Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


m coupe for life

Aanbevolen berichten

RvE: komt dat jou uit???

"uit komen" is wat veel gezegd :thumbup: "mogelijk" is het wel.

Laten we zaterdag even kijken wat de weersverwachting zegt. Deze keer niet omdat ik bang ben dat de coupe nat wordt (ziet er nog steeds vreselijk uit van Lelystad), maar omdat ik de Ring graag nog een keer wil rijden, maar wel als ie droog is. Voor een droge nordschleife stap ik graag hier om 7:30 hier in de auto! :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ruud het is natuurlijk wel de bedoeling dat je met een schone QP komt :thumbup:

oh :angry: ik dacht dat we naar een poetsdag gingen? :blink:

Link naar reactie
ben ook actief op Nürburg.nl

Nürburgring.nl laagvlieger... :thumbup:

[pappamodus aan] Kijken jullie wel een beetje uit met highspeed bochten? Daar blijft het altijd lang nat/vochtig!!! [pappamodus uit]

Link naar reactie

het Limbo weerbericht voor morgen ziet er goed uit!! <_<

Zaterdag

Vannacht is het half tot zwaar bewolkt en overwegend droog. Soms valt er motregen. Ook zijn er opklaringen. Het wordt niet kouder dan 5 à 6 graden bij een zwakke tot matige (2-3) Z wind.

Tijdens de ochtend en het eerste deel van de middag is het droog weer en de temperatuur loopt flink op. 's Middags wordt het lenteachtig met 14 à 15 graden. Er zijn wolkenvelden, stapelwolken en zonnige perioden te verwachten. De ZW wind wordt matig (3-4). In de namidddag en avond raakt het bewolkt met af en toe (mot)regen. Het koelt daarbij af bij een W wind.

Heb er zin in!!! :thumbup::wave:

Link naar reactie

Zeg, Emanuel.....

<_< Nu heb ik weleens gehoord dat jij theedoeken schijnt te gebruiken om autos af te drogen :thumbup: . Maar zeg eens...

Heb je er morgen wel genoeg voor dertig Z-tjes, jongen?

superhero18373vr1.gif

:schater::schater:

Link naar reactie
Zeg, Emanuel.....

:wave: Nu heb ik weleens gehoord dat jij theedoeken schijnt te gebruiken om autos af te drogen <_< . Maar zeg eens...

Heb je er morgen wel genoeg voor dertig Z-tjes, jongen?

superhero18373vr1.gif

:schater::schater:

hoezo bart??? heb je er nog in de aanbieding??? :schater: over van je testjes???

btw welke test ga je morgen doen??? :thumbup:

Link naar reactie
heb je er nog in de aanbieding???
Dat is de enig juiste reactie <_< !
btw welke test ga je morgen doen??? :thumbup:
Ik heb geen idee. Ik ga me laten inspireren...

Ik heb me eigenlijk voorgenomen helemaal niet te poetsen morgen, maar wel weer goed op te letten hoe (en waarom zo) jullie en anderen het doen. Maarja, van zien poetsen komt zelf poetsen, ben ik bang...

Ik heb vandaag de zomervelgen die in de garage liggen nog eens grondig onder handen genomen, zodat ik er dat velgenschoonhoudgoedje van jullie op kan smeren. Nu moeten ze eerst nog drogen. Ik vind eigenlijk dat ik wel weer genoeg gepoetst heb voor het eerste mooie weekend van dit jaar.

In ieder geval heerlijk open gereden vanmorgen!

Tot morgen.

Link naar reactie

Zo, de ZZZ staat helemaal gepoetst klaar voor morgen! :thumbup:

Eerst lekker naar huis gereden vanavond met de kap open, en daarna in een mooie avondzon de auto gepoetst... Op zulk een momenten besef je hoe goed je het hebt! (tot zover mijn filosofische bijdrage van vandaag :schater: )...

Link naar reactie

uh...het is donker...

...en de coupe staat nog steeds even smerig in de garage als ie van Lelystad is teruggekomen :thumbup:

Ik leg dadelijk wel nog even een zomer-voorwiel van de 1 in de kofferbak, daar zit na 6500 km al een soort aanslag op die ik er (zelfs niet met Emanuel's "will clean anything" spulletje) vanaf gaat. Dus die leg ik morgen graag aan de experts van CC&S <_< voor.

Link naar reactie

Dankje frank.

Vandaag heb ik het team weer eens lastiggevallen door om hun heen te dwalen, koffie te leuten en Maan's Coupé te beswaffelen... :drank:

Eigenlijk was ik er om een handje te helpen maar Zoals altijd staat er wel iets leuks/ bijZonders om naar te kijken of heeft Maan weer een waslijst aan nieuwe onderdelen laten plaatsen die het bekijken waard Zijn, dus: Niks geholpen = veel geouwehoert.

Emanuel wou me Zijn nieuwe onderstel-afstelling laten voelen en de remkracht van Zijn tien! Zuigerremklauwen...............................en dat heb ik geweten... :wave:

Ik noem hem wel eens gekscherend 'laagvlieger' maar vandaag...vandaag heeft hij laten blijken dat ook te Zijn, damn, er kwamen wielen van de grond.

Om het maar gewoon te Zeggen: Ik had schijt... <_<

Respect voor Régske dat Zij alsof het ó Zo normaal is iedere keer met hem de Eiffel in rijd... :thumbup:

Gelukkig stond er een Mini Cooper die, laten we "understaten", iets anders dan anders was, jullie Zien hem morgen wel.

En anders wel D@ve aan wie ik mijn nerven kwijtkon.

Dus: Als het morgen net Zo geZellig wordt als het vandaag weer was, en dat wordt het, is dikke pret gegarandeerd, See Yah tommorrow, Limbo FreetZZZ... :drank:

Link naar reactie

iedereen heel veel plezier morgen. <_< en wok smakelijk.

ik baal als een stekker van dat buffet,maar we kwamen er niet onderuit. :thumbup:

Link naar reactie
...en de coupe staat nog steeds even smerig in de garage als ie van Lelystad is teruggekomen :thumbup:

Schande <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.