Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


m coupe for life

Aanbevolen berichten

@roger: we zullen je wel een stoeltje klaarzetten met een tafeltje zodat je je sigaartje kunt roken :schater: , en dan hebben we nog een extra functie voor jou omdat je niet wil meepoetsen, dan zorgen jij en yankee voor de koffie toevoer!!!! :foto:
Zet mij maar naast Pa m coupe for life neer dan kan ik mij de hele dag wel vermaken :newblush: Als jullie ondertussen mijn auto doen kom ik ook even buurten ;)
Link naar reactie
  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zet mij maar naast Pa m coupe for life neer dan kan ik mij de hele dag wel vermaken :foto:

mee eens ;) de pa van Emanuel is de Uber-Limbo, geweldige vent. Voor al uw feesten en partijen! :newblush:

Dus Emanuel: neem aan dat je pa ook even langskomt?!

Link naar reactie
Ook wil ik eventueel kijken (mits er animo voor is) of die dag ook de uitdeuker bij ons aanwezig kan zijn! Tegen een mooie prijs natuurlijk :rolleyes:

zou top zijn Reg en Maan..

ik heb 3 deukjes in de deur :rolleyes:

Link naar reactie

Het lijkt ons erg leuk om als "verse" Z3'ers het nuttige (het poetsen) met het aangename (de vlaaien en de Nurnbergring) te verenigen. Wij zijn er graag bij. Wij hebben gelukkig (nog) geen deukjes.

Jenny & Dick

Link naar reactie

Dick en Jenny heb jullie toegevoegd!! :D

Ook kan ik alvast een tipje van de sluier oplichten en jullie al verklappen dat we ook een soort van wedstrijd hebben waar een poetspakket mee gwonnen kan worden!!! :m:

wat de wedstrijd inhoudt kan ik jullie nu nog niet verklappen :thumbup: , want anders gaat iedereen al oefenen :m:

Link naar reactie
Ook kan ik alvast een tipje van de sluier oplichten en jullie al verklappen dat we ook een soort van wedstrijd hebben waar een poetspakket mee gwonnen kan worden!!! :thumbup:
Welja joh geef de mensen een poetspakket zodat ze lekker zelf kunnen poetsen. Ik weet nou al wie de verliezers zijn... :D
Link naar reactie
Welja joh geef de mensen een poetspakket zodat ze lekker zelf kunnen poetsen. Ik weet nou al wie de verliezers zijn... :m:

verliezers... waarschijnlijk die lui die keurig betalen voor een poetsbeurt in Hoensbroek ... leuk om zo met je vaste klanten om te gaan :D

:thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Jongens en meisjes

Ik ga het jullie lekker verklappen :P ....wat jullie moeten doen om een poetspakket te winnen.

de wedstrijd houd in wie de snelste rondetijd kan neerzetten op de Nürburgring!!!!

nu allemaal oefenen op ps2, ps3 en xbox360 :huh:<_<

Veel succes!!!

Link naar reactie
...wie de snelste rondetijd kan neerzetten op de Nürburgring!!!!

nu allemaal oefenen op ps2, ps3 en xbox360 :huh:<_<

:angry::( ik heb alleen een xbox (old skool, de eerste versie), Wii en een game PC. Weet iemand een Xbox (geen 360 dus) spel waarbij de Nürburgring ook beschikbaar is? :P

Link naar reactie
Ja zeker! Project Gotham Racing II of Forza (realistischer) :huh:

Thanks! <_<

Ik heb even gechecked. De spellen voor de oer-box zijn nergens meer in de webwinkels te vinden. Maar op Marktplaats vind je er genoeg. Dus ik heb nu op een Forza geboden, op 10 kilometer afstand.

Link naar reactie
oh jee een twee tegenstanders

op Marktplaats bij een aanbieder zowel Forza als Project Gotham Racing voor 1-gen xbox gevonden/gekocht. Dus ik kan beginnen met oefenen. (dat ik IRL met mijn 193 pk natuurlijk nergens ben tegen het compressor/ :P geweld vergeet ik dan maar even... :lol: )

Link naar reactie
op Marktplaats bij een aanbieder zowel Forza als Project Gotham Racing voor 1-gen xbox gevonden/gekocht. Dus ik kan beginnen met oefenen. (dat ik IRL met mijn 193 pk natuurlijk nergens ben tegen het compressor/ :m: geweld vergeet ik dan maar even... B) )

Hmmm, de stig in een 193 pk z3, laat waarschijnlijk alle 300+ pk "coureurs" welke op dit forum vertegenwoordigd zijn ver achter zich op een rondje ring :-)

Goed oefenen dus :-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.