Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik dacht toch echt dat ik me aangemeld had, maar blijkbaar niet. Dus ik (Harrie) en Margreet gaan ook graag mee met de najaarsrit. Ook graag een hotel in de buurt als dat kan. En natuurlijk diner, kortom

het hele all inclusive pakket :(

Groeten

Harrie

Link naar reactie
ik ben erbij samen met mn zusje!!
Dacht me ook al aangemeld te hebben.... bij deze opnieuw.

geef svp ook even de namen door en of je blijft eten.

Link naar reactie

Gisteren alvast een deel van de route gereden. Zoals het eruit ziet zal het deel autobahn komen te vervallen maar daar hebben we gelukkig andere meetings voor.

Om alvast een beetje sfeer te proeven een paar plaatjes:

1bkt8.jpg

49715291ld4.jpg

3bei0.jpg

4bpi6.jpg

5bim2.jpg

16292354ek7.jpg

7bkr7.jpg

8bfm0.jpg

Link naar reactie
Neen, dat was hier. Roger heeft zo'n kopie DVD in z'n route-planner en die is niet zo nauwkeurig. :schater:

china%20wall-759233.png

Ja....gezellig, nog wel ver weg, maar zet mij er ook maar bij...!!

Weet nog niet wie mij gaat vergezellen..??? misschien kleine Sita of...??

Groetjes,

Ans.

Link naar reactie
  • Administrator
leuk , lijkt me dwingelo wel, oeps ! of mag ik dat nog niet verklappen.

Volgens mij is die onderste foto genomen bij Het Rutbeek (Haaksbergen) :rolleyes:

Link naar reactie

Voor mij ook diner en overnachting..

Had ik nog niet gemeld bij mijn aanmelding.

Zie ik net op de lijst.

Diner = JA. en overnachting = JA. :thumbup:

Gr

Ans.

Link naar reactie

lijst is weer bijgewerkt.

Op de speculaties over de foto's ga ik uiteraard niet in dat blijft een verrassing........ nou vooruit dan. De 2e foto komen we misschien niet langs....... maar misschien toch ook weer wel :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zo'n ritje in de achtertuin mag ik natuurlijk niet missen. :thumbup:

Mijn opa wou altijd al graag een keer mee, en het is dan ook nog net z'n verjaardag! Hij gaat mee dus!

Delta737, 2x, Herbert & Bé, diner JA

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Bij deze een link naar het hotel, niet groots wel gezellig. Vanaf hier is het 10 minuten rijden naar het startpunt. Ook woon ik hier 10 minuten vandaan, een ieder die daar slaapt is uitgenodigt voor een borrel op de zaterdag avond. Je wordt met het busje terug gebracht :schater: Oh ja hier de link!!! reserveer tijdig <_<

@ Edwin, voeg de link even in de eerste post toe. Anders kan je die vrije dag wel vergeten -_- :schater:

Link naar reactie

Nou, jij weet met die herberg je provincie wel weer lekker progressief aan de man te brengen... <_<

Samen TV kijken, biljarten en niet te vergeten: voor de liefhebbers iedere vrijdag klaverjassen om leuke vleesprijzen (aanvang 19.30 uur).

Ik kan me voorstellen dat je een busje laat rijden; als die arme mensen met hun Z3 heen en weer gaan rijden worden ze ongetwijfeld gestenigd wegens hekserij! :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.