Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


m coupe for life

Aanbevolen berichten

Maar eerlijk gezegd zie ik ze ook liever zo <_<
+1.

iig: als Emanuel in een bikini de coupe gaat bewerken met een foamlans, bedenk ik me nog even of we er wel bij zijn :surprise:

Link naar reactie
  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

+1.

iig: als Emanuel in een bikini de coupe gaat bewerken met een foamlans, bedenk ik me nog even of we er wel bij zijn :surprise:

:schater:

Ja, ik denk dat wij dan toch ook maar even 'passen' <_<

Link naar reactie
Heb ik net rond zitten bellen om een bikini te regelen en wax voor bikinilijn, om jullie te vermaken..... beginnen jullie massal af te melden <_<:schater:

Er zijn grenzen... :surprise:

Link naar reactie
Er zijn grenzen... <_<

idd! Je mag nog blij zijn dat ik al die poetsspullen heb gekocht, nadat je die zo aangeprezen hebt:

img0489na3.jpg

Om over die zwembadfoto maar niet te beginnen... :surprise:

Link naar reactie

Met mijn "rondjes ring" op Forza heb ik de rondetijden nu al onder de 9 minuten (zonder straftijd :wave: ). Maar als ik echt hard ga komt er weer wat meer straftijd bij van net even langs de baan hier een daar, dus dan ben ik de tijd die ik gewonnen heb ook weer ruimschoots kwijt.

In ieder geval helpt dit wel: The BMW :m: guide to the Nordschleife - turn by turn

Ik heb gelukkig nog tot 15 maart om beter te worden!! Met de kerst krijg ik van mijn broer het spel GTR Evolution, daar zit de Nodrschleife ook in (en ook een BMW Z3 :m: coupe als auto :kisstogether: ). Dat spel draait op de PC, dan kan ik tenminste mijn stuur en pedalen gebruiken (Karrusel is bijv. echt onmogelijk met een gamepad).

Tot zover de xbox-nerd-Nordschleife update :o

Link naar reactie

Dat zijn al hele mooie tijden Ruud! :wave:

Het wordt tijd dat ik mijn PS3 ook nog eens ga opstarten blijkbaar. :kisstogether:

PS: GTR Evolution is 'da bomb'!

Link naar reactie
Met mijn "rondjes ring" op Forza heb ik de rondetijden nu al onder de 9 minuten (zonder straftijd :kisstogether: ).

Zo...net 8:38 gedaan met de BMW Le Mans wagen, inclusief (9 seconden) straftijd. (Maikel, kom d'r maar in... :wave: )

Link naar reactie
En ik nou denken dat dit een POETSDEMOMIDDAG topic was ! :blink:

<_<

Tuurlijk is het ook. Door de nanofluoridebenzeenchloride behandelingen zijn onze Z-tjes een stuk sneller de dag erna op de ring!? ;)

Kom je ook Marvin, met je....eh...brommer? Kunnen we de kuip detailen.. :angry:

Link naar reactie
Zo...net 8:38 gedaan met de BMW Le Mans wagen, inclusief (9 seconden) straftijd. (Maikel, kom d'r maar in... :blink: )

Man man man, ik denk dat jij ganse dagen achter dat ding zit :schater:

seriousgameroc8.jpg

Toen je die beestige tijd neerzette moet de reactie wss zoiets geweest zijn:

davetaylorgamervg7.jpg

:schater:

Link naar reactie
Man man man, ik denk dat jij ganse dagen achter dat ding zit :schater:

Valt wel mee hoor. De laatst week even twee, drie rondjes nadat de dochters in bed liggen. Met rondjes van rond de tien minuten ben je wel gauw 20 - 30 minuten kwijt. Als je dan er vanaf vliegt ergens bij Adenauer Forst of Breidscheid en royaal strafsecondes krijgt ben je weer een rondje kwijt :blink:

Link naar reactie

Wij hebben de datum gereserveerd in de nieuwe agenda dus komen graag, zien hoe de Turkisch grüne Z3 nog mooier gaat worden daar in Hoensbroek.

Enkele kleine deuken er uit en glans er op :blink: .

Zo dus nu zijn we weer on topic.

Graag tot dan. ;)

Link naar reactie
Valt wel mee hoor. De laatst week even twee, drie rondjes nadat de dochters in bed liggen.

:schater: Is hier wel even anders... Hier worden de snelle rondjes gereden door de zonen en mag vader af en toe eens meedoen als ze eens goed willen lachen.

Sinds vandaag een Logitech Momo stuur d'erop en kan ik eindelijk deftig mee doen, want met die knopjes kan ik geen zinnige tijd rijden.

Weet iemand waar we de Nordschleife voor PC kunnen vinden ?

Kan ik ook eens oefenen :mellow:

Link naar reactie
Zo dus nu zijn we weer on topic.
Dat gemiep over xboxen en playstations is very ontopic....Nadat we een dagje gepoetst hebben, gaan we op zondag naar de Ring. Vandaar dat we allemaal als dollen aan het oefenen zijn op de virtuele Nordschleife! :ok:
Weet iemand waar we de Nordschleife voor PC kunnen vinden ?

Kan ik ook eens oefenen :mellow:

Met een stuur en pedalen gaat het in ieder geval al beter ja. Nordschleife voor de PC zit in het spel GTR Evolution. Z4 coupe in de Karussel:

evo_01.jpg

Mijn broer heeft deze voor me meebesteld van deze website. Alleen was ie toen met 50% korting, voor 14 euro inclusief verzenden. Is nu weer 29 euro zie ik <_< Ik zie hem morgen, dus dan gaat GTR Evo meteen op mijn gamePC! :ok:

Link naar reactie

Omdat wij nogal van ver komen proberen wij een slaapgelegenheid in Hoensbroek te vinden voor de nachten van 13 en 14 maart. Is hotel Amicitia geschikt? (EUR 60 per nacht incl. ontbijt) Of zijn er betere/goedkopere alternatieven?

Jenny & Dick

Link naar reactie
Ik zal deze week eens f informeren voor jullie :thumbup:

Fijn!

Misschien kunnen de forummembers die willen overnachten (waaronder ik dus :smart: ) in hetzelfde hotel slapen? Dat is altijd makkelijker om de dag erna door te rijden naar de Ring, vertrekkende van 1 en dezelfde locatie... En wie weet krijgen we nog een groepskorting :schater:

Link naar reactie
met de snelste rondetijd neerzetten op de xbox, want ik neem de 14e de xbox mee naar de zaak :thumbup:

Ik heb me vorig weekend maar weer een PS3 gekocht! Kan ik het racen weer in m'n vingers krijgen

:m:

Heb nu de spellen Ferrari Challenge en Race Driver Grid. Vooral dat laatste is een MEGA-spel. De schademodellen die daarin verwerkt zitten, tarten echt alle wetten in de gaming-industrie... Biejoetifoel!

Jammer genoeg is bij geen enkel van deze 2 games de Ring te rijden... (of toch niet het volledige circuit... :smart: )

Toch maar even GT5 Prologue weer aanschaffen dan? :thumbup:

greets!

Link naar reactie
Toch maar even GT5 Prologue weer aanschaffen dan? :thumbup:

greets!

Daar zou ik als ik jou was maar even mee wachten aangezien de volledige GT5 in Maart komt en de prologue versie wel wat kort is..

Race Driver Grid moet ik ook nog even aanschaffen...

Welke spellen heb je verder ?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.