Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


m coupe for life

Aanbevolen berichten

Stig I am not B)

Maar ik zal op zoek gaan naar een mooie witte helm. Maar in zo'n witte race overall gaat mijn atletische lichaam niet passen. Doe ik dit T-shirt wel aan:

stig_fc_lg.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag zijn mijn Marktplaats-xbox-spellen aangekomen: Forza en Project Gotham Racing 2.

Ben meteen met Forza begonnen, vrije rondje rijden op de Ring. :wub:

Ik moet zeggen het is heel realistisch: in het spel ben ik ook all over the place, behalve op de ideale lijn, net zoals in het echt! ;) :smart:

Net met een Pagani Zonda een tijd neergezet van 13 minuut nogwat! (zie je wel, allemaal hype die supercars...met een Z3 coupe had ik dat ook). Ik moet erg wennen aan het sturen en remmen met een gamepad. Normaal speel ik wel eens GTR op een PC met een Logitech Momo stuur/pedalen, dat rijdt een stuk beter!

Dus ik zal de komende tijd proberen om onder de 10 minuten te komen! :ok:

Link naar reactie

Forza is een geweldig spel, zeker forza 2. Ikzelf heb nu een ps3 met gt5 prologue... zalig om op de ring te bollen... :ok:

Blijven oefenen ruud!

Link naar reactie

Simone is nu een Audi TT 3.2 Quattro van striping aan het voorzien.

Ik heb met een Audi S4 net 12:34 neergezet, daarbij ook voorzien van wat extra luchthappers in de flanken... (mega :ok: )

EDIT: net 11:59 gedaan met een Exige, dus gaat al beter (toch eens op autotrader kijken wat zo'n Exige kost :smart: )

Link naar reactie

Als we het dan toch over racespellen hebben heb ik nog wel een vraag. Wat is momenteel het meest realistische racespel op de PS3 ? Is dit gewoon nog steeds GT5 Prologue of is er nog wat anders ?

Nadeel van GT5 is dat je er niets aan de auto's zelf kunt veranderen,althans zo heb ik gehoord :ok: en voordat de echte nieuwe versie uitkomt zitten we al in 2009 of 10 meen ik...

Who knows ???

Link naar reactie
Als we het dan toch over racespellen hebben heb ik nog wel een vraag. Wat is momenteel het meest realistische racespel op de PS3 ? Is dit gewoon nog steeds GT5 Prologue of is er nog wat anders ?

Nadeel van GT5 is dat je er niets aan de auto's zelf kunt veranderen,althans zo heb ik gehoord :ok: en voordat de echte nieuwe versie uitkomt zitten we al in 2009 of 10 meen ik...

Who knows ???

Race Driver GRID is ook ongelooflijk. Met geweldige schademodellen.

Wat GT5 Prologue betreft zijn er wel degelijk instellingen die je kan wijzigen hoor. Verhoudingen, gewicht, pk vs koppel....

Enkel aan het exterieur kan je nog niets doen...

En natuurlijk GROTE minpunt aan de GT-reeks, geen schademodellen... :wub: Daarom heb ik lang Forza gespeeld, als ik in de muur ga wil ik daar ook voor gestraft worden :schater:

Maar verder is het wel vrij realistisch qua rijgedrag en snelheidsbeleving. Zeker met stuur/pedalen/schakelpook... :smart:

Link naar reactie

Hey Emanuel,

Wij zouden er ook graag bij zijn op 14 maart! :thumbup: Zet ons (Maikel en Anneke) maar op de lijst.

Ik weet niet of er al mensen bereid zijn om zondag naar de Ring door te rijden, maar ook hier ben ik voor te vinden! :blink:

Laat het maar weten wanneer hierover concrete plannen ontstaan. :cooltext:

Greets

Maikel

Link naar reactie
Ik weet niet of er al mensen bereid zijn om zondag naar de Ring door te rijden

Ja duh! :thumbup: Waarom oefen ik anders iedere avond met rondjes ring in Forza op de xbox (het gaat beter, ik zit al onder de tien minuten met een BMW LeMans-achtige wagen). :cooltext:

Link naar reactie
Waarom oefen ik anders iedere avond met rondjes ring in Forza op de xbox

En toch zal het je niet helpen Ruud! :cooltext: :schater:

Link naar reactie
Ik ga binnenkort de xboxlive aansluiten...

Gewoon gaan voor de ps3... geen geklooi meer met Live-accounts die je nog extra moet bijbetalen enzo :thumbup: 1 v/d redenen waarom ik mijn 360 heb ingeruild voor een Playstation 3.

PS: dat is wel een geweldige tijd die je daar neerzet Emanuel! :cooltext:

Link naar reactie
Gewoon gaan voor de ps3... geen geklooi meer met Live-accounts die je nog extra moet bijbetalen enzo ;) 1 v/d redenen waarom ik mijn 360 heb ingeruild voor een Playstation 3.

PS: dat is wel een geweldige tijd die je daar neerzet Emanuel! :clapping:

Wat nou betalen voor live account?? Dat hoef ik nou weer niet want ook dat valt weer te omzeilen!! ;) :P

Link naar reactie
Wat nou betalen voor live account?? Dat hoef ik nou weer niet want ook dat valt weer te omzeilen!! ;) :P

Zou je dat nou wel verraden? Straks rijden Ze allemaal in een ///M... :schater:

Ik vind het wel sportief dat je de ronde over de ring op de game-console doet!

Als het een échte ring-lap was dan was de lol er al bijvoorbaat vanaf, dan mocht Régske een Zoen en schitterend poetspakket aan jou schenken... :clapping:

(Kreeg je tenminste eens wat glans op die Rode Duivel... :schater: :schater: :schater: )

Link naar reactie
Wat nou betalen voor live account?? Dat hoef ik nou weer niet want ook dat valt weer te omzeilen!! :clapping::P

Okay, ik zwijg ;)

Link naar reactie
Zou je dat nou wel verraden? Straks rijden Ze allemaal in een ///M... :schater:

Ik vind het wel sportief dat je de ronde over de ring op de game-console doet!

Als het een échte ring-lap was dan was de lol er al bijvoorbaat vanaf, dan mocht Régske een Zoen en schitterend poetspakket aan jou schenken... :banaan:

(Kreeg je tenminste eens wat glans op die Rode Duivel... :schater: :schater: :schater: )

@ Frido: ik ben blij dat hij in het echie anders rijdt dan op de console, anders was er geen Regske meer :drank:

en wat betreft de rode duivel, man telkens als ik op de zaak kom moet ik mijn zonnebril opzetten met al die tl's erop!! :newblush:

Link naar reactie

Ik ben er na mijn werk bij met mijn ongepoetse demonstratieauto(Maan vroeg mij of ik mijn auto beschikbaar wilde stellen voor deze dag als demo), zet mij maar op de lijst voor dit en de wok (waarschijnlijk gaat pa ook mee dan)! :holiday:

Link naar reactie
ik krijg zojuist de beelden binnen van de laatste gezellige car clean and shine event in Belgie. Zoiets wordt het toch ook in Hoensbroek verwacht ik...

Op z'n minst... <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.