;) , maar wij zijn gewoon de hele dag ge-opend vanaf 8.00 uur, normaliter zijn we op zaterdag maar tot 14.00 uur ge-opend, maar speciaal voor het forum blijven we tot een uur of 17.00 open :P

zal het ook ff in de eerste post vermelden.

Je kunt dus de hele dag aan komen waaien :thumbup:

Link naar reactie
hoe laat begin je aan mn Z4? ;)

:thumbup:

Nadat we samen "knallen door Limburg" hebben gedaan, toch? :lol:

(deze keer staat er vast geen file van Utrecht tot Eindhoven en moet die meet & greet wel lukken, alleen jammer dat je de imolarode bom niet meer hebt :P )

Link naar reactie
Nadat we samen "knallen door Limburg" hebben gedaan, toch? :lol:

(deze keer staat er vast geen file van Utrecht tot Eindhoven en moet die meet & greet wel lukken, alleen jammer dat je de imolarode bom niet meer hebt :P )

Ik moet ook vanuit Utrecht komen...dus als er mensen zijn die samen willen oprijden ;)

Link naar reactie
Koffie & Donut bij McDonalds Echt (ik eet wel een Donut, de mannen met de :m: etjes kunnen donuts draaien op de parkeerplaats!)

Daarna doorknallen naar het diepe, diepe zuiden? :rambo:

Prima wat mij betreft ...na 162 km rijden ben ik wel toe aan een Big Tasty + Super sized frites + kleine cola + oh nee dat was het wel :schater:

Uurtje of 11:00 / 11:30 daar of is dat te vroeg/laat ?

Link naar reactie
he jongens willen jullie niet vergeten dat we broodjes, koffie thee limonade en vlaai hebben??? :rambo:

maar ach weet je wat eet jullie lekker rond bij de mcdrek, dat bespaard ons wat broodjes :schater:

Dat waren we ook helemaal niet vergeten....jij weet niet hoe snel mijn spijsvertering is :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.