Ga naar inhoud

2e Limborit Special Edition 2008!!! 13 en/of 14 sept.


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Volgens Régske eindelijk een echte mooie vent op de ring...

picture13ks2.png

Mooi rood en nog snel ook...

picture14rh8.png

Zeg: Hebben jullie mijn spiegels geZien ?...(Beamer wannabee... :schater: )

picture15id8.png

Link naar reactie
  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kijk, een Z3...

picture16zn3.png

Wist u dat: Het een waar off-road paradijs is rondom de ring voor o.a. enduro's, mountainbikers, hikers en wandelaars ?

Leuk t-shirt links...

picture17fu0.png

Nice Trike...

picture18ok8.png

Link naar reactie
Broertje Arnold van RvE was er ook...

picture21pt3.png

Groene coupe's?! Die zijn zo ;) !!!

We hebben Roger's drie-rittenkaart vandaag binnen gekregen (Waarvoor dank Roger :ok: ), dus onze groene "roodkapje tuned" dikbil kan ook lekker over de ring zondag! :angry:

Alleen is drie een oneven getal, dus wie gaat die derde ronde rijden?? :ok:

Link naar reactie
Zoms blijft er wat hangen

Klik for evidence

Ehh...FrankieBoy...Dat gaat toch over die Speedster-afdekkingen ?

Die Zijn inderdaad Zum kotZen, enne, geen Z verkeerd in dat draadje... :angry:

Volgens mij ben je gewoon een beetje euforisch: Mooie SchnitZah spulletjes halen gecombineerd met een gaaf ritje... :ok:

Link naar reactie

Quote Régske:

Hey Frietje, wat heb jij dan gehad die dag???? ik heb maar 1 lekkere gezien,

Oh...Ik dacht al dat je diegene bedoelde die de foto gemaakt heeft... :angry:

Link naar reactie
Ehh...FrankieBoy...Dat gaat toch over die Speedster-afdekkingen ?

Die Zijn inderdaad Zum kotZen, enne, geen Z verkeerd in dat draadje... :angry:

Volgens mij ben je gewoon een beetje euforisch: Mooie SchnitZah spulletjes halen gecombineerd met een gaaf ritje... :ok:

Klopt Frido. Het was gewoon een Quote dus een uitspraak die jij eens gedaan hebt over een ander onderwerp. Niet over deze "kieuwen"

@RVE Het is een drie rittenkaart minus 1. 1 rit is afgeschreven tijdens de vorige rit. Die oplichter heeft hen zeker gewoon als drie rittenkaart verkocht? Blij dat ie oprot naar het Porker forum. Die gozer kan liegen dat het gedrukt staat :schater:

Link naar reactie
@RVE Het is een drie rittenkaart minus 1. 1 rit is afgeschreven tijdens de vorige rit. Die oplichter heeft hen zeker gewoon als drie rittenkaart verkocht? Blij dat ie oprot naar het Porker forum. Die gozer kan liegen dat het gedrukt staat :schater:

Het zou me niets verbazen als ie die inderdaad gewoon zo gedrukt heeft bij de multikoffiecopy! :ok:

Gelukkig hoef ik 'm pas te betalen op de najaarsrit en betaal ik alleen wat ik gebruikt heb....denk ik :angry:

Link naar reactie

D@ve achter Sledgehammer...

picture29jf1.png

In haarspeldbochten kun je leuk naar elkaar Zwaaien...

picture31kh2.png

Gewéldig, de slaapwandelaar van Adenau...

picture32yg6.png

Lekker voer...

picture33tp9.png

Ons Régske Zal deZe fles bij de Bimmer verZameling in ere houden, vol of leeg, het ging om de fles...

picture34su7.png

Link naar reactie

En Zo was het weer een fantastische dag uit.

Bij thuiskomst Zedri in de garage geZet met 332,9 km op de teller, dus nog maar even de oprit afgereden om er ehh...ja, Z3 van te maken:

picture35dr7.png

Link naar reactie

Ja hoor, komt hij eindelijk eens met de foto's... :ok: Goh, jah dan kan ik ook niet achterblijven, want ik heb ook nog een boel gemaakt tijdens de verkenningstocht de 31e die ik ook nu pas ga posten... :angry:

Hier alvast wat actionshots:

Hier stonden Danny en ik zo'n 10 minuten (okee, leken wel 10 minuten, maar waren er ongeveer 5 :schater: ) wachten op Manus en Frido.... ;)

Afbeelding010.jpg

...EN DAAR GINGEN ZE!

Afbeelding011.jpg

Hier rijdt de BMW stoet het dorpje met de 'Slaapwandelaar van Adenau' uit...

Afbeelding012.jpg

Afbeelding013.jpg

...zo 'het bos van Roodkapje' in.

Afbeelding014.jpg

Link naar reactie

Mooi Dave, maak ons GéK... :ok:

Beter laat dan nooit, dan is het ook net alsof het weer veel mooier was, weet juh wel...vroegah...

Dat bos van Roodkapje gaan we weer rijden Zondag, G-E-W-E-L-D-I-G... :angry:

Link naar reactie

het spijt me, maar het is niet anders... twijfelde al, maar na het zien van al deze plaatjes, denk ik toch dat ik morgen maar laat schieten :ok: gewoon niet mijn ding, beetje gezellig doen met die autootjes, rondjes rijden en bochtjes sturen... ;)

G E I N T J E

ziet er top uit mensen! :angry: erg veel zin in Limbo part II! Tot morgen :ok:

Link naar reactie

Mensen wat een plezier weer met dat speelgoed. Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar dit is toch waar de Z-tjes en het forum voor bedoeld zijn. Veel plezier allemaal en dat houden jullie, als jullie allemaal weer heel en gezond terug komen om dit topic te vullen met dit soort bijdragen. Have fun :angry:

Link naar reactie

Dave, 10 punten voor deze :angry:

Afbeelding014.jpg

We hebben er zin in!!!! Morgen wordt droog dagje, althans hier in NL.

Even op www.eifelwetter.de gekeken:

prognose.png

Jaja, dat wordt ;) :ok:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.