Ga naar inhoud

2e Limborit Special Edition 2008!!! 13 en/of 14 sept.


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

VerZamelen vanaf ± 10:00 uur en Zo'n drie kwartier later proberen we te vertrekken. Waar ?

Shell Tankstation Tienbaan

Autoweg A76-4

6422 PW

Heerlen

045-5440305

Dit is het laatste tankstation voor de Duitse grens, gaarne hier voltanken Zodat we lekker kunnen doorrijden richting Nürburg.

Let op:

Als je dit adres opZoekt bijv. via Google Maps dan wordt dit station aan de overZijde van de snelweg aangegeven.

Een medewerker van Tienbaan was van dit gegeven op de hoogte.

p.s wil iedereen die nog niets heeft aangegeven wat betreft het eten me ff laten weten of jullie meewokken????

Voor de goede orde nog even een vraagje. Rijden we nou de rit die we de vorige keer ook gereden hebben of is het de bedoeling om alleen naar de Nurburgring te gaan ? In dat laatste geval haak ik af.

Hoor het graag. gr. JW

Link naar reactie
Voor de goede orde nog even een vraagje. Rijden we nou de rit die we de vorige keer ook gereden hebben of is het de bedoeling om alleen naar de Nurburgring te gaan ? In dat laatste geval haak ik af.

Hoor het graag. gr. JW

We rijden de route binnendoor, alleen in het begin een stukje autobahn :banaan: verder ee prachtige route om te rijden!!! :rolleyes:

Link naar reactie
Zijn er mensen die overnachten ? en weten die al waar ze dat doen ?

voor zover ik weet verblijft alleen (S)toploss in Limbo-hotel (lang verhaal, ter compensatie van aanschaf te dure auto of zoiets). Meesten rijden ´s ochtends naar verzamelpunt, mede omdat Frido de starttijd redelijk heeft gehouden :rolleyes: Ikzelf en Chuck rijden om 8.00u weg bij Shell Haarrijn Breukelen. Flitsservice.nl waarschijnlijk wel even checken die zondagochtend... :banaan:

Link naar reactie

het schijnt een droge dag te worden met maar 10% kans op neerslag!!!

laten we hopen dat dat zo blijft en dat we het eens een keer droog houden!!! :banaan:

toevoeging: ik wil Frido niet zien huilen dus please laat het droog zijn :rolleyes:

aangepast door miss m coupe for life
Link naar reactie

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje kan er ook iemand meerijden naar de ring zonder een Z3 of Z4? Mijn zwagertje rijd mee met mij en we zitten vol in de roadster.

Het betreft een Honda Type R. Mijn vriend is helemaal autogek en nog nooit naar de ring geweest.

Ik hoor het wel als het wel of niet kan.

grt Chuck

Link naar reactie
Ik heb een vraagje kan er ook iemand meerijden naar de ring zonder een Z3 of Z4? Mijn zwagertje rijd mee met mij en we zitten vol in de roadster.

beslissing ligt bij de organisatie <_< , ik heb er als deelnemer in ieder geval geen enkel bezwaar tegen.. :thumbup:

Link naar reactie
Het betreft een Honda Type R.

Type R? B) Kan ie ook de ring driftend nemen?

Oh ja, Martijn, ik ben net bijgekomen van de epileptic attack die je nieuwe Avatar veroorzaakt heeft :muur:<_<:thumbup: (zou wel een waarschuwing bij moeten)

Oh ja leute, check de (niet)regenverwachting voor zondag!

Link naar reactie

Op zoek naar een kaartje van de Ring dat we uit kunnen printen, kwam ik op deze wiki pagina uit..

Daar natuurlijk de kaart gevonden hier eentje en deze:

Nordschleife.png

Maar ook dit plaatje "victim of Nordschleife accident" :thumbup:

180px-Victim_of_Nordschleife_accident.jpg

Nog een :muur: coupe ook nog <_<

Ik denk dat we het advies van ons aller Navigator-Frank maar eens op gaan volgen: lekker toeren! B)

Link naar reactie
Ik heb de ACS pedalen en voetsteun gekocht en de Heckflugel

nog mooier, de ACS 20" wielen type IV in het zwart <_< Prijs B) Ze maken mooi spul die Schnitzelaars maar behoorlijk prijzig

We say: Go for it... :muur:

Kost wat, maar dan heb je ook wat... :thumbup:

Wat vindt je eigenlijk van de ACS Side-deflectors ? Die vind ik toch Zóóó... :wub:

picture22wz9.png

Link naar reactie
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje kan er ook iemand meerijden naar de ring zonder een Z3 of Z4? Mijn zwagertje rijd mee met mij en we zitten vol in de roadster.

Het betreft een Honda Type R. Mijn vriend is helemaal autogek en nog nooit naar de ring geweest.

Ik hoor het wel als het wel of niet kan.

grt Chuck

Hey Chuck, je rijd als een beest, als je nu óók Zo leest weet jij straks het meest als je met ons naar Nürburg bent geweest tijdens ons scheurfeest... <_<

Met andere woorden: Lees de post's voor je... :muur:

@ MCoupé: Goed beZig... :thumbup:

Link naar reactie

Even een paar teasers van vorige week Zondag, een laatste verkenning:

De bandenspanning even checken:

picture1yj3.png

Ook bij M Coupé for Life's ///M Sedanneke...

picture3rw9.png

We gaan immers naar...

picture24pz6.png

Link naar reactie
We say: Go for it... <_<

Kost wat, maar dan heb je ook wat... :thumbup:

Wat vindt je eigenlijk van de ACS Side-deflectors ? Die vind ik toch Zóóó... B)

picture22wz9.png

Quote Zedri uit een post a long time ago: "Zum kotzen" :muur: Ook ACS gaat soms wel eens te ver

Link naar reactie

@ Frank: Waar heb ik dat geschreven ? (Heb dan ook nog een Z fout getypt... :angry: )

Om vervolgens dit te Zien:

picture10wl6.png

En dit:

picture11tp5.png

En een gave mini...

picture12yw2.png

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.