Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


m coupe for life

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen weekend GTR2 gereden, op de PC. Daar zit de Nordschleife in als "Touristenfahrt". Dan start je dus gewoon op de parkeerplaats en moet je naar de start rijden, waar er ook echt die twee slagbomen voor auto's en een voor motoren zijn. erg leuk.

Nog leuker is het dat deze auto er ook in zit:

gtr22007070321153853ij1.jpg

:thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb me vorig weekend maar weer een PS3 gekocht! Kan ik het racen weer in m'n vingers krijgen

:smart:

Heb nu de spellen Ferrari Challenge en Race Driver Grid. Vooral dat laatste is een MEGA-spel. De schademodellen die daarin verwerkt zitten, tarten echt alle wetten in de gaming-industrie... Biejoetifoel!

Jammer genoeg is bij geen enkel van deze 2 games de Ring te rijden... (of toch niet het volledige circuit... :thumbup: )

Toch maar even GT5 Prologue weer aanschaffen dan? :thumbup:

greets!

Zo spaar je die M-bumper natuurlijk nooit bij elkaar :m:

Link naar reactie
Daar zou ik als ik jou was maar even mee wachten aangezien de volledige GT5 in Maart komt en de prologue versie wel wat kort is..

Race Driver Grid moet ik ook nog even aanschaffen...

Welke spellen heb je verder ?

Ja ik weet het, maar ik zou toch nog even moeten kunnen oefenen voor de poetsdag in Hoensbroek, wil ik Ruud een beetje van antwoord kunnen dienen :schater:

Zoals het er nu voorstaat wint 'ie geheid dat poetspakket! Niet dat ik het hem niet gun, maar niet zonder slag of stoot :smart: :thumbup:

David, zsm even marktplaats afstruinen en Race Driver Grid kopen! Een Must-Have!

Dit zijn voorlopig de enige 2 games die ik heb. Ben vooral een racegame-fanaat, en vermits er niet al te vaak goede race-sims verschijnen blijft mijn collectie eerder beperkt. (maar goed ook voor de portefeuille :thumbup: )

Bij mijn vorige PS3 had ik wel bijvoorbeeld MGS4... Dát is gewoonweg het beste spel aller tijden...

O ja, moest je interesse hebben, Ferrari Challenge is te koop :m:

Link naar reactie
Zo spaar je die M-bumper natuurlijk nooit bij elkaar :smart:

ich weis, ich weis :thumbup:

maar heb toch stiekem al een klein spaarpotje aangelegd... :thumbup:

Link naar reactie
Ik heb afgelopen weekend GTR2 gereden, op de PC. Daar zit de Nordschleife in als "Touristenfahrt". Dan start je dus gewoon op de parkeerplaats en moet je naar de start rijden, waar er ook echt die twee slagbomen voor auto's en een voor motoren zijn. erg leuk.

:thumbup:

Kijk, dat maakt een goede game tot een superbe game!

Toppie zulke details!

Link naar reactie

Hoi, wij hebben zeker interesse.

Zeker als de uitdeuker ook nog komt.

Ik heb geprobeerd me aan te melden via de link maar om een of andere reden lukt dit niet.

Zet ons maar op de lijst.

Carla & Marrien (Ayla)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Jongens en meisjes!!!

Heb zojuist contact gehad met hotel Amicitia hier in Hoensbroek, zoals het er nu uit ziet hebben ze 8 kamers vrij van voor 14 op 15 maart.

Verdere informatie gaan ze me via Email toesturen.

Ik kan jullie wel vertellen dat dit 2 deuren verwijderd ligt van de WOK waar wij die avond gaan eten :kisstogether:

Dan heb ik nog een aantal vragen aan jullie:

1: Graag zou ik ook even willen weten wie er van plan is de 13e al af te komen dit ook ivm overnachting

2: Wie wokt er 's avonds mee opde 14e

3: wie willen er blijven overnachten van de 14e op de 15e?

4: wie willen er mee naar de Nürburgring op de 15e (mits het weer het toelaat)

Alvast bedankt!!!

edit: contact is ook gelegd met uitdeuker, en ook met spotrepairder :fiew:

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie

1: We zijn dan gewoon thuis

2: Simone & Ruud :fiew:

3: We zijn dan gewoon thuis

4: Ruud! :m:

edit: contact is ook gelegd met uitdeuker, en ook met spotrepairder :m:
Helemaal top Emanuel!! :kisstogether:
Link naar reactie

1: nee

2: nee

3: nee

4: nee

Ik kom op de dag zelf en het verder een druk schema. Dus snel heen, lekker tips,trucs,kopen,ouwehoeren,zeiken,poetsen en dan einde dag snel terug.....nu nog mooi weer bestellen!! :thumbup:

Link naar reactie
Dan heb ik nog een aantal vragen aan jullie:

1: Graag zou ik ook even willen weten wie er van plan is de 13e al af te komen dit ook ivm overnachting

2: Wie wokt er 's avonds mee opde 14e

3: wie willen er blijven overnachten van de 14e op de 15e?

4: wie willen er mee naar de Nürburgring op de 15e (mits het weer het toelaat)

Alvast bedankt!!!

1: dan slapen we in ons eigen bed :thumbup:

2: 2x graag ;)

3: The master suite please...

4: euh, ikke! :thumbup:

Klassewerk Manu!

Link naar reactie

Wij hadden al voor twee nachten een kamer geboekt in Hotel Amicitia. Wij komen dus op vrijdag al aan en wokken graag mee op de zaterdagavond. Wij gaan niet mee naar de Nurnbergring.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
dat is er zeker nog :(

blijf je ook overnachten en meewoken???en ga je ook mee naar Nürburg de 15e??

Helaas, helaas, helaas ik moet nu alweer afzeggen :angry: ZE moet dan naar de kapper met een vriendin. Waarom moeten vrouwen zo vaak naar de kapper en waarom moet dat de hele middag duren en waarom juist op het moment dat ik met de Z weg wil. Ik zie toch het verschil niet als ze er vandaan komt :). Snel dit maar versturen voor ze over m´n schouder mee kijkt.

Dus mijn antwoord op je vraag is drie keer helaas nee :sick: .

Hoop dat ik er een volgende keer wel bij ben.

Link naar reactie
ZE moet dan naar de kapper met een vriendin. Waarom moeten vrouwen zo vaak naar de kapper en waarom moet dat de hele middag duren en waarom juist op het moment dat ik met de Z weg wil.

:schater:

Dat meen je niet... :sick:

Link naar reactie

Vraagje van mijn vriendin:

Zijn er nog andere vrouwen die e.v.t. liever gaan shoppen in een leuke grote stad in de buurt (Maastricht ofzo) dan bij de ijverige poetsers te staan de hele dag??

FF polsen :hmmsmiley02:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.