Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

Samen TV kijken, biljarten en niet te vergeten: voor de liefhebbers iedere vrijdag klaverjassen om leuke vleesprijzen (aanvang 19.30 uur).

Het bordje "Even gas terug, bezoek Balkburg" voor het hotel klinkt ook heel uitnodigend. -_-

Maareh, wij hebben ons geheime Limburgse wapen -_- Frido bij ons, dan kun je zelfs van het hotel van Harry & Margreet nog een feesttent maken!

En "de bus" is de Voyager? <_<

Link naar reactie
  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, jij weet met die herberg je provincie wel weer lekker progressief aan de man te brengen... :angry:

Samen TV kijken, biljarten en niet te vergeten: voor de liefhebbers iedere vrijdag klaverjassen om leuke vleesprijzen (aanvang 19.30 uur).

Ik kan me voorstellen dat je een busje laat rijden; als die arme mensen met hun Z3 heen en weer gaan rijden worden ze ongetwijfeld gestenigd wegens hekserij! :schater:

He het Orakel uit Olst spreekt weer :newblush: Is het nu echt nodig om Roger voor Schuth te zetten? 't heeft toch wel wat om bier te drinken uit stenen pullen, het varken zelf aan te snijden en elke vrouw te kunnen pakken die je ziet rondlopen?

Link naar reactie
Bij deze een link naar het hotel, niet groots wel gezellig. Vanaf hier is het 10 minuten rijden naar het startpunt. Ook woon ik hier 10 minuten vandaan, een ieder die daar slaapt is uitgenodigt voor een borrel op de zaterdag avond. Je wordt met het busje terug gebracht :schater: Oh ja hier de link!!! reserveer tijdig :newblush:

Dus als je er niet slaapt mag je niet op de borrel komen,? ach da,s nu jammerrrrrr! om eventuele misverstanden te vermijden , ti,s maar een geintje:newblush:

@ Edwin, voeg de link even in de eerste post toe. Anders kan je die vrije dag wel vergeten :angry::schater:

Link naar reactie
Nou, jij weet met die herberg je provincie wel weer lekker progressief aan de man te brengen... :blink:

Samen TV kijken, biljarten en niet te vergeten: voor de liefhebbers iedere vrijdag klaverjassen om leuke vleesprijzen (aanvang 19.30 uur).

He, ouwe knorrige Hagenees. Goed te zien dat je nog wel langs komt. Niet zo het achterland afkraken joh. Dit is toch een superhotel juist omdat er een biljarttafel en klaverjasavonden zijn. Geweldig. :newblush::angry: Ik zie mezelf al weer op de tafel dansen en Roger en Frank het driebanden uitleggen, mits ik er bij zou zijn.

Link naar reactie

Okay, that makes four!!

Ik heb geen verstand van Klaverjassen, maar als dat met vier personen is, kunnen we met ons vieren in ieder geval een gooi doen naar naar de vleesprijzen! :newblush:

Link naar reactie

we moeten vanavond ff terug bellen naar de ''D'cOLDEcHEERD'' of er nog plaats is.

er waren een hoop reserveringen binnen gekomen voor die datum. (heb wel al een reservering gedaan)

word vervolgt...........

Link naar reactie

zoals 't er nu uit ziet is dit hotel vol geboekt.

Harry belt me vanavond terug.......

Roger,heb je nog een kliko over?

Link naar reactie
zoals 't er nu uit ziet is dit hotel vol geboekt.

Harry belt me vanavond terug.....

Harry heeft me net gebeld en we hebben de laatste kamer,hij zit nu helemaal vol geboekt.

@ed,mss handig om post 1 aan te passen met 't hotel wat Roger voorstelt.

Link naar reactie

Heb gereserveerd bij de Bokkepruik...!! :rolleyes:

Ik las dat het andere hotel al vol was.. :fiew:

:newblush: Ans.

Link naar reactie
Harry heeft me net gebeld en we hebben de laatste kamer,hij zit nu helemaal vol geboekt.

Wie zitten er dan nu in "Harry & Margreet's Klaverjaspaleis"? Edwin & Nadia, Willy & Diana en Simone & ikzelf?

Link naar reactie

Ik kreeg van Harry en Margreet een mailtje dat ze toch nog een éénpersoonskamer hadden, dus ik slaap ook daar :fiew:

B) Ans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.