Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

Even een opmerking, het is de bedoeling dat een ieder zelf het hotel boekt. Ik begreep gisteren van iemand dat hij ervan uit ging dat de organisatie dit doet, dat is niet het geval.

Wel wast Edwin voor diegene die er voor 8 uur zijn de auto's. En Nadia zuigt ze uit :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als het nog kan :rolleyes: geef ik me bij deze ook nog op voor de rit; Astrid weet nog niet of ze mee komt..

M'n broer woont in Zuidwolde, dus een slaapplaats :rolleyes: heb ik wel.

Hoi Ad, wil je even laten weten of je blijft eten.

Link naar reactie

********************************************************

startpost geupdate met lunch en diner informatie, kosten en sluitingsdatum.

********************************************************

Link naar reactie
Wel wast Edwin voor diegene die er voor 8 uur zijn de auto's. En Nadia zuigt ze uit :schater:

PARDON!!???? :drank: Doe jij effe uitspraken over je eigen vrouw.

Ik heb daar personeel voor :blink:

Je doet je imago van loudmouth wel weer erg veel eer aan :rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
(Nadia @ 23 Aug 2008, 22:02)

PARDON!!???? Doe jij effe uitspraken over je eigen vrouw.

@ Nadia; en gelijk heb je, alleen heeft dat net zo min zin!

Die zuigt ook niet???

:schater::schater: hoe ik mijn huishouding op orde houdt zou je wel willen weten he? :mellow:

Link naar reactie

Eigenaresse sinds juni 2008

Type Z3 2.8 bouwjaar 1997

Kleur zwart

Bekleding Aubergine

Is waarschijnlijk een bekende van jullie?? van Jan Willem

Kenteken: 54-HL-LL

Reeds nieuwe voor wiellager en draagarmen van M1 gemonteerd

Met de juiste sporing stuurt het even iets beter

Link naar reactie

Goed, om van dat gezeik van Roger af te zijn ("Wanneer schrijf je je nu eens in ;) " ) Ik meld mij hierbij aan. Moi en mijn maatje Edwin. Diner 2x ja. Is er nog hotelruimte daar in dat Godverlaten oord?

Link naar reactie
Goed, om van dat gezeik van Roger af te zijn ("Wanneer schrijf je je nu eens in ;) " ). Is er nog hotelruimte daar in dat Godverlaten oord?

Zo, hehe ben jij ook eindelijk weer boven water? Ik had al bijna opsporing verzocht gebeld. Gelukkig ben je je fijne manieren niet kwijt geraakt. Ik dacht al, die komt nooit meer terug. Maar ja, jij gaat ook niet met de netste mensen om op dit forum he. :schater:

Link naar reactie
Zo, hehe ben jij ook eindelijk weer boven water? Ik had al bijna opsporing verzocht gebeld. Gelukkig ben je je fijne manieren niet kwijt geraakt. Ik dacht al, die komt nooit meer terug. Maar ja, jij gaat ook niet met de netste mensen om op dit forum he. :schater:

Tuig van de richel Yangkie. Maar iemand moet het doen <_< Ik ben idd even wat minder aanwezig geweest. Moest even bijkomen van mijn strafpunt. Eerst gesprekken met de huisarts, daarna doorverwijzing naar een shrink. Het kost gewoon wat tijd om er overheen te komen. Maar goed life goes on en nu zit ik helemaal platgespoten achter mijn laptop. ;)

Link naar reactie
Tuig van de richel Yangkie. Maar iemand moet het doen <_< Ik ben idd even wat minder aanwezig geweest. Moest even bijkomen van mijn strafpunt. Eerst gesprekken met de huisarts, daarna doorverwijzing naar een shrink. Het kost gewoon wat tijd om er overheen te komen. Maar goed life goes on en nu zit ik helemaal platgespoten achter mijn laptop. ;)

Haha, nou ja, jij hebt in ieder geval nog een life. Daar schijnt een echt tekort aan te zijn als ik de laatste weken de topics doorlees. Iedereen is er naar op zoek. :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.