Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

De deelnemerslijst is ff verdwenen, maar gaat die ouwe Hagenees nu ook mee of niet? Hij houdt het overigens wel goed vol. Hij is al bijna 10 dagen niet meer geweest.

HoeDanOok, mag ik jullie allen veel plezier wensen dit weekend en ik zie het wel wie Binsbergen is volgende week maandag. Ik schat in 1 van de handtasjes.

goh jammer, ik had eigenlijk jou en Ivo wel als een soort Statler en Waldorf bij het eten verwacht :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

*update*

op de startpagina een lijstje toegevoegd met de aanwezigen op zaterdagavond voorafgaand aan de rit

Je mag ons er ook bij zetten ;) Hebben de zaterdag vooraf geboekt in Hotel de Woudzoom :thumbup:

We kunnen pas rond 18.00 weg rijden, dus het eten halen we niet, maar Roger's happy hour klinkt als muziek in de oren :P

Zijn er meerdere die zaterdag laat in de middag vanuit het zuiden aanrijden? :blink:

Link naar reactie

Hiiiiii!

We gaan gewoon mee, moeten alleen nog even kijken of we kunnen overnachten, want nog steeds voor hondjes geen onderdak haha!

Maar we willen veel te graag mee, en anders moeten honden gewoon mee op schoot whaha!

We eten dus ook gezellig mee (als dat nog kan),

leuk iedereen eindelijk te ontmoeten, we hebben er heel veel zin in!

Tot zondag, groeten Patrick en Erica

Link naar reactie
Hiiiiii!

We gaan gewoon mee, moeten alleen nog even kijken of we kunnen overnachten, want nog steeds voor hondjes geen onderdak haha!

Maar we willen veel te graag mee, en anders moeten honden gewoon mee op schoot whaha!

We eten dus ook gezellig mee (als dat nog kan),

leuk iedereen eindelijk te ontmoeten, we hebben er heel veel zin in!

Tot zondag, groeten Patrick en Erica

He leuk Patrick en Erica! Gewoon de honden meenemen. Is vaker gebeurd. Ik zie jullie zondag!!

Eten met het forum is altijd gezellig zolang je maar niet in de buurt van dit illustere duo autohandelaren gaat zitten: :schater:

loudmouthsgv3.jpg

Link naar reactie
Maar we willen veel te graag mee, en anders moeten honden gewoon mee op schoot whaha!
En dat gaat prima, hier die van ons 10 weken oud 13 kilo :guitar: 300 kilometer nach hause. En alsof het de gewoonste zaak van de wereld is ging dat prima bij nicole op schoot :holiday:

enzoautoys6.gif

Inmiddels bijna 3 weken later iets zwaarder, dus op schoot wordt lastig zondag. Maar genoeg bomen langs de route :wave::schater:

Link naar reactie

in de eerste post heb ik de kosten per auto toegevoegd.

Ik verzoek iedereen zondag gepast te betalen. Wij hebben geen mogelijkheid geld te wisselen.

Alvast bedankt voor de medewerking :D

Link naar reactie
Hierbij overigens nog een klein verzoek aan de dames die blijven eten zondagavond.

Willen jullie je svp wel kleden naar lokale gewoonte?

Volgens mij is die derde van rechts, gewoon Roger met zo'n pakkie aan! :hmmsmiley02:

Link naar reactie
Deze dames hebben naar goede gewoonte overigens geen ondergoed aan ;)

En very onaantrekkelijk blijven Ze, Zie je Zoiets al naast je Zitten in dAh pOsHa ?... :m:

Bij de weg organisatieTeam, ik blijf niet overnachten maar kom met Team BenZin Zondag omhoog, en weten jullie wat ?

We proberen ook nog op tijd te Zijn... :hmmsmiley02:

(De enige mogelijke vertraging Zal Emanuel Zijn die lakverZegeling-laag 321 nog aan het uitwrijven is... :schater:

...kreeg die AC-SchwanZer toch maar eens een klein beetje glans op dat ding, een klein beetje maar... :P )

Link naar reactie
67 eters zondagavond :birthday: en het bleef nog lang onrustig op de vredige zondag avond :birthday:

ik stel me voor hoe het zou zijn als iemand met toegang tot (goedkope) druk faciliteiten nu 67 T-shirts met de opdruk "en nu hop, get a life" zou maken. Volgens mij is dat een hele leuke foto :birthday:

Link naar reactie
ik stel me voor hoe het zou zijn als iemand met toegang tot (goedkope) druk faciliteiten nu 67 T-shirts met de opdruk "en nu hop, get a life" zou maken. Volgens mij is dat een hele leuke foto :birthday:

Je bedoelt zo iemand met een tweede hands printertje die alleen maar geboortekaartjes maakt en het bord Multikoffie in de tuin :birthday:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.