Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe laat en waar zitten jullie te dineren?
:thumbup: Jij hebt je diploma zeker via een internet site gekocht. Staat in de eerste post. Nou vooruit omdat ik het leuk zal vinden als je erbij bent wij zijn hier om plus minus 17.30 En anders bel je mij even nummer heb je. Komt Karin ook mee, dan vraag ik de beste man even of die een stoel voor een stok kan vervangen :schater:
Link naar reactie
:m: Jij hebt je diploma zeker via een internet site gekocht. Staat in de eerste post. Nou vooruit omdat ik het leuk zal vinden als je erbij bent wij zijn hier om plus minus 17.30 En anders bel je mij even nummer heb je. Komt Karin ook mee, dan vraag ik de beste man even of die een stoel voor een stok kan vervangen :schater:

kan die niks aan doen Roger. Die mijnbouwers zitten normaal alleen onder de grond en hij is volgens mij nog een Newbee op dit forum. :D

Zou top zijn als er bij bent Bart. :thumbup:

Link naar reactie

Beste Mensen,

De lijst met deelnemers is weer bijgewerkt. Er zijn nu 40 deelnemende auto's :thumbup:

Aanmelden (of afmelden) kan tot maandagavond 22 september 22:00 uur.

Hierna worden de meldingen verwerkt en wordt de reservering bij start/lunch/finish definitief gemaakt.

Indien hierna nog afmeldingen komen zullen helaas de volledige kosten in rekening moeten worden gebracht.

In geval van calamiteiten (liefst alleen aangaande deze rit, als je huis in de fik staat kan ik er ook niets aan doen) hieronder onze telefoonnummers.

Zorg voorafgaand aan de rit voor een volle tank benzine!(ook Gij Ruud!) Het is niet te doen met 40 auto's ergens te stoppen omdat iemand moet tanken.

Zorg bij betaling 's ochtends voor gepast geld. Wij hebben geen wisselgeld en ook op het startpunt zal er geen mogelijkheid zijn tot wisselen. Je hebt dus nog een week om voor voldoende kleingeld te zorgen ;)

We hebben de rit vandaag weer gereden en zijn 2 wegopbrekingen tegen gekomen dus ook voor de organisatie wordt het volgende week weer een grote verrassing :schater:

Tot volgende week zondag :wave:

Roger 06 53224886

Edwin 06 52522035

Link naar reactie

Even een aanvulling. Voor diegene die zaterdag een hotelletje pakken het volgende. De organisatie gaat zaterdagavond na de Italiaan, mocht er animo voor wezen laat het dan voor donderdag weten. Dit i.v.m. reserveringen. Daarna uiteraard happy hour bij moi :thumbup:

Reservering is om 18.00 uur

Link naar reactie
Voor diegene die zaterdag een hotelletje pakken het volgende. De organisatie gaat zaterdagavond na de Italiaan, mocht er animo voor wezen laat het dan voor donderdag weten...

zit zeker niet bij die exorbitante kamerprijs van Hotel Dedemsvaart inbegrepen? :thumbup:

nou vooruit dan, ik help de locale economie te D. de kredietcrisis wel door: ben erbij! :wave:

Link naar reactie
...zaterdagavond naar de Italiaan, mocht er animo voor wezen laat het dan voor donderdag weten.

Animo is er zeker. :thumbup:

Heb je ook een adres van "de italiaan" zodat we kunnen kijken of het haalbaar is om vanuit het diepe zuiden om 18:00 daar te zijn?

Link naar reactie
Enne je hebt de gehele zaterdag om er vanuit het verre zuiden te komen ;)

hmmm:

Routebeschrijving naar Restaurant Pizzeria Venezia

219 km – ca. 2 uur 14 min.

We hebben een :P coupe nodig, doen we dat makkelijk in anderhalf uurtje! :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.