Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie zitten er dan nu in "Harry & Margreet's Klaverjaspaleis"? Edwin & Nadia, Willy & Diana en Simone & ikzelf?

Ik wil nog wel even gezegd hebben, dat wij Harrie en Margreet, niets met het klaverjaspaleis te maken hebben. Iedere overeenkomst berust op louter toeval. :thumbup:

Grappig eigenlijk.

Link naar reactie
Ik wil nog wel even gezegd hebben, dat wij Harrie en Margreet, niets met het klaverjaspaleis te maken hebben. Iedere overeenkomst berust op louter toeval. :thumbup:

Grappig eigenlijk.

Ja word je nieuwsgierig van he? Eigenlijk moet je het zien en je naamgenoten begroeten!!! :P

Link naar reactie
Ja word je nieuwsgierig van he? Eigenlijk moet je het zien en je naamgenoten begroeten!!! :)

Zeker nieuwsgierig. Is misschien wel een idee. Als er nog tijd is kunnen we dat wel doen.

Groeten en tot de 28e

Link naar reactie

Zojuist Richard en Karin sinds een hele tijd weer gezien en hopelijk komen zij ook! Zou leuk zijn hè jongens, als ze ook kwamen??!! Ja ik denk dat ze wel weer een keertje meegaan het is alweer zoooooooooooo lang geleden! :sleepy:

En het is natuurlijk een heel aparte kleur auto, tussen al die saaie grijze en zwarte auto's moet er ook eentje echt uitspringen hè.

(Afijn, zo zijn we dus een tijdje beziggeweest vanmiddag, het moet dus helemaal goed komen)

:)

Link naar reactie
Zojuist Richard en Karin sinds een hele tijd weer gezien en hopelijk komen zij ook! Zou leuk zijn hè jongens, als ze ook kwamen??!! Ja ik denk dat ze wel weer een keertje meegaan het is alweer zoooooooooooo lang geleden! :offtopic:

En het is natuurlijk een heel aparte kleur auto, tussen al die saaie grijze en zwarte auto's moet er ook eentje echt uitspringen hè.

(Afijn, zo zijn we dus een tijdje beziggeweest vanmiddag, het moet dus helemaal goed komen)

:guitar:

Saai :guitar: een zwarte auto ? Hoe kom je erbij ! Mooi zwart is niet lelijk zoals je weet. :thumbup:

Gr

Harrie

Link naar reactie

Hallo daar,

Ben een tijd niet meer actief bezig geweest op het forum ivm veel varen.. Ga het weer een beetje proberen te volgen!! :offtopic: Maar goed; ik hoorde van ruud dat er een rit aan zat te komen op een datum dat ik kon dus dacht ik daar ga ik me zelf gelijk voor inschrijven!! :thumbup: Dus bij deze ik kom ook! 2 Pax (eten mee)

Tot de 28ste! :guitar:

Groetjs,

Hans

Link naar reactie
  • Administrator
Dus bij deze ik kom ook!

Roger, Edwin, zijn er onverharde wegen en zachte bermen in het parcours opgenomen? Zo ja, dan pleit ik ervoor dat Hansje de rode lantaarn draagt volgende week... :thumbup:

Nee hoor, leuk dat je er weer bij bent! :m:

PS. zorg je deze keer wel voor een emmer met spons en watertankje in je kofferbak? :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.