Ga naar inhoud

2e Limborit Special Edition 2008!!! 13 en/of 14 sept.


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Limburg hou vrouwen, kinderen en Opels binnen, ik ko ;) eraan. :ok: Eerst mijn Schnitzer spulletjes ophalen bij Keram. Vanmiddag een beetje winkelen in Maastricht en daarna lekker eten, drinken en slapen in het Kruisherenhotel. :angry:

Link naar reactie
  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja ja daar in dat bos voelt roodkapje zich thuis :)

Hey Ruudje, houdt dat in dat je er bij bent morgen ?... :sleepy:

Link naar reactie
En hebben we er al zin in????

Jep, wij wel hoor! Nu de regen ook in het limburgse overgedreven is, al helemaal! :)

Kids zijn net gaan logeren bij Oma en Opa, dus we komen morgen lekker uitgerust in Heerlen aan!

@Ruudkapje: ga je nou mee? We hadden het er dinsdag over dat je bij goed weer misschien wel zou komen. Zou wel leuk zijn. Neem je het zwarte monster mee?! :sleepy:

Link naar reactie

Roodkapje waar ga je heen??

Naar de Nurburgring oma! Leuk dat je er bij bent Ruud! Top :sleepy:

Wel uitkijken voor flitsers deze keer! :)

Link naar reactie

Goeiemoggel,

Da ga egt wel een zootje ongeregeld worden... :rolleyes: Heb er zin an! :drank:

Tot morgen, ik gaat nu onder de veren anders is ik morgenvroeg doodop... :wave::guitar:

Ik weet het van die spegglinlgfouten, kijken of jullie op aan het letten waren in deze vroege moggel... :D

Link naar reactie
Ik weet zeker dat die er morgen weer vers in zal staan :rolleyes:

:schater: :schater: Nu bij de C1000: Opjagertjes...We hebben er Zin in... :guitar:

Niets dan Sonne hier dus...CU Zometeen... :drank:

Link naar reactie

Hallo Leute! :guitar:

We zijn er helemaal klaar voor! Fris en fruitig na de nodige bakjes lotsocoffee.gif

De Wettervorhersage ziet er geweldig uit:

prognose.png

(aangezien dit een dynamisch plaatje is: toen ik deze post plaatste stond er ""Sonniger Tag, 14 grad") :drank:

We rijden zo richting Heelder. Bis gleich :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.