Ga naar inhoud

2e Limborit Special Edition 2008!!! 13 en/of 14 sept.


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wijdsnavel is niet meer van de partij i.v.m. verkoop Z4 :sick: Of jullie moeten mij met een 911 accepteren ;)

Gefeliciteerd Wijdsnavel! Toch een goed bot gekregen van HeerZZZ ;)

Wat mij betreft ben je ook met je Porsche van harte welkom Roger! :m: Maar ik heet Ruud en niet Frido. Hij is d'r Meister! <_<

EDIT: Frank heet Frank en niet Frido

Link naar reactie

Heb gisteren al kunnen proeven van de route en erg genoten van het rijden daar, dus ik ga mee met de 316i (en maak jullie allemaal in :schater: ) en eet ook mee.

Ik pm Miss M Coupe For Life nog wel...

Link naar reactie
Ja sorry hoor, 316's, Porkers ;) , wat gaan we nog meer krijgen. ?

Ik ga mee met de Passat TDI, Simone met de Coupe! ....NOT... wees niet bang Frank, we komen samen in de coupe en doen ieder een rondje ring! <_<

Overigens ik kom met Rita
Krijgen we Mrs Stoploss te zien, ben ik benieuwd of dat invloed heeft op Mr Stoploss! :angry:
Link naar reactie
Krijgen we Mrs Stoploss te zien, ben ik benieuwd of dat invloed heeft op Mr Stoploss! <_<

Ja, dan gaat ie in een keer zogenaamd beschaafd doen. Aan de juiste kant van de vangrail rijden. 50 km/uur binnen de bebouwde kom rijden. Geen duitsers op een motorfiets van de weg afrijden etc. ;)

Link naar reactie
Ja, dan gaat ie in een keer zogenaamd beschaafd doen. Aan de juiste kant van de vangrail rijden. 50 km/uur binnen de bebouwde kom rijden. Geen duitsers op een motorfiets van de weg afrijden etc. <_<

Oh :angry: da's jammer. Is Frank dan mee om ervoor te zorgen dat er genoeg bitterballen zijn bij het borrelen? ;) :muur:

Link naar reactie

Beste mensen ik moet mij helaas afmelden voor deze uitdaging :muur: Ik krijg de 911 niet op tijd af, en zit momenteel overdag erg krap in de tijd. Mocht iemand belang hebben bij de cirquit pas die ik nog heb (volgens mij nog 2 ronden) pm mij even dan kun je hem voor een schappelijk prijsje overnemen <_<

PS, nou niet allemaal gaan pm,en wat er aan de hand is ik zit momenteel met personele problemen en heb geen tijd voor een keuring of wat dan ook :angry: Ik baal hier zelf het meeste van geloof mij maar ;)

Link naar reactie
Beste mensen ik moet mij helaas afmelden voor deze uitdaging ;) Ik krijg de 911 niet op tijd af, en zit momenteel overdag erg krap in de tijd.

Dat is jammer Roger! <_< Is de Porsche wel op tijd klaar voor de najaarsrit? :muur:

V.w.b. je ring-pas heb je PM :angry:

Link naar reactie
  • Administrator
PS, nou niet allemaal gaan pm,en wat er aan de hand is ik zit momenteel met personele problemen

Moet ik wat DTP werk van je overnemen? ;)

Link naar reactie
...wat er aan de hand is ik zit momenteel met personele problemen en heb geen tijd voor een keuring of wat dan ook ...

nou lekker weer... regel toch eens fatsoenlijk personeel man, iedere keer gekloot. ;)

Link naar reactie
Ja sorry hoor, 316's, Porkers ;) , wat gaan we nog meer krijgen. ? Overigens ik kom met Rita en ik eet 's-avonds niet mee (zij kan niet zo lang (vanaf vrijdagmiddag) zonder de kinderen :huh:<_<:angry::muur: )

Ach jeetje, kun je er niet tegen dat mijn M(3ënveertig) je eruit gaat rijden? :schater::P

En trouwens, ik kon ze (Danny, Frido, Emanuel en Reggie) gisteren prima bijhouden hoor, EN ik was maar liefst een half uur eerder bij de ring dan hun (vraag het hun zelf maar), dus wees maar niet bang voor mijn 'dikke' viercilinder. B) ;)

Link naar reactie
nou lekker weer... regel toch eens fatsoenlijk personeel man, iedere keer gekloot. :blink:

Als je 3 maanden per jaar met vakantie bent en 8,5 maand aan het rijden met je Z dan blijft er weinig tijd over om je personeel te motiveren. Die denken dus "Ik werk bij Multikoffie en ik doe lekker niets. Bakkie?? en later gaat ook niets doen vervelen en wordt het: "Voor deze Rukker een andere drukker" :foto: Einde verhaal, personeel weg, klanten weg, Porker eruit, Basset een schop, Nicole exit en tenslotte slaapt ie in zijn kliko. :muur:

Link naar reactie
... Die denken dus "Ik werk bij Multikoffie en ik doe lekker niets. Bakkie?

beetje late reactie, maar lekkere humor dit hoor... ' :schater: 'Multikoffie' :schater:

anyway, is er al bekend hoe laat we waar verzamelen om richting de Ring te rijden?

Link naar reactie

BoyZ and GirlZ:

VerZamelen vanaf ± 10:00 uur en Zo'n drie kwartier later proberen we te vertrekken. Waar ?

Shell Tankstation Tienbaan

Autoweg A76-4

6422 PW

Heerlen

045-5440305

Dit is het laatste tankstation voor de Duitse grens, gaarne hier voltanken Zodat we lekker kunnen doorrijden richting Nürburg.

Let op:

Als je dit adres opZoekt bijv. via Google Maps dan wordt dit station aan de overZijde van de snelweg aangegeven.

Een medewerker van Tienbaan was van dit gegeven op de hoogte.

Régske Zal dit vanavond in post 1 Plaatsen.

Link naar reactie
Beste mensen ik moet mij helaas afmelden voor deze uitdaging :muur: Ik krijg de 911 niet op tijd af,

Beste Heer R. Wijdsnavel:

De Raad der feestneuZen heeft na kortduurig overleg unaniem besloten deZe afmelding níet* te kunnen accepteren.

We raden U dan ook tenZeerste aan een oplossing te Zoeken met hulp van onZe connecties en Dr. Phill met ondersteunend advies van onZe Psygoloog Dr. (S)Toploss.

Indien gewenst kunt U extra advieZen en onderZoeken inwinnen/aanvragen bij Ing. Dhr. Tja en Ing. Dhr. Shrike.

*Reden voor afwijZing:

De Zwarte vlek in de vorm van een ZZZZ op de binnenspiegel van De Blauwe Engel is aan het vervagen.

Uitgebreide studies toonden aan dat een plaatsvervanger voor U Zéér moeilijk aan te wijZen is.

Wellicht moeten wij de hoop vestigen op de onverwachte verrassings-theorie.

M.V.G. Het Feestcomitée... ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.