Ga naar inhoud

2e Limborit Special Edition 2008!!! 13 en/of 14 sept.


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste Heer R. Wijdsnavel:

....

M.V.G. Het Feestcomitée... <_<

Geweldige toelichting. :schater:

Voor humor en feesten moet je duidelijk in het zuiden zijn. :newblush:

De biotopen van de breedbek kikkers en Wijdsnavels bevinden zich duidelijk boven de rivieren. :thumbup:

Link naar reactie
He mafketel. Wil je ff corrigeren. Ir. en geen Ing. (scheelt toch EUR20k/jaar) -_-

En dat is na belastingen toch gauw 2 koppen koffie met gebak op een terras. Kijk mij duur doen.

:schater::schater:

Dat komt omdat ik teveel naar die Renaults heb gekeken, gesponsord door de ING... :newblush:

Ik ga toch geen dikke rekening krijgen... :)

Laten we hopen op mooi weer!! We hebben er zin in!!!!!!! <_<

Tot nu toe 0% kans op regen, het Zal toch óóit eens droog blijven hoop ik.

Wij komen vanuit hier (omgeving Den haag) direct naar de Ring. gevolgt door een gek in een Exige en een malloot in een E30

We zien jullie daar..... ;)

Dan missen jullie de belangrijkste voorpret... :thumbup:

Die Exige, de E30 malloot en de freak in de M-Coupé willen toch wel wat bochtjes vóór de ring meemaken ?

Link naar reactie

Okay Leute! De coupe is vandaag ge-roodkapje-d, dus die is er klaar voor! :newblush:

Frido, hebben we de belangrijkste coordinaten: Curry-wurst-mit-pommes-laden, Ring, Wok?

Tot nu toe 0% kans op regen, het Zal toch óóit eens droog blijven hoop ik.

Ik hoop echt heel vurig op een dag zoals vandaag. Lekker zonnetje, niet te warm, geen spetter regen overdag!! <_<

Link naar reactie

Omdat ik het mijn plaatselijke dealer niet gun (type arrogante Kl.....k) heb ik bij mij favoriete BMW dealer in Maastricht wat mooie AC-Schnitzer spulletjes besteld die ik, omdat ik er toch ben, zaterdag ga ophalen. :kicking: Daarnaast geeft het natuurlijk een goed gevoel om de zuidelijke economie wat te ondersteunen. :schater:

Link naar reactie
Omdat ik het mijn plaatselijke dealer niet gun (type arrogante Kl.....k) heb ik bij mij favoriete BMW dealer in Maastricht wat mooie AC-Schnitzer spulletjes besteld die ik, omdat ik er toch ben, zaterdag ga ophalen. :kicking: Daarnaast geeft het natuurlijk een goed gevoel om de zuidelijke economie wat te ondersteunen. :schater:

Ben benieuwd wat je hebt besteld.

hebben tijdens de recarodays ook een z4 bij de AC Schnitzer stand zien staan, echt wel vet!!!

heb iktrouwens nog mooie pica's van.

Link naar reactie
Daarnaast geeft het natuurlijk een goed gevoel om de zuidelijke economie wat te ondersteunen. :schater:

Frank, namens het Ondernemersforum Limburg: bedankt :kicking:

Ik ben wel benieuwd wat voor ACS spul er op komt!

Link naar reactie
Omdat ik het mijn plaatselijke dealer niet gun (type arrogante Kl.....k) heb ik bij mij favoriete BMW dealer in Maastricht wat mooie AC-Schnitzer spulletjes besteld die ik, omdat ik er toch ben, zaterdag ga ophalen. :kicking:
Dat moet jouw toch wel passen :angry: En AC-Schnitzer spulletjes :nono: welja joh maak weer wat fraais van zo,n standaard M. Het is het toch niet helemaal begrijp ik :schater:
Link naar reactie
Dat moet jouw toch wel passen :kicking: En AC-Schnitzer spulletjes :angry: welja joh maak weer wat fraais van zo,n standaard M. Het is het toch niet helemaal begrijp ik :schater:

Het wordt waarschijnlijk zo'n AC-magneetje op het dashboard met een fotootje en de tekst denk aan mij o.i.d.

Vanwege zijn strafpunten mag die van mevrouw Stoploss niet meer zo hard rijden en krijgt hij deze maand geen zakgeld. :schater:

Link naar reactie
Het wordt waarschijnlijk zo'n AC-magneetje op het dashboard met een fotootje en de tekst denk aan mij o.i.d.

Vanwege zijn strafpunten mag die van mevrouw Stoploss niet meer zo hard rijden en krijgt hij deze maand geen zakgeld. :schater:

Ik heb de ACS pedalen en voetsteun gekocht (Mrs (S)toploss "Dat vind ik mooi") en de Heckflugel om wat extra druk op de achterwielen te krijgen voor als tzt de begrenzer er af gaat (273 ECHTE KM per uur) Reactie Mrs (S)toploss "Gatverdamme wat lelijk, is je midlifecrisis nog niet voorbij" :kicking: Binnenkort laat ik de hardtop spuiten en dan kan de Hf gelijk meegenomen worden, vandaar nu al gekocht.

@ Porkerboy "Het is het toch niet helemaal begrijp ik" Ik had het met de Z3 ook. Op een zeker moment wil ik dingetjes gaan veranderen. De carbonleren panelen zitten er al in en zo kijk ik ook naar BBS Challenge wielen en nog mooier, de ACS 20" wielen type IV in het zwart :angry: Prijs :nono: Ze maken mooi spul die Schnitzelaars maar behoorlijk prijzig

Link naar reactie
...voor als tzt de begrenzer er af gaat (273 ECHTE KM per uur)

Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet

TechniekMaten/gewichtenPrijzenUitrustingOccasionsMyReviewsTestsVideoAlternatieven

• bijtelling • waardebepalingALGEMEEN€ 125.016laatste nieuwprijs€ 153 - € 169wegenbelasting/3mndn.v.t.afleveringskosten2-deurs, cabrioletcarrosserie6 v, handtransmissiebenzinebrandstof1 jaar, onbeperktalgemene garantie10 jaarcarrosserie garantienovember 1998introductieMOTOR6, boxercilinders4kleppen per cilinder3387 cm3cilinderinhoud96,0 x 78,0 mmboring x slag11,3:1compressieverhouding221 kW (300 pk)max. vermogen6800 tpm 350 Nmmax. koppel4600 tpm multipoint injectiebrandstofsysteemdohcklepbedieningneeturbogeregeldkatalysatorPRESTATIES280 km/htopsnelheid

:kicking: need I say more

Link naar reactie
Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet

TechniekMaten/gewichtenPrijzenUitrustingOccasionsMyReviewsTestsVideoAlternatieven

• bijtelling • waardebepalingALGEMEEN€ 125.016laatste nieuwprijs€ 153 - € 169wegenbelasting/3mndn.v.t.afleveringskosten2-deurs, cabrioletcarrosserie6 v, handtransmissiebenzinebrandstof1 jaar, onbeperktalgemene garantie10 jaarcarrosserie garantienovember 1998introductieMOTOR6, boxercilinders4kleppen per cilinder3387 cm3cilinderinhoud96,0 x 78,0 mmboring x slag11,3:1compressieverhouding221 kW (300 pk)max. vermogen6800 tpm 350 Nmmax. koppel4600 tpm multipoint injectiebrandstofsysteemdohcklepbedieningneeturbogeregeldkatalysatorPRESTATIES280 km/htopsnelheid

:angry: need I say more

300PK maar? 350 NM? ik dacht dat je er op vooruit wilde gaan? :kicking:

Link naar reactie
300PK maar? 350 NM? ik dacht dat je er op vooruit wilde gaan? :angry:

't gaat hem alleen om het merk. Het blijft plat volk die Boertjes van Buuten. Ten Noordoosten van The middle of nowhere kan je met zo'n ding indruk maken :kicking:

Link naar reactie
Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet

TechniekMaten/gewichtenPrijzenUitrustingOccasionsMyReviewsTestsVideoAlternatieven

• bijtelling • waardebepalingALGEMEEN€ 125.016laatste nieuwprijs€ 153 - € 169wegenbelasting/3mndn.v.t.afleveringskosten2-deurs, cabrioletcarrosserie6 v, handtransmissiebenzinebrandstof1 jaar, onbeperktalgemene garantie10 jaarcarrosserie garantienovember 1998introductieMOTOR6, boxercilinders4kleppen per cilinder3387 cm3cilinderinhoud96,0 x 78,0 mmboring x slag11,3:1compressieverhouding221 kW (300 pk)max. vermogen6800 tpm 350 Nmmax. koppel4600 tpm multipoint injectiebrandstofsysteemdohcklepbedieningneeturbogeregeldkatalysator PRESTATIES280 kmhtopsnelheid

:nono: need I say more

geen turbo/compressor? :angry:

Oh ja: is het misschien een idee om "het grote nutteloze pissing contest topic" aan te maken? Helpt bij het vermijden van dit soort :kicking: borstklopperij :ok:

Link naar reactie
tot grote spijt moet ik mij afmelden :thumbup:

baal als een stekker!

Voel mij geroepen deze plek dan maar op te vullen.... B)

Als het nog kan gaan wij ook mee richting de ring, ik breng m'n vader (aka. Maik Senior :wacko: ) weer mee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.